פרסום ראשון: דנה לב ועדי אלון יגלמו זוג בסדרה חדשה. מתוך פלמח | דור שרון

פרסום ראשון: דנה לב ועדי אלון יגלמו זוג בסדרה חדשה

שניים מהשמות החמים של עולם המשחק ומי שנחשבים לאהובים במיוחד בקרב בני הנוער, עדי אלון ודנה לב, יככבו יחד בסדרה מוזיקלית חדשה שיוצאת לדרך ממש בקרוב • כל הפרטים

דרמה מוזיקלית חדשה בדרך אל המסך - ולנו יש עוד שני שמות של כוכבים אהובים ומוצלחים במיוחד אשר לוהקו לקאסט המבטיח!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

השחקנית והזמרת דנה לב שנחשפתם אל כשרון המשחק שלה בסדרות "כדברא" ו"תאג"ד 2" - שם ניהלה רומן עלילתי עם דמותו של דניאל ליטמן. כעת היא תקבל רומן טלוויזיוני אחר עם בחור לוהט לא פחות - השחקן המצליח עדי אלון שרק לאחרונה סיים את תפקידו ב"שנות השמונים", "פלמח" ואת צילומי העונה הרביעית של "נעלמים". השניים מצטרפים לקאסט הכוכבים של "מנגן ושר" (שם זמני).

אלון יגלם את אחיו הצעיר של גילי, גיבור הסדרה (אותו יגלם הזמר בר צברי) ולב תגלם את את בת הזוג שלו. השניים יחלו להצטלם לסדרה ממש בשבועות הקרובים ונדמה שיהיה מסקרן במיוחד.

רק השנה לב יצאה לדרך מוזיקלית ושחררה שני סינגלים מצליחים ("טיפשה טיפשה" ו"גבר אמיתי"), זאת במקביל לתפקיד ראשי כאמור בסדרת הדרמה "תאג"ד".

 

גם עבור אלון מדובר בשנה מוצלחת במיוחד עם סדרות חדשות וכן תפקיד ראשי ומוצלח במחזמר "זה אני" שכבש את התיאטרון.

כפי שפורסם לראשונה ב"גיא פינס" - הסדרה, שתשודר ב-yes, תעסוק בצעיר שחולם להיות זמר ים תיכוני (בר צברי מהשיר "ג'וני") ובינתיים עוסק כעובד פשוט באולם אירועים. גם קים אור אזולאי תככב בקאסט ויחד איתה גם ג'וי ריגר, איציק כהן ועוד.

 

מטעמה של דנה לב, חני שלום סוכנת השחקנים, אישרו את הפרטים.

תגובות