ברוגז אף פעם: הסולחות הגדולות של הסלבס. צילומים: יוטיוב, הישרדות (רשת13), אינסטגרם

ברוגז אף פעם: הסולחות הגדולות של הסלבס

רגע לפני יום הכיפורים ובאווירת הסליחות - חזרנו אל הסולחות הגדולות של הכוכבים מהשנים האחרונות

לקראת ערב יום הכיפורים שיחול בראשון הקרוב, נהוג לבקש סליחה גם על חטאים שבין אדם לחברו. באווירת הסליחות, החלטנו להיזכר בסולחות של הסלבס מהשנים האחרונות, כאלו שהוכיחו לנו שלכל משבר יש פתרון!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

נטע אלחמיסטר ועדן בן זקן

אחת הידיעות הנוראיות שידעה הביצה הייתה על הסכסוך בין שתי הכוכבות, נטע אלחמיסטר ועדן בן זקן. הסכסוך נבע מפרסום סרטון אינטימי של עדן בן זקן מודדת בגדי ים בחנות בגדי הים של אלחמיסטר - שלא באשמתה. הוידאו הפרטי הודלף לרשתות החברתיות שהוכיחו לנו שוב את כוחן העצום והיכולת שלהן לפגוע גם באושיות גדולות ובכל מחיר. בין השתיים נוצרה מחלוקת שבמהלכה נשלחו אף התראות לתביעה על הטרדה מינית. אבל לשמחתנו גם הסכסוך הזה תם ונשלם. בהופעה האחרונה של מאלומה בארץ, עלו השתיים לבמה והפגינו חברות נהדרת! ואנחנו רק נחזור ונציין שוב כי לרשתות החברתיות יש כוח גדול ולכן, יש לחשוב יותר מפעם אחת לפני כל שיתוף או תגובה על מנת שמקרים כמו זה לא יחזרו וכמובן לא להפיץ סרטונים מסוג זה שכן הדבר מהווה כעבירה על החוק ובלי קשר - מעשה לא מוסרי.

 

© אור גפן

 

ביונסה וקים קרדשיאן

את הסליחות המתוקשרות שלנו בחרנו להתחיל עם שתי הדיוות המצליחות ביותר בעולם, הלוא הן ביונסה וקים קרדשיאן. השמועות מספרות כי הסכסוך בין השתיים נוצר בעקבות המרחק שתפסה ביונסה מקים באירועים מתוקשרים ובכלל. המצב הסלים עוד יותר ב-2017 כשקים שלחה לביונסה מתנת לידה ואילו זו לא החזירה לה תודה. אז איך הקט-פייט הגיע לקיצו? בחתונה של חברה משותפת, נצפו השתיים מתחבקות לא מעט. אם זה לא מספיק, נדווח לכם כי בקיץ האחרון קיבלה קים מתנת לידה יקרה במיוחד מביונסה. תכל'ס, אין כמו סגירת מעגל שכזו.

 

© Gettyimages.IL/ Dimitrios Kambouris

 

אסי עזר ובר רפאלי

אנחנו מזמינים אתכם למסע בזמן ולוקחים אתכם לתחילת העשור הקודם, לתקופה בה הצמד הבלתי נפרד אסי עזר ורותם סלע עוד לא קם – תקופה בה עזר ובר רפאלי היו הצמד המפורסם בביצה. באותה תקופה עזר התחיל לכתוב סדרה חדשה שלימים הפכה להיות הסנסציה "להיות איתה", על חברתו הטובה רפאלי. אך, יום אחד בלי הכנה מוקדמת הדוגמנית הבינלאומית הודיעה לעזר כי היא לא מתכוונת לשחק בסדרה שלו וביטלה את השתתפותה. בעקבות ההודעה המטלטלת המנחה המפורסם עבר התמוטטות קשה. אותו ביטול גרם לקרע ביחסים והוביל לנתק בן כמה שנים ולסכסוך. אולם, תפנית מפתיעה פקדה את מערכת היחסים בין השניים כשהם נדרשו להנחות יחד את אירוויזיון 2019 שאירע בישראל. עזר ורפאלי השלימו, הפכו יחד לפרזנטורים למותג המשקפיים בעלותה של הכוכבת ואסי אף היה זה שהכריז על ההיריון האחרון של רפאלי. במבט לאחור אסי דווקא מודה על הסכסוך משום שהוא הוליד לו לא מעט רגעים טובים בקריירה ובין היתר - התחבר בפרויקטים לרותם סלע.

© צילום: שוקה כהן

רוסלנה רודינה ואופירה אסייג

אומנם הריב הקשה בין מי שהיו עד לפני שנה "החברים הכי טובים" - אייל גולן ואופירה אסייג טרם נחתם, אך אין זה אומר שאסייג לא יכולה לעשות סולחות אחרות. אחרי הפרידה של רוסלנה רודינה וגולן, עבר חתול שחור בין השתיים, ונשלחו כל מיני עקיצות מתוקשרות אחת לשנייה. אחת מאותן עקיצות הייתה מצידה של אסייג שרמזה כי לרודינה היה קשה לקבל את המעריצות של גולן ורודינה השיבה אש חזרה. אבל, אותו סכסוך הגיע לסיומו בחגיגות יום הולדת של חברה משותפת לפני כשנה בחיבוק ובגילויי חיבה זו לזו. במידה ותהיתם, הסולחה אכן החזיקה בין השתיים כי לפני כמה חודשים הדוגמנית אפילו הגיעה להתארח בתוכנית האירוח של אסייג ונראה שהן אפילו ממש נהנו!

טום אביב וגל גברעם

אסי עזר ובר רפאלי אינם הצמד היחיד שחתם את הריב שלהם בקמפיין נוצץ, גם אחד האקסים גל גברעם וטום אביב בחרו לסיים את המריבה המתוקשרת בעבודה משותפת. הדוגמנית והשף שהחלו לצאת בשנת 2019 והפתיעו רבים בשל פער הגילים הגדול בין השניים, נפרדו בפיצוץ ענק! כמה ענק? השניים נחקרו במשטרה בשל דיווחים כי הם מטרידים אחד את השנייה. הדוגמנית התייחסה לפרשה לפני כמה שבועות בעקבות שיר שפרסמה חברתה שירה מרגלית, וכתבה: "הייתה לי אהבה קסומה שהייתי בטוחה שתיגמר בחתונה... לא הקשבתי לכל הדברים ששמעתי מסביב ואז נפרדנו. שבועות של נטפליקס, גלידה ובכי...". לאותו פוסט הגיב השף: "אם הם יורדים נמוך, תבחר גבוה" (בתרגום חופשי). אך לפני כמה שבועות השתתפו השניים בקמפיין תכשיטים משותף, טרם נמסרה הודעה רשמית על סולחה אך על פי התמונות הקרובות ניתן לפסוק כי אווירת ריב לא נרשמה על הסט.

© צילום מהאינסטגרם של גל

טיילור סוויפט וניקי מינאז'

נראה שבעולם המוסיקה הדרמות אינן נגמרות, כי לפנינו עומד סכסוך לא קטן בכלל. לאחר פרסום המועמדויות לטקס פרסי ה-MTV שחל ב-2015, העלתה מינאז' פוסט זועם במיוחד בו היא רומזת לגזענות בבחירת הפיינליסטיות. בפוסט כתבה כי אילו הייתה בעלת גזרה דקה כמו יתר הנשים, גם היא הייתה מועמדת לתואר "קליפ השנה". טיילור ענתה בתגובה: "לא עשיתי דבר מלבד לתמוך ולאהוב אותך", כי כנראה פירשה את הרמיזה של מינאז' כביקורת עליה. מינאז' השיבה לה כי לא אמרה מילה רעה עליה ושגם היא אוהבת אותה. בסופו של דבר, הבנות הבהירו את העניין וקינחו בהופעה משותפת. יאיי!

© Gettyimages.IL/ Kevork Djansezian

טיילור סוויפט וקייטי פרי

ומסולחה אחת של טיילור סוויפט לסולחה נוספת שלה עם אחת מיריבותיה המושבעות, קייטי פרי. ב-2014 התפרסמה ידיעה בה קייטי פרי "גנבה" לטיילור סוויפט את רקדני הליווי. הידיעה עוררה את זעמם של מעריצים רבים ולאט לאט נרקמה לה מלחמה. בשיא הסערה, הוציאו השתיים את השירים "Bad blood" ו-"Swish swish", שלכאורה נכתבו אחת על השנייה. אך ככל הנראה השתיים הבינו שעדיף לחיות בשלום ולא במלחמה וכדי לסיים את הקרב הממושך שלחה קייטי לטיילור חבילה של ענפי זית (המסמלים את השלום). כשטיילור מצאה את המתנה הסמלית היא העלתה סרטון בו היא מציינת עד כמה חשובה הייתה עבורה המתנה ועד כמה היא שמחה שהריב נגמר. זה לא הספיק לכם? אז השתיים דאגו להתחבק בתור המבורגר וצ'יפס (קריטי וטעים) בקליפ של סוויפט - שנקרא בתרגום חופשי - "אתה צריך להירגע". סוויפט אף שלחה לפרי מתנת לידה חמודה ממש לאחרונה. בקיצור - הכי מאחורינו!

 

אד שירן ונייל הורן

אד ונייל תמיד נראו לנו כמו שניים שיכולים לדגמן חברות BFF, אך האם ידעתם שגם ביניהם שררה מתיחות קלה? בשנת 2014 הוציאו אד שירן את השיר "Don't", בו נרמז על בגידה מצד חברתו של אד באותה התקופה (אלי גולדינג) יחד עם הזמר נייל הורן, שנצפו מחזיקים ידיים באחד מטקסי ה-MTV. התגובה של נייל לא איחרה לבוא ובפוסט שהעלה לטוויטר שלו קרא לשירן "להתעשת". הסולחה הגיעה כשהשניים יצאו להופיע במועדון בלאס וגאס בפסטיבל "iHeartRadio". אנחנו עדיין לא יודעים איך זה קרה, אבל מה זה משנה? כי אותו ערב נחתם בנשיקה בלתי נשכחת שסגרה הכל!

עידו קוז'יקרו וליטל סמדג'ה

נקנח בסולחה טרייה: שני משתתפי תוכנית הריאליטי "השרדות VIP", אולי אחראים לאחד הריבים המכוערים שידעה הביצה הישראלית על המסך, אבל מצד שני הם גם מוכיחים שריבים מכוערים אפשר לסיים יפה. כדורסלן העבר, עידו קוז'יקרו, והזוכה המיתולוגית של תוכנית הריאליטי "היפה והחנון", ליטל סמדג'ה, הכירו לראשונה על האי בפיליפינים בזמן צילומי התוכנית. נראה שכבר מתחילת הקשר יחסים טובים לא שכנו בין השניים, בלשון המעטה. צופי התוכנית בוודאי זוכרים כל מיני וויכוחים קטנים בין השניים שלקראת סוף הקשר שלהם על האי הובילו לפיצוץ ענק. אבל, עם סיום הצילומים ועליית התוכנית לשידור הגיעה הסולחה הגדולה בין השניים, תוך הכרה של שניהם בכך שעשו טעויות אחד מול השניה בקשר. באחד מראיונותיה של סמדג'ה היא הודתה: "חציתי את הגבול בוויכוח עם קוז'יקרו, אני מתנצלת. הייתי צריכה להתנהג אחרת". ואם לא האמנתם לסולחה נספר שגם היה קמפיין משותף וגם הכרזה והתנצלות בפומבי באירוע הגמר בשידור חי.

 

 

תגובות