זעם ברשת: סדרת טלוויזיה צחקה על מחלותיה של סלינה גומז. צילום מסך מאינסטגרם selenagomez@

זעם ברשת: סדרת טלוויזיה צחקה על מחלותיה של סלינה גומז

החידוש של סדרת הטלוויזיה "הצלצול הגואל" חוטף ביקורת קשה ברשתות החברתיות, לאחר שצחקו על מחלותיה של הזמרת והשחקנית סלינה גומז. כל הפרטים

השבוע יצא חידוש לסדרה הנוסטלגית המצליחה משנות ה-90 "הצלצול הגואל" - אך על פי הפתיחה שלה, נראה כי היא לא תזכה לאותה ההצלחה כבעבר. בימים האחרונים הסדרה 'זוכה' לביקורת קשה ברשתות החברתיות. הסיבה? היא צוחקת על המחלות של הזמרת והשחקנית סלינה גומז. כידוע, גומז חולה בזאבת ולפני מספר שנים הייתה צריכה לעבור השתלת כליות.

עוד בערוץ הקולנוע של פרוגי:

באחת הסצנות שתי דמויות מתווכחות ביניהן על "מי היה תורם הכליות של סלינה גומז". לאחר מכן, בסצינה אחרת, יש גרפיטי בקיר שאומר: "האם לסלינה גומז יש בכלל כליות?". כאמור, הרשת גועשת בציוצים שתומכים בזמרת ויוצאים נגד הסדרה. בטוויטר המעריצים והתומכים אף הרימו האשטאג מיוחד תחת הכותרת: "Respect Selena Gomez" (כבדו את סלינה גומז). התמיכה הוירטואלית הפכה לוויראלית במיוחד ואנשים שונים מצטרפים בכל רגע נתון.

 

לאחר שהביקורת באה גם על השחקנים בסדרה שהסכימו לשחק טקסט שכזה, אנשים אחרים צייצו שאחד מהשחקנים תרם כליה במציאות וכנראה המפיקים והכותבים הם אלה שאחראים על הטקסט המדובר. 

תגובות