נעים להכיר: הכוכבת החדשה שקטפה תפקיד ראשי. סאלי בן אריה

נעים להכיר: הכוכבת החדשה שקטפה תפקיד ראשי

גל כוכבי הנוער החדשים עומד להגיע אלינו - ולפרוגי נודע על כוכבת נוספת שמצטרפת לחגיגה. הכירו את מיקה סגל שלוהקה לתפקיד ראשי בסדרה קומית חדשה

השנה אנו נזכה להכיר לא מעט כוכבים חדשים בעולם הנוער, ואם הייתה חסרה לכם עוד כוכבת אחת בתוך גל הכוכבים החדש - קבלו עוד שם של כוכבת שעשויה להיות ה-דבר הבא.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לפרוגי נודע כי השחקנית הצעירה, מיקה סגל, לוהקה לפרויקט הראשון שלה על המסך וכבר קוטפת את התפקיד הראשי. מדובר בדמותה של שלי, אשר תוביל את הסדרה הקומית החדשה של טין ניק ב-yes, "זאת שלי", בבימויו של אילן רוזנפלד. הצילומים לסדרה צפויים להתחיל כבר בהמשך החודש. כזכור, כפי שסיפרנו לכם לראשונה השבוע - גם כוכב "ספיידרז", יהודה בוחבוט, יככב בפרויקט החדש והמסקרן.

© סאלי בן אריה

"זאת שלי" מספרת על שלי, ילדה בת 14, להורים גרושים. חריפה מצחיקה ונחושה נוחתת בהפתעה במועדון הסטנדאפ של אבא שלה, אודי, בעיר הגדולה עם חלום גדול להיות סטנדאפיסטית ענקית. שום דבר לא יעצור אותה, אפילו לא העובדה שאביה בדיוק סוגר את מועדון הסטנדאפ הכושל שלו. למרות העיכוב הקל בתוכנית, שלי מביאה רעיון מבריק להפוך את המקום למועדון ילדים בלבד כדי להציל את המקום ולהגשים את חלומה.

השחקנית החדשה, מיקה סגל, היא תלמידת י"ב מהרצליה אשר לוקחת חלק גם בלהקת "על הבמה" המפורסמת בעיר. אגב, היא גם קרובת משפחה של השחקנית ליאנה עיון, אשר תככב בפרויקט אחר של הערוץ - "בת השוטר". ברוכה הבאה והמון בהצלחה!

תגובות