רכילות בקטנה: מצלמים עונה חדשה לתאג"ד?. אוהד רומנו, באדיבות yes

רכילות בקטנה: מצלמים עונה חדשה לתאג"ד?

השבוע ב"רכילות בקטנה": עדי ביטי חוזרת בתשובה, אביב אלוש מרחיב את המשפחה, הכוכבת הישראלית שתככב ב"את" וגם: קריסטן סטיוארט בדעה מפתיעה

אם הייתם עסוקים בלמצוא מבצעים לבלאק פריידי ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

תתחדשי!

בתקופה הקרובה תאלצו להתרגל ללוק החדש של קים אור אזולאי. הכוכבת המצליחה עברה השבוע שינוי בשיער ואימצה לעצמה פוני חדש. הסיבה? צילומים לסדרה המוזיקלית "מנגן ושר" של yes בה תגלם את הודיה חדד, אחותו של הדמות הראשית - אותו מגלם בר צברי ("ג'וני").

בייבי חדש

בין עולם המשחק, ובמקביל להתחזקות וההתקרבות לדת, אביב אלוש גם מתחזק בית ומגדל שלושה ילדים. השבוע, בשעה טובה ובסימן טוב - הגיע הבן הרביעי והבייבי החדש למשפחה. איזה מרגש! מאחלים לכם לגדל אותו בנחת ובשמחה!

אמרה לו כן!

כוכב "משחקי הרעב" וסדרת הטלוויזיה "וויקינגים", אלכסנדר לודוויג פרסם סדרת תמונות בחשבון האינסטגרם שלו בה הוא מודיע על אירוסיו לבת זוגתו בתקופה האחרונה לורן דיר. מזל טוב לזוג המאושר!

אל אל ישראל

מכורים לסדרה "את" - זה בשבילכם! דרמת המתח בדרך לעונה שלישית, והפעם מצטרפים עליה 13 דמויות חדשות. מתוכן, יש אחת שאהובה עלינו במיוחד וגורמת לנו לגאווה ישראלית אמיתית בכל פעם מחדש. מדובר באיילת זורר, השחקנית הישראלית שכבר קטפה לעצמה כמה תפקידים מעבר לים והפעם עושה זאת שוב!

למקרה שפספסתם

ילדי 2020 יכולים לחייך בענק: תובל שפיר ואליאנה תדהר אכן יחדשו לבסוף את "הילדים של העתיד", שירם הזוכה מ"איי פסטיגל". השניים יבצעו את המהלך באחת מדלתות ה-40 של הפסטיגל. נזכיר, כי סערה ברשת החלה בנושא לאחר שפורסם אצלנו כי כוכבי "זיגי" יחדשו את את הלהיט במופע הגדול ב-17 בדצמבר. לצד בקשות ענייניות עלו גם כמה כאלו אשר הביעו את דעתם בצורה פוגענית, מה שהצריך התערבות גם מטעמם של תובליאנה אשר הדגישו בלייב משותף שיש דרך להביע דעה ובקשה והיא לא לרמוס אחרים - ואנחנו כמובן הכי מסכימים עם העניין הזה! מהפקת הפסטיגל נמסר רשמית בנושא כי: "מדי יום בשעה שלוש נחשף תוכן פסטיגל חדש, ואנחנו ממשיכים להכין לכם הפתעות...". ובכן, יש לנו הרגשה שזאת לא ההפתעה האחרונה!

מאשרת את השמועות

לאחר שלל שמועות ודיווחים מעבר לים האם טיילור סוויפט תארח את בן זוגה באלבום שלה או לא - הפעם היא מאשרת שהחבר, ג'ו אלווין לוקח חלק באלבומה החדש. "ג'ו מנגן יפה בפסנתר והוא תמיד מנגן, ממציא ויוצר דברים", סיפרה סוויפט והוסיפה שהיא שמעה אותו פעם שר משהו חדש ושאלה אותו אם אפשר להמשיך לכתוב את זה. "זה היה די ברור שזה צריך להיות דואט כי יש לו קול כל כך נמוך וזה נשמע ממש טוב", עוד הוסיפה הזמרת. בקיצור, אנחנו תמיד בעד דואט זוגי וחמוד. את הנושא אגב היא חשפה בסרט תיעודי חדש על הכוכבת ב"דיסני פלוס".

 

פראיים ופראיות

אם תהיתם למה מצטלמים לירון רביבו, דנה לב ודין מירושניקוב - תרשו לנו להבהיר שלא מדובר באיזו עונה סודית חדשה ל"תאג"ד", על אף המדים המבלבלים. מדובר בסרט קצר חדש של הבמאי הצעיר מתן יניב בשם "פראי". הצילומים כאמור כבר החלו ובינתיים אנו זוכים לראות לא מעט רגעים מהסט בסטוריז!

© lironrevivo_@ מתוך אינסטגרם

 מסתכסכות

הצילומים ל"גולסטאריות" כבר בשיאם, אך מסתבר שלא עבר הרבה זמן וכבר ישנו סכסוך חדש בביצה. בין כל הכוכבות, כמו תקוה גדעון, אורטל עמר, ליטל סמדג'ה, שמחה גואטה ועוד - ישנן עוד שלוש כוכבות, המעורבות בסכסוך לא קטן על פי הפרסום ב"וואלה סלבס". טיילור מלכוב ומאיה בוסקילה שותפות לחדר בצילומים, אך מסיבה שאינה בדיוק ידועה, החליטה מלכוב להעמיד את בוסקילה בערב הניפויים. לרוסלנה רודינה חרה מאוד בלב שכך מלכוב החליטה 'לבגוד' בשותפה שלה לחדר בכזו קלות, והחליטה בעקבות המעשה לנסות להדיח אותה מן התכנית. הדבר גרם לסכסוך ולהרמת הקול בין השתיים, עד כדי כך שנאמר מצד מלכוב על רוסלנה שהיא צבועה. מאז אגב, הן לא מדברות ועל פי דיווחים מתעלמות אחת מהשנייה.  

רב כישרונות

השחקן ובמאי הקולנוע כריס אוונס, חשף השבוע כישרון חדש לאוסף - נגינה בפסנתר. בסדרת הסטוריז שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו ניגן את אחד משיריו של המלחין פטרנילי. הכוכב צייץ זאת בחשבון הטוויטר שלו בהתרגשות ולגמרי התאהבנו בו שוב.

חוזרת בתשובה?

אחרי הסערה סביב הקליפ הפרובוקטיבי שלה, עדי ביטי לוהקה השבוע לסרט קולנוע חדש בשם "בחורים טובים", בו תככב לצד מאור שוויצר, ליאנה עיון, עמית מורשת ועמית רהב. הזמרת הצעירה תיכנס לנעליה של רותי, בחורה חרדית בתהליך המשודרכת לדמותו של רהב. הסרט, המבויים על ידי ארז תדמור, יעסוק בעולם השידוכים החרדי ויופק על ידי איש העסקים החרדי, יקי רייסנר.

כיסוי ראש כבר יש
כיסוי ראש כבר יש © צילום מסך מערוץ היוטיוב של עדי

תופסת צד

קריסטן סטיוארט התראיינה בתחילת השבוע למגזין "ווראיטי" וחשפה כי היא לא יודעת בדיוק מה היא מרגישה בסוגייה שרק שחקנים מהקהילה צריכים לגלם תפקידים הומוסקסואליים. סטיוארט, בי סיקסואלית בהגדרתה המינית, סיפרה בראיון שבתור מישהי עם גישה לעבודה וחלק מהקהילה היא לא הייתה רוצה לגלם דמות מהקהילה. "אני לעולם לא ארצה לספר סיפור שבאמת צריך להיות מסופר על ידי מישהו שחי את החוויה הזאת", שיתפה. לדבריה, זוהי אמירה בעייתית מכיוון שזה אומר לדעתה שלעולם לא תוכל לשחק דמות סטרייטית אחרת אם אני תחזיק בדעה הזאת. "לפעמים, באופן אמנותי, אתה פשוט נמשך לקבוצה מסוימת של אנשים. יכולתי להגן על זה, אבל אני בטוח שמישהו עם נקודת מבט אחרת יכול לגרום לי להרגיש רע עם זה - ואז לגרום לי להתכחש לכל מה שאני רק אמרתי", הוסיפה. "אני מכירה את העולם שאנו חיים בו ולעולם לא הייתי רוצה לתפוס את ההזדמנות של מישהו אחר לעשות זאת - הייתי מרגיש נורא בקשר לזה".

© באדיבות yes
תגובות