דם חם: עובדות מיוחדות על "יומני הערפד". gettyimges.IL\ Michael Loccisano

דם חם: עובדות מיוחדות על "יומני הערפד"

"יומני הערפד" חוגגת היום 11 שנים לעלייתה לשידור ולכבוד המאורע אספנו עבורכם מספר עובדות מעניינות שאולי לא ידעתם!

"יומני הערפד" נחשבת לאחת הסדרות המצליחות בשנים האחרונות, עד היום, 11 שנים בדיוק מאז שודרה לראשונה. כמובן שאנחנו לא יכולנו לוותר על כתבה מיוחדת שתספר לכם עובדות מעניינות על הסדרה ועל השחקנים!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ג'רמי יותר גדול מאלנה בחיים האמיתיים

השחקן סטיבן צ'אדוויק מקווין שמשחק את ג'רמי גילברט בסדרה, גדול מנינה דוברב בחצי שנה. בסדרה עצמה הם משחקים שני אחים שסטיבן הוא האח הקטן - אך למעשה בחיים האמיתיים זה ההפך.

העונה השישית של הסדרה מוקדשת לשנות ה-90

אם תשימו לב טוב טוב לשמות הפרקים של העונה השישית תוכלו לשים לב שכל פרק קרוי שיר אחר משנות ה-90. למה זה ככה? בתחילת העונה דיימון ובוני נתקעו בשנת 1994.

קאט גרהאם (בוני) השתתפה בקליפ של ג'סטין ביבר

בשנת 2010 יצא לג'סטין ביבר השיר "As Long As You Love Me" בר רמיקס עם הראפר אשר. במהלך הקליפ ולשניות אחדות ניתן לראות את גרהאם בתפקיד אורח. בנוסף, גרהאם יודעת עברית ואף ביקרה בישראל מספר פעמים!

 

קנדיס קינג (קרוליין) הייתה זמרת ליווי של מיילי סיירוס

לפני קריירת המשחק של קינג, היא הייתה זמרת ליווי של לא אחרת מאשר מיילי סיירוס בסיבוב ההופעות שלה. בנוסף, אם תסתכלו טוב בסרט של "האנה מונטנה" תוכלו לראות את קינג מלווה את סיירוס גם שם.

קת'רין לא הייתה אמורה להיות הרבה זמן בסדרה

אחת הדמויות המשמעותיות בסדרה היא ללא ספק קת'רין פירס. מסתבר שהדמות שלה לא הייתה אמורה להיות לכל כך הרבה עונות ולהיות רק עד התחלת עונה שנייה.

בזכות המעריצים נוצרה סדרת הספין אוף "המקוריים"

בעונה השנייה של "יומני הערפד" הגיעו הערפדים המקוריים, המעריצים רצו לדעת עוד על החיים שלהם כמקוריים ויצרו סרטונים שהפכו לוויראליים על רעיון לסדרה על חייהם של הערפדים המקוריים. השחקנים ג'וזף מורגן (קלאוס) וקלייר הולט (רבקה) ראו את הסרטונים ברשת והתחילו לדבר על הסדרה עם המפיקים.

ג'וזף מורגן (קלאוס מייקלסון) © מתוך הסדרה

לסדרה היו אמורות להיות 13 עונות

כאשר החלו לצלם את הסדרה היו אמורות להיות לה 13 עונות. אך לאחר עזיבתה של נינה דוברב בסוף העונה השישית הוחלט לסיים את הסדרה בסוף העונה השמינית.

© gettyimges.IL\Toby Canham
תגובות