חדשות הקולנוע: טיזר ראשון לסרט עם ליל האדי. צילום מסך מהטריילר (Machine Gun Kelly)

חדשות הקולנוע: טיזר ראשון לסרט עם ליל האדי

ליל האדי (צ'ייס האדסון) מופיע בטיזר טריילר ראשון לסרט מוזיקלי, תאריך שחרור נחשף לסרט של זנדאיה ו-"גבעת חלפון אינה עונה" חוזרת במיני סדרה חדשה. כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

בייבי בוס 2

לאור הצלחת הסרט הראשון "בייבי בוס" חוזר עם טריילר חדש לסרט ההמשך שמציג דמויות חדשות ואלמנטים חדשים, ועתיד לצאת ב-26 במרץ 2021. עלילת הסרט השני "בייבי בוס: עסק משפחתי" תתמקד בטים כאדם בוגר, שמגלה  עד מהרה שבתו התינוקת טינה (איימי סדריס) היא סוכנת נוספת מבייביקורפ שנשלחה כדי לחקור נבל חדש בשם  ד"ר אדווין ארמסטרונג המלמד תינוקות להתנהג בדרך לא טובה ולא אופיינית להם. כך מובילה טינה את טים וטד למסע נוסף. לפי הטריילר נראה כי מלבד השינוי של נבל הסרט יוצרי הסרט ממשיכים באותו האופי של הסרט הראשון, למרות שטד וטים כבר אנשים בוגרים (בנתיים). צפו בטריילר:

 

גרמלינס 3 יקרה?

עדיין לא ידוע אם הסרט השלישי של "גרמלינס" אכן יקרה, אבל השבוע לכריס קולומבוס, תסריטאי הסרט הראשון, יש עדכון מעודד בנושא ומספר כי תסריט הסרט כבר כתוב, אך ישנה בעיה בנושא הזכויות עליו, וגם השאלה מתי לעשות את הסרט. קולומבוס הוסיף כי במידה וזה יקרה, הוא ירצה שבסרט יהיה שימוש מינימלי בטכנולוגיית CGI ויותר שימוש בבובות, וסיפר: "אשמח לעשות זאת. כתבתי תסריט, אז יש תסריט קיים. אנחנו עובדים על כמה בעיות זכויות עכשיו ואנחנו מנסים להבין מתי יהיה הזמן הטוב ביותר לעשות את הסרט הזה." 

 

ריהאנה מצטרפת למארוול?

אין אחד שלא מכיר את הזמרת ריהאנה, שעזרה לעצב את מוזיקת הפופ בשנות ה-2000 עם אינספור שירים קליטים שמושמעים גם כיום. כל השירים והופעות האורח שלה הפכו אותה לאייקון לכל דבר, אך כיום כמעט ולא שומעים ממנה מוזיקה חדשה וכולנו משתוקקים כבר לאלבום חדש. לאחרונה הופצה לה באינטרנט שמועה על כך שהזמרת האחת והיחידה תצטרף לקאסט של הסרט הבא של "הפנתר השחור". מעריצים שחיפשו את רשימת הקאסט בגוגל הופתעו לגלות היום את שמה של ריהאנה מופיע בה בין שאר שחקני הסרט. אך לאחר התפרצות השמועה פרסם מגזין "E! News" כי אין אמת בדבר וכנראה שסתם מדובר בטעות. אין ספק שיהיה מגניב לראות את ריהאנה על המסך הגדול בתפקיד ביקום של 'מארוול', אבל כנראה שלא נזכה לראות זאת, לפחות לא בקרוב.

© צילום: gettyimges.IL\ Aaron J. Thornton

גבעת חלפון סוף סוף עונה

בין אם אתם בני נוער או אנשים מבוגרים, כולם מכירים את סרט הקאלט הישראלי "גבעת חלפון אינה עונה". הסרט שיצא לאור עוד בשנת 1976 בו מככבים שלישיית הגשש החיוור (שאחראים על בדיחות שרוב הסיכויים ששמעתם מההורים שלכם בעבר) וכוכבים נוספים אחרים. השבוע שמחנו לגלות כי "סלקום" חתמה על הסכם עם בעלי הזכויות של הסרט המקורי ומיני סדרת המשך חדשה בדרך אל שירות הסטרימינג "סלקוםTV". לאחר שנים ארוכות ליאור דיין (בנו של אסי דיין ז"ל) ונפתלי אלטר יפתחו סדרת ספין אוף לסרט בשם "גבעת חלפון 1.5", ויחברו גם לויקטור בובלי. "אני חייב להודות, עמדתי השתנתה. 45 שנים אחרי, גבעת חלפון תענה", אמר ליאור דיין. תאריך היציאה לאור עוד לא בידינו אך אנחנו שקטים ורגועים בגלל שאנחנו יודעים שהסדרה בידיים טובות. 

 

ליל האדי בטיזר לסרט חדש

הפרויקט הקולנועי החדש של הראפר משין גאן קלי נחשף - עם הטיקטוקר צ'ייס האדסון (ליל האדי) וכוכבת "אופוריה" סידני סוויני מככבים בטיזר טריילר החדש. כרגע רוב פרטי הפרויקט נשארים חסויים, אבל השבוע הגיע הטיזר עם עוד כמה פרטים מעניינים. הסרט (שככל הנראה יהיה סרט מוזיקלי) נקרא "Downfalls High" ומכוון לצאת ב-21 בינואר, 2021. הכותרת של הסרט תואמת את האלבום האחרון של קלי שנקרא "Tickets to My Downfall". אז מה אתם אומרים, מצפים לזה?

 

הגיבורה החירשת הראשונה ב-"MCU"

השחקנית לורן רידלוף תשחק את הגיבורה החירשת הראשונה ביקום הקולנועי של 'מארוול', בסרט "הנצחיים" המתקרב, בו יש לה גם מהירות על. השבוע, היא חלקה את התגובה שלה על דמותה מקארי: "אני יותר נרגשת מהמומה, לקבל את ההזדמנות לייצג את קהילת החירשים. אני מאוד נרגשת מעצם הבאת קו העלילה הזה אל תוך היקום הקולנועי של מארוול, אני חושבת שיש מקום בשפע לעוד סיפורים כאלה." כך סיפרה הכוכבת בראיון לערוץ היוטיוב "HeyUGuys". בסרט "הנצחיים" ישחקו גם אנג'לינה ג'ולי, ג'מה צ'אן, קומייל ננג'יאני ועוד רבים. בחזרה בספטמבר, אפילו היו שמועות על ליהוקו של הארי סטיילס לסרט, אבל אלו לא אושרו עד כה. הסרט צפוי לצאת ב-5 בנובמבר, 2021 (בארצות הברית).

© צילום מסך מיוטיוב

הסרט החדש של זנדאיה קרוב מתמיד

בתחילת מגיפת הקורונה, הכוכבת זנדאיה הספיקה לצלם סרט שלם (בהתאם להנחיות), שנקרא "מלקולם ומרי". השבוע, סוף סוף נחשף תאריך השחרור שלו, אז מתי כבר נזכה לצפות בו? רשת הסטרימינג 'נטפליקס' חשפה בחשבון הטוויטר שלה שהסרט ישוחרר בחודש פברואר, לשנת 2021 (וזה בהחלט לא רחוק). על הבימוי והתסריט אחראי יוצר "אופוריה" (בה זנדאיה גם מככבת) סם לווינסון, ועוד כוכב שנמצא בו הוא ג'ון דיוויד וושינגטון (טנט), ואנחנו חייבים לציין שאנחנו לא יכולים לחכות!


סקרלט ג'והנסון

כולנו מכירים את הכוכבת סקרלט ג'והנסון, ואם לא, אולי כדאי לכם לעשות בינג' של סרטי מארוול. הכוכבת מוכרת לנו בעיקר מתפקידה בדמותה של "האלמנה השחורה", או נטשה רומנוף, אבל היא גם שיחקה בעוד המון להיטים מוכרים כמו "לוסי", "סיפור נישואים", "הרוח במעטפת" ועוד. השבוע, ב-22 בנובמבר (א'), השחקנית חגגה את יום הולדתה ה-36, יום הולדת שמח!

"האלמנה השחורה"
"האלמנה השחורה" © צילום מסך מהטריילר (Marvel Entertainment)

 

תגובות