המקומות שלקחו השראה מהטלוויזיה והקולנוע. באדיבות Netflix

המקומות שלקחו השראה מהטלוויזיה והקולנוע

זה מתחיל בבתי קפה ונגמר בבתי מלון: בתי העסק שלקחו צעד קדימה את הקונספט שלהם, ובנו אותו כמו מתוך עולם של סדרה או סרט

תמיד חלמתם לבקר בעולם של הסדרה האהובה עליכם? בעולם מסתתרים לא מעט עסקים שלקחו את הקונספט שלהם צעד אחד קדימה ובנו את כולו על סדרה או סרט. מוכנים?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

המבורגר הפרופסור – בית הנייר

ממש כאן בארץ הקודש, מסתתר לו המבורגר מסתורי במיוחד: המבורגר הפרופסור. ההמבורגר המסתורי מציע שלל קומבינציות ממש לפי הסדרה, והעניין מתבצע בצורה מיוחדת לגמרי: משלוחים בווצאפ בלבד, והוא יגיע אליכם עם שליח שלבוש במסורת הסדרה וכמובן – בשקט ובסודיות.

 

פארק שעשועים בנושא "משחקי הרעב"

בדובאי השקיעו לא פחות מ-2.6 מיליארד דולר (!) עבור תוכנית מיוחדת: פארק שעשועים בנושאים של סרטים. ביניהם: "משחקי הרעב" ו"שרק". האזור הענק מעוצב כך שתוכלו לטוס בשמי פאנם, קיוסק שנראה בדיוק כמו המאפייה של משפחת מלארק, ושלל מיצגים מדהימים ועוצרי נשימה. לגמרי אחד המקומות שהכי היינו רוצים לבקר בהם.

 

פופ אפ של חנות הגלידה "Ahoy" מ"דברים מוזרים"

לפני כשנה, נפתח באל איי פופ אפ מדהים של חנות הגלידה האייקונית מהעונה השלישית של "דברים מוזרים". בחנות העובדים כמובן לובשים את המדים המגוכחים כמו בסדרה, ואפשר למצוא שם גלידת טופי עם וופל ממש כמו שאילבן כל כך אוהבת לאכול. אז אולי זה הצעד הבא של גולדה?

 

"Rocko’s Diner" – ריברדייל

אז בקנדה מסתתר לו דיינר קטן ומשפחתי, שנראה אחד לאחד כמו הדיינר המפורסם של פופ מ"ריברדייל". לדיינר קוראים ״Rocko’s Diner״, הוא פתוח 24/7 וזו מסעדה קלאסית לחלוטין משנות החמישים וממש שם צילמו את כל סצנות הדיינר המפורסמות. המסעדה אכן מגישה המבורגרים זהים לאלה שבסדרה, וכמובן את המילקשייקים הבלתי נשכחים. באים לבקר?

 

בית קפה "סנטרל פארק" מ"חברים" בניו יורק

בניו יורק, ממש בעיר האגדית בה מתרחשת הסדרה הבלתי נשכחת, נפתח בית קפה שנראה בדיוק כמו בית הקפה האייקוני והאגדי של "חברים". ברחוב לאפייט בניו יורק נמצא המקום הכל כך מבוקש הזה, שהוא ספק בית קפה ספק מיני מוזיאון, ואינסוף מבקרים פקדו אותו (לפני הקורונה לפחות). המקום ממש לקח צעד אחד קדימה את כל הנושא, ונראה פשוט בדיוק כמו הסט האגדי, עם כל הפרטים הקטנים.

 

"מיסטיק פולס"

מתגעגעים ליומני הערפד? זה בשבילכם. בארה"ב מסתתרת לה עיירה שלמה (!) ששימשה כסט הצילומים של לא אחרת מהסדרה האהובה. העיירה פתוחה למבקרים, והמונים ביקרו שם ומצאו את הבר האהוב, בית משפחת סלבאטור וכמובן כל אזכור לסדרה שקיים. המקום מטורף, ושמו האמיתי הוא "קובינגטון". העיירה נמצאת בג'ורג'יה והיא שימשה כאתר צילום עיקרי לסדרה האהובה. אז איפה אפשר לגור שם?

 

בית מלון של "בובספוג" ומסעדת ה"סרטן הפריך" ברמאללה

בעל וילה ברפובליקה הדומיניקנית לקח צעד אחד רחוק מדי את עיצוב הבית שלו, ועיצב אותו ממש כמו האננס במצולות. הוילה פתוחה למבקרים, ומבפנים הכול מצועצע ומתאים בצורה מדויקת לסדרת הילדות (לא רק הילדות...) שלעולם לא נשכח. בנוסף, ממש כאן בישראל, ברמאללה, נפתחה בעבר מסעדה שהיוותה העתק מושלם של "הסרטן הפריך" הבלתי נשכח, הציגה את המנות האייקוניות וקיבלה לקוחות במשך שנים. המסעדה נסגרה אמנם לפני כמה שנים, אך היוזמה מבורכת.

 

תגובות