הזמר במסכה: כך נראות התחפושות המקבילות בחו"ל. מתוך קשת 12 / באדיבות yes

הזמר במסכה: כך נראות התחפושות המקבילות בחו"ל

הגרסה הבינלאומית: רגע לפני הגמר הגדול החלטנו להראות לכם איך נראות הגרסאות המקבילות של התחפושות מ"הזמר במסכה" מעבר לים • אתם תהיו מופתעים!

גמר העונה הראשונה של "הזמר במסכה" יתקיים במוצאי השבת, ורגע לפני החלטנו להשוואות בין התחפושות בישראל לבין המקבילות שלהן מעבר לים. איך נראות תלבושות הפטריה, הכריש, הקקטוס ועוד? קבלו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

קקטוס

עד כמה שקל לחשוב שהצמח הקוצני יהיה מזוהה עם ישראל בשל המדבר, אך אל תטעו! בישראל היה זה ינון מגל מתחת לקקטוס הצברי, אך בחו"ל הייתה זאת בכלל קקטוסית!

© צילום מסך מהזמר במסכה

קצת על הקקטוס האוסטרלי

הקקטוסית המיוחדת השתתפה בעונה השנייה של הגרסה האוסטרלית וקטפה את המקום השישי. מי הייתה מתחת למסיכה? השחקנית המצליחה לוסי דוראק ("האכזבה", "האחיות").

 
 
 

הדוב

אין ספק שהתחפושת הישראלית של הדוב הייתה מרשימה במיוחד ובין הטובות העונה. בישראל לקחו את הדוב קצת יותר לכיוון הקרקסי, אך מעבר לים העדיפו דובה צבעונית. בישראל הזהות הסודית התגלתה כמגיש גדי סוקניק - אך מי הייתה מתחת למסיכה בחו"ל?

© צילום מתוך הזמר במסכה

קצת על הדובה הצבעונית

בעונה השלישית של "הזמר במסיכה" בארצות הברית, מי שהייתה מתחת לתחפושת הכייפית היא לא אחרת מהפוליטיקאית שרה פיילין שהודחה בתוכנית השביעית של העונה.

 

הכריש

בעוד רבים חשבו שהכריש המקומי שלנו הוא אלי אילדיס, הוא היה בכלל השחקן המצליח דביר בנדק. הכריש הישראלי הלך יותר למחוזות הים כמתבקש, אך מעבר לים התחפושת הלכה יותר למשמעות של 'איש עסקים מפולפל'.

© צילום מסך מהזמר במסכה

קצת על הכריש הצרפתי

בעונה השנייה של הפורמט בגרסתו הצרפתית, היה זה שחקן הכדורגל לשעבר באזיל בולי שהסתתר לו מתחת לתחפושת. בניגוד לכריש שלנו, באזיל סיים את התוכנית במקום החמישי.

 

החסידה

ראשית אנו חייבים לציין שלעומת הגרסה החו"לית שתראו, החסידה הישראלית הייתה מושקעת במיוחד. אחרי שהצליחה להטעות רבים - החסידה המקומית נחשפה כמגישה והשחקנית לוסי אהריש, אשר הפתיעה את כולם עם הכשרון החבוי שלה. מעבר לים בחרו לשים מסכה פשוטה במיוחד על חולצה לבנה עבור המתמודדת המפורסמת.

© מתוך הזמר במסכה

קצת על החסידה הדרום קוריאנית

בדרום קוריאה, ארץ המקור של הפורמט, החסידה התמודדה בעונה השישית של התוכנית אך הודחה בתוכנית השנייה. מי הייתה מתחת למסכה? ובכן מדובר בריי פא יאנג, חברה לשעבר בלהקת הבנות טיארה.

הפופקורן

התחפושת העצומה של הפופקורן הישראלי הייתה נראת ענקית וגם לא נוחה במיוחד, משהו שאי אפשר להגיד על הפופקורן האמריקאי. הפופקורן הישראלית הייתה לא אחר אשר אורנה דץ! ומי בחו"ל?

© קשת 12 | באדיבות yes

קצת על הפופקורן האמריקאי

מי זאת? מי זאת? מי זאת? בעונה הרביעית של הפורמט בגרסתו האמריקאית נמצאים בימים אלו בשלבים הסופיים והפופקורן הודחה ממש אתמול בחצי הגמר! מי שעמדה מאחורי המסיכה היא הזמרת טיילור דאייני.

 

הפטריה

הפטריה המקומית הייתה קטנטנה וחמודה עם קול פופי ברור. לאחר הדחתה מהגרסה הישראלית התגלה כי מתחת הפופקורן עמדה מיכל אמדורסקי הנרגשת. מי הפטריה בגרסה המקבילה מעבר לים?

© קשת 12 | באדיבות yes

קצת על הפטריה מאמריקה

כן, גם לאמריקה יש פטריה משלה בעונה הרביעית (הנוכחית) והאמת שהיא נראת די קריפית וקודרת. למעשה, בכלל מדובר בזמר ולא בזמרת! הזהות עדיין סודית משום שהזמר בפטריה טרם הודח ועבר את שלב חצי הגמר. הניחושים ברשת מעלים כמה שמות של כוכבים: הזמר פארל וויליאמס, הרקדן והזמר טודריק הול ויש כאלו שאפילו טוענים כי מדובר בג'ורדן פישר כוכב "לכל הנערים שאהבתי 2" ו"בתוך הקצב".

 

הדרקון

הדרקון שלנו (או יותר נכון: 'דרקוננו') שהתחפושת שלו הייתה נראת כמו מתקן מתנפח מאירועי יום הולדת ענקיים ומוגזמים, התגלה כלא אחר מאשר השחקן האהוב איציק כהן. בארצות הברית תחפושת הדרקון קצת פחות לבבית ויותר יורקת אש עם אלמנטים מהמזרח.

© קשת 12 | באדיבות yes

קצת על הדרקון האמריקאי

מי שהסתתר מתחת לתחפושת בעונה הרביעית הוא הראפר באסטה ריימס שהודח כבר במשדר הפתיחה של העונה. לא נעים!

 

השפירית

את זהותה האמיתית של השפירית נגלה רק מחר בגמר והיא נחשבת לאחת הפייבורטיות לזכייה. ברשתות, הניחוש החזק ביותר ששולט כרגע לגבי זהותה הוא שמדובר ברינת גבאי. בחו"ל, השפירית זוהרת גם היא ונוצצת לא פחות ואפילו שיר הכניסה שלה זהה לשפירית שלנו כאן!

© ערן לוי | מתוך הזמר במסכה

קצת על השפירית האוסטרלית

כמו הקקטוסית, גם השפירית התחרתה בעונה השנייה של הגרסה האוסטרלית וסיימה במקום השמיני בלבד. מי זאת הייתה? השחקנית, הדוגמנית והמגישה סופי מונק שאולי מוכרת לכם מסרטים כמו: "קליק" ו"מת לדייט".

 
 

 

תגובות