חדשות הקולנוע: עדכון מפתיע על "וונדרמן 1984". צילום: בהפצת Entertainment Tulip

חדשות הקולנוע: עדכון מפתיע על "וונדרמן 1984"

כוכבי "הארי פוטר" התאחדו, שוחרר טריילר ל"טום וג'רי" החדש ותאריך חדש ל"וונדר וומן 1984" הוכרז - כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

המרוץ אל הבונד

המרוץ אל התפקיד הנחשק של הסוכן החשאי המפורסם ביותר בעולם הלא הוא בונד, ג'יימס בונד, נפתח בחגיגיות וישנן כבר מאות הצעות. בין ההצעות נמצא גם השחקן ג'ון בויגה שראינו מככב בטרילוגיה החדשה של סרטי מלחמת הכוכבים בתור פין, חייל לשעבר באימפריה שעבר לצד המורדים. את בויגה נידבה לתפקיד לא אחרת מלטישה רייט, שורי מ"הפנתר השחור", בראיון לאחרונה: "הייתי אומרת שבוייגה, כי אני יודעת שהוא יאהב את זה". בוייגה, שנכח בחדר בזמן הראיון, אמר שהוא לגמרי בעד ויש לו כבר רעיון למי יוכל לביים את הסרט: "תקשיבו. עם סטיב מקווין יביים, בואו נעשה את זה". מה דעתכם, האם מצאנו את הבונד החדש שלנו?

ג'ון בויגה © צילום: Lucasfilm Ltd. באדיבות yes

הצצה לסניידר קאט

עם שובו של זאק סניידר לכס הבמאי, אנו לא מפסיקים לקבל הצצות של תמונות מסט הצילומים. השבוע, פורסמו ברשתות מספר תמונות חדשות בהן גל גדות בתור וונדר וומן יחד עם האמזונות, וונדר וומן בפעם הראשונה בה היא רואה את הציור של הנבל החדש של הסרט (דארקסייד) והנרי קאביל שעושה לנו טיזר לחזרה שלו לתפקיד סופרמן. אנחנו לא יכולים לחכות לטריילר.

הסיבה האמיתית

ההתרגשות בשיאה לקראת השחרור של הגרסה של הבמאי זאק סניידר לסרט "ליגת הצדק", שאמורה להגיע אלינו באמצע 2021. השבוע סיפר לראשונה סניידר מה הייתה אחת הסיבות הגדולות ביותר שבזכותן הוא חזר לפרויקט עבור שירות הסטרימינג של "HBO max". בגלל טרגדיה משפחתית, הוא נאלץ לעזוב את הסרט ולטענתו השחקנים הם אלו שגרמו לו לחזור: "זו הייתה המחויבות הזו שהתחייבתי לשחקנים האלה על, כאילו, בואו נסיים את זה".

© צילום: באדיבות גלובוס מקס

אהבה חדשה? 

כוכב הסרט "האלמנה השחורה" מבית 'מארוול', או. טי. פגבנל, משתף פרטים חדשים על דמותו ריק מייסון, כולל האם דמותו תהיה במערכת יחסים עם האלמנה השחורה, נטשה רומנוף (סקרלט ג'והנסון).  הסרט "האלמנה השחורה" כפי שיודע לנו יתעמק במתנקשת הרוסיה שבעקבות אירועי "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים", תצא למשימה חשובה ותצטרך במהלך להתמודד עם העבר שלה ועם המשפחה שהשאירה אחריה. פגבנל חשף כמה דברים מרכזיים על דמותו, כמו איך הוא משתלב בסרט - סיפורו של מייסון מתחיל כאשר נטשה מנסה לברוח, והיא זקוקה למקום להסתתר, מייסון הופך להיות הבחור שנטשה מתקשרת אליו כשהיא בצרה. בנוסף, הוא רמז כי "יש תחושה שיש יותר ביחסים בינהם מאשר להיות קשורים לעבודה בלבד". אנחנו כבר לא יכולים לחכות! ואתם? 

© צילום מסך מהטריילר (Marvel Entertainment)

החשיפה של ג'ואי קינג  

בזמן שאנחנו צופים בריפיט ב-"דוכן נשיקות 2" שיצא ביולי האחרון, ג'ואי קינג חשפה בטקס 'פרס בחירת הקהל' הודעה מרגשת במיוחד. בטקס, קינג זכתה בפרס כוכבת הסרט הקומי, ואמרה: "השנה הייתה כל-כך מוזרה. אני לא אהיה האדם הראשון שיגיד את זה הערב על הבמה הזאת, אבל העובדה שהסרט שלנו והדמות שלי הביאה צחוק לכולם בבית, זה גורם לי לחייך. וזה גורם לי להרגיש כל כך טוב". הכוכבת גם הוסיפה שהיא אמרה לעצמה שאם תזכה תספר לכולם חדשות מרגשות מאוד וסיפרה ש-"'דוכן הנשיקות 3', החלק האחרון שלנו, ישוחרר בקיץ 2021. אני כל-כך מתרגשת! הלוואי שזה היה קורה כבר מחר". גם אנחנו מתרגשים! 

דוכן הנשיקות 2
דוכן הנשיקות 2 © צילום: באדיבות Netflix

במאי חדש ל"רובוטריקים"

חברת ההפקות 'פרמאונט' מתכננת להוציא את הסרט הבא של "רובוטריקים" בשנת 2022 (ה-24 ביוני, 2022, ליתר דיוק), ואחרי שמעט מאוד פרטים נודעו עד כה על המעורבים בסרט המתקרב - נחשף כי היא שכרה לעבודה את הבמאי סטיבן קייפל ג'וניור. בתחילת 2020 נחשף כי חברת 'פרמאונט' שוקלת לבצע אתחול לסרטי "רובוטריקים" והבמאי שיביים את הסרט הבא הוא גם אותו אחד שביים את "קריד 2" שזכה לביקורות מאוד טובות. על-פי השערות, הסרט "רובוטריקים" יתרחש באותו היקום של הסרט "באמבלבי".  

באמבלבי
באמבלבי © צילום: באדיבות פורום פילם

הטריילר החדש ל"טום וג'רי"

הדמויות האהובות של החתול והעכבר נמצאות בסביבה כבר לא מעט שנים, ועכשיו הן חוזרות בטריילר חדש. הסרט החדש של "טום וג'רי" מכוון לצאת בשנת 2021 (נכון לעכשיו, כי עם וירוס הקורונה הזה באמת כבר קשה לדעת) ומראה לנו סרט שיהיה גם לייב אקשן וגם מצוייר. מלבד הדמויות המצוירות האהובות, פרצופים מוכרים אחרים ישתתפו בסרט, כמו קלואי גרייס מורץ (הגל החמישי), מייקל פניה (אנטמן), קולין ג'וסט (סאטרדיי נייט לייב) וקן ג'ונג. במלון יוקרתי ישנה בעיית עכברים (ג'רי, כמובן), אבל במקום מדביר, שולחים מקור אחר לטפל בבעיה - אויבו הותיק, טום החתול. מה שהם לא יודעים, הוא ששני אלה הולכים לגרום להם בלגן רציני...

 

וונדר וומן 1984 מגיע 

סוף סוף זה קורה - סרט ההמשך לגיבורה האהובה "וונדר וומן 1984" משתחרר לצפייה. הסרט יגיע ביום חג המולד, ב-25 בדצמבר, גם לבתי הקולנוע הזמינים ברחבי העולם וגם לרשת הסטרימינג "HBO Max". מנויי הסטרימינג לא יצטרכו לשלם כסף נוסף כדי לצפות בסרט, בניגוד למה שעשו סרטים אחרים בשחרור דיגיטלי. עם זאת, גורלו של הסרט בארץ עדיין אינו ברור, מכיוון ששירות הסטרימינג של "HBO Max", נכון לרגע זה, לא זמין בישראל.

© צילום: בהפצת Entertainment Tulip

מתוך הצילומים? 

למרות ההפסקה שגרמה מגיפת הקורונה לסרטים ברחבי העולם, נראה שהיקום של 'מארוול' לא נותן לזה לעצור אותו וממשיך לצלם את הסרטים האהובים. הפעם, נראה סרטון מתוך צילומי הסרט המתקרב "ספיידרמן 3", שמתוכנן להשתחרר בדצמבר, 2021. עד עכשיו לא נראו הרבה תמונות מהצילומים, ההסבר הגיוני הוא כי ככל הנראה הסרט מצולם בסט צילומים סגור, אבל עכשיו יש סרטון מהשטח. בסרטון שהועלה לטוויטר, נראים ספיידרמן ומי שיכולה להיות אמ-ג'יי עושים קפיצה מגובה רב באוויר הפתוח. תראו בעצמכם:

המצטרפים החדשים ל"ת'ור: אהבה ורעם"

החדשות השונות לגבי העלילה והדמויות שעשויות להופיע בסרטו החדש של "ת'ור", בהחלט נשמרות כרגע בחשאי. אולם כי לפני לא הרבה זמן אושר שהשחקן כריס פראט, שמגלם את סטארלורד (או פיטר קוויל, אם תרצו) יופיע גם הוא בסרט "ת'ור: אהבה ורעם", לצד נטלי פורטמן, כריס המסוורת', טסה טומפסון וכריסטיאן בייל. עכשיו, אותו מקור שראה את בייל מגיע לאוסטרליה, תופס את וין דיזל (שמדבב את גרוט) יורד מהמטוס באותה היבשת. בעקבות הגעה של השחקנים האחרים לאוסטרליה בשבועות האחרונים, אי אפשר שלא לחשוד שגם דמותו של גרוט תצטרף לסרט הרביעי של אל הרעם, לאחר שבאירועי *ספוילר* "הנוקמים: סוף המשחק" חבורת השומרים נראו לאחרונה עם ת'ור. אז מה אתם חושבים, האם מצפה לנו אחד האיחודים המצחיקים בגלקסיה?

 

19 שנים לאחר מכן

לכל המעריצים של ספרי וסרטי "הארי פוטר" - זה בשבילכם. השבוע התרחש יום השנה ה-19 של "הארי פוטר", והכוכב טום פלטון, שמוכר לנו גם כדמותו של דרקו מאלפוי, איחד כמעט את כל החבורה לספשייל וירטואלי קסום. גם רופרט גרינט, האבא הטרי, היה באיחוד וחלק סיפורים מצחיקים מאוד על הצילומים של "הארי פוטר". בנוסף, 19 שנים זהו תאריך חשוב מאוד, מכיוון שגם האפילוג בסיפור "הארי פוטר" מתרחש 19 שנים לאחר הקרב של הווגוורטס. הנה האיחוד המלא:

 

רייצ'ל מקאדמס

הכוכבת הקנדית רייצ'ל מקאדמס, חגגה השבוע את יום הולדתה ה-42, ב-17 בנובמבר (שלישי). השחקנית מוכרת לנו מלהיטים רבים, כמו "ילדות רעות", "היומן", "ספוטלייט", "כל הזמן שבעולם" וגם מהסרט החדש על האירוויזיון "תחרות הזמר של האירוויזיון: סיפורה של Fire Saga". יום הולדת שמח!

רייצ'ל מקאדמס בתור רג'ינה ג'ורג' (משמאל)
רייצ'ל מקאדמס בתור רג'ינה ג'ורג' (משמאל) © צילום: באדיבות yes
תגובות