סדרת רשת חדשה עם תובל שפיר וספיר בן רובי. עודד רז

סדרת רשת חדשה עם תובל שפיר וספיר בן רובי

נתקלתם בפוסטים וסטוריז של הכוכבים האהובים עליכם היום תחת ההאשטאג #נהגמונית? מדובר בסדרה קומית חדשה ומפתיעה! • כל הפרטים

מאז צמיחתה של הרשת והתוכן האינטרנטי, אנו זוכים לראות יותר ויותר סדרות ותוכן מקורי ואיכותי גם בז'אנר הזה. 
רק בשנה שעברה זכינו לראות סדרה קומית מוצלחת שכבשה את לב הנוער בישראל - "אחשלירוח" בכיכובם של לי בירן וקווין רובין. סדרה אשר העניקה לכוכביה ויוצריה את התואר "הסדרה הקומית של השנה" על פי בחירת הנוער בטקס נבחרי השנה של פרוגי לשנת 2019. כעת, הגיע הזמן לספר לכם על סדרת רשת חדשה עליה עומלים ממש בימים אלו ועתידה להיקרא "נהג מונית".
חוזרים לעבוד יחד © עודד רז
כמה כוכבים אהובים שיתפו בסטורי ובפיד האינסטגרם שלהם הבוקר (ד') תמונות מצילומים תחת ההאשטאג #נהגמונית - ובהחלט מדובר בפרויקט מסקרן במיוחד. למעשה, מדובר בפיילוט לסדרה אשר יצר השחקן ניר שטראוס ("גאליס", "המלאך השומר שלי") לצד הבמאי המוערך עודד רז ("גאליס", "מכתוב", "כדברא", "הרפסודה" "דאנסטורי"). נכון לרגע זה הסדרה מיועדת לשידור אינטרנטי, אך היוצרים הודו כי בכוונתם להגיע גם למסך הגדול עם הפורמט.
 
לטובת הצילומים גייסו השניים את תובל שפיר שעבד עימם ב"גאליס", ספיר בן רובי, שירה לוי, ירון ברובינסקי, שמואל ווילוז'ני וכרמית מסילתי ("דאנסטורי").
© עודד רז
על מה העלילה? שחקן צעיר (שטראוס) ממורמר ומתוסכל שסגרו לו את התיאטרון ועצרו לו את ההפקות בשל הקורונה, חווה את התקופה בצורה מאוד קשה ונאלץ לעבוד במונית שאביו, שנפטר כמה חודשים קודם, הוריש לו. הוא חי את ההתמודדות לחיות ללא אבא לראשונה בחייו ברגעים שצפים לו לא מעט בנסיעות הייחודיות שלו עם הלקוחות אשר עולים למונית שלו - שהם בעצמם מראה של החברה הישראלית. אגב, כל נוסע מוצא דרך, מבלי להתכוון, להעליב את הנהג, שלפעמים הוא מסיע גם סלבס ואנשי תעשייה איתם עבד בעבר.
עם כמה שהעלילה נשמעת קצת אפלה ועצובה - מדובר בקומדיה לכל דבר עשירה ברגעים מצחיקים, לצד כמה רגעי דרמה. 
© עודד רז
תגובות