מהצד שלהם: הכוכבים מדברים על תקופת הקורונה. יוסי מויאל

מהצד שלהם: הכוכבים מדברים על תקופת הקורונה

מגיפת הקורונה הביאה עמה שגרה חדשה שעל כולנו להסתגל עליה. גם הכוכבים האהובים לא נשארו באותה השגרה המוכרת להם. פגשנו את כוכבי הקליפ והאתגר #שמורעליי וביקשנו מהם לספר לנו על התקופה מהצד שלהם וגם: לתת לנו טיפ מיוחד

בשיתוף עם נשיאות המעסיקים והעסקים בישראל, מגן ישראל ותעשיידע

תקופת הקורונה שונה עבור כולנו. לאט לאט אנו למדים להתמודד איתם ומנסים לנתב את הסיטואציה שנוצרה למקומות טובים. גם עבור הכוכבים האהובים התקופה הזאת לא הייתה הכי פשוטה. תפסנו את משתתפי השיר והאתגר #שמורעליי בצילומי הקליפ המיוחד (אשר נועד כדי לעודד אותנו לשמור על ההנחיות) וביקשנו מהם לתת לנו את הטיפ החשוב מבחינתם לקורונה ולספר לנו על התקופה הלא שגרתית מהצד שלהם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

קווין רובין

הטיפ שלי: "למעשה, אם תשמור על עצמך - כך אתה תשמור עליי"
תקופת הקורונה מהצד שלי: "הוולוגים שלי בתקופת הקורונה נראים קצת אחרת - אני עושה דברים בתוך בית ולא בחוץ כי יש סגר. בכללי, אני תמיד עוטה מסיכה, מורח אלכוג'ל, מחליף מספר מסיכות ביום ושומר על עצמי. זה כן מגניב להיות עם מסיכה וזה עוד משהו שבאנו להראות בשיר ובאתגר - זה לא כזה נורא. הבריאות חשובה יותר מהכל. כדי שנוכל לחזור לשגרה כמה שיותר מהר - הכרחי להקשיב להנחיות. זה לא צחוק וזה חשוב!".

אגם בוחבוט

הטיפ שלי: "נשמור על ההנחיות - וכך נחזור לשגרה"
תקופת הקורונה מהצד שלי: "כזמרת - היה לי מאוד קשה להתרגל לתקופה הזאת, אבל אני מנסה להפיק מזה את המירב. אנחנו צריכים כרגע לחיות עם המצב וזה אומר שצריך להיות קשובים להנחיות. בנוסף, קשה לי גם המרחק מהקהל - וכשלא היה סגר והיו כאלה שמבקשים ממני תמונה ברחוב - תמיד הקפדתי על מרחק ועטיית מסיכה, גם עליהם וגם עליי. זה קשה - אבל אין ברירה - צריך לשמור על זה".

אנה זק

הטיפ שלי: "גם אנשים 'מוכרים' וגם מי שלא - כולם שווים בקורונה וכולם צריכים להקפיד באותה המידה".
תקופת הקורונה מהצד שלי: "כאנשים מוכרים - מסתכלים עלינו יותר ומעבר לכך שכולם צריכים לשמור על ההנחיות, אנחנו בהחלט צריכים להקפיד על זה 'אובר', כי אנחנו מעבירים איתנו מסרים. אם יראו שאנחנו לא שומרים על הנחיות - אלו שצופים בנו ועוקבים אחרינו יהיו באותה הגישה. בכל התקופה הזאת הופעתי רק פעם אחת. הכל עבר אצלי ב'הלם' מוחלט. מלא הופעות של קיץ והחגים התבטלו. אני רגילה לעבוד כל יום בלי הפסקה, ופתאום אומרים לך: 'אין לך כלום, תמציאי את עצמך מחדש', זה הזוי ומאתגר. עם כל הקשיים מצאתי מה לעשות, היה לי זמן ליצור דברים, לבלות באולפן, ללמוד על עצמי ולהשתפר. אני משתוקקת לחזור כבר להופיע. בהופעה היחידה שהייתה נתתי את כל האנרגיה שלי שם וזה עשה לי טוב".

איתי לוי

הטיפ שלי: "אחרי תקופה מבלבלת - כיום כולנו יודעים איך להתנהל בהנחיות וצריך ליישם את זה".
תקופת הקורונה מהצד שלי: "כמי שנמצא בעולם הבידור, כמעט כולנו עברנו את 'גליוטינת הקורונה' - רואים אותנו, הידוענים, קודם כל ובאים אלינו קודם - כי אנחנו משמשים דוגמא. חשוב לזכור שכל 'סלב' הוא בן אדם וזה חשוב שגם אנחנו נקפיד. כולנו היינו מבוהלים בהתחלה והכל קרה כל כך מהר. היום אנחנו מבינים יותר את העניין ויודעים איך להתנהל, לומדים להקשיב ולהקפיד על כל מה שצריך".
נשיאות המעסיקים והעסקים יחד עם מנהל מגן ישראל פרופסור רוני גמזו וטיקטוק ישראל השיקו את הפרויקט להעלאת המודעות להנחיות הקורונה בקרב צעירים ובני נוער. הקליפ מורכב כולו מסרטוני טיקטוק קצרים. מטרת הקמפיין היא העלאת המודעות לעטיית מסכות ושמירה על הנחיות הריחוק חברתי. 
 
על מנת להמשיך ולתפקד בשגרה עם הקורונה ולהימנע מסגר שלישי, נשיאות המעסיקים והעסקים בראשותו של ד"ר רון תומר, יחד עם מנהל מגן ישראל פרופסור רוני גמזו וטיקטוק ישראל, השיקו פרויקט להעלאת המודעות להנחיות הקורונה בקרב צעירים ובני נוער. הקליפ מורכב כולו מסרטוני טיקטוק קצרים. מטרת הקמפיין היא העלאת המודעות להגיינה, עטיית מסכות ושמירה על הנחיות הריחוק חברתי. כדרך לחזרה לחיי שגרה. בנוסף, עמותת תעשיידע תפעיל סדנאות מקוונות בבתי הספר בנושא.
 
תגובות