היוטיוברית ליה נגה קוטפת תפקיד משחק ראשון. @liyanoga.x מתוך אינסטגרם

היוטיוברית ליה נגה קוטפת תפקיד משחק ראשון

מהיוטיוב למסך: כוכבת הרשת המצליחה, ליה נגה, לוהקה לתפקיד משחק ראשון שלה על המסך • כל מה שצריך לדעת

הליהוקים ל"האחיין שלי בנץ", סדרת הקומדיה החדשה של "כאן חינוכית" נמשכים. אחרי יהודה בוחבוט, אברהם ארנסון ונועה כהן, לפרוגי נודע על שמות של כוכבים צעירים שצפויים להשתתף בהפקה וביניהם - יוטיוברית מצליחה במיוחד.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כוכב הרשת והיוטיוברית המצליחה, ליה נגה, קוטפת את תפקיד המשחק הראשון שלה ולוהקה לתפקיד שירה - החברה של בנץ  – תלמידה מוכשרת במגמת תיאטרון. שירה מתאהבת בבן של השטן (בנץ) במהלך החזרות למחזה "רומיאו ויוליה", רק כדי לגלות שכבר יש לו חברה.

 

ולא רק היא - גם השחקן העולה אמיר זרד לוהק לתפקיד של גוליית – הוא מזומן מהגהינום אחרי שבנץ (הבן של השטן) ויוני נכנסים לויכוח. גוליית מצטרף בטעות לקבוצת הכדורסל של תיכון בגיריונית והופך לכוכב הכי גדול שלה.

© ניר סלקמן

יחד איתם גם השחקנית החדשה טל פרלמן קטפה תפקיד בהפקה. פרלמן תגלם את "ליזבת ברוש"- אחת מסגניותיה של יולי דהן (אמה אלפי) הילדה הפופולרית בשכבה. חלק בלתי נפרד מהפמליה שלה.

על מה הדיבור?

"האחיין שלי בנץ" מגוללת את סיפורו של גיבור הסדרה, יוני רובין, המורה להיסטוריה בתיכון. יוני רוצה להתמנות למנהל בית הספר, כל כך רוצה שכדי להגשים את החלום שלו הוא חותם על עסקה עם השטן הטבעוני: השטן ימנה אותו למנהל בית הספר, אבל רק אם הוא יצליח לגרום לבן המתבגר שלו (בנציפר) להשיג תעודת בגרות מלאה, בזמן שהם גרים יחד.

בוחבוט וארנסון. יככבו בסדרה!
בוחבוט וארנסון. יככבו בסדרה! © אור דנון

הצילומים לסדרה, אותה ייצר דרור ויידמן, יחלו בקרוב.

תגובות