רכילות בקטנה: אלו 10 הסלבס הכי פופולריים של 2020. באדיבות yes

רכילות בקטנה: אלו 10 הסלבס הכי פופולריים של 2020

השבוע ב"רכילות בקטנה": אריאנה גרנדה בתמונת נשיקה עם בן הזוג, המתיחה הגדולה של הקרדשיאנס, התורמת של סלינה גומז מגיבה ל"הצלצול הגואל", הגרסה המפתיעה של "בית הנייר" וגם: הקאמבק של בן אל ואורטל ברשת

אם הייתם עסוקים בלעקוב אחר החדשות בכל הנוגע לחיסון נגד הקורונה ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מה קרה לאנה זק?

בשבועות האחרונים עוקביה של הכוכבת יכלו להבחין כי היא לא מרגישה בטוב. אתמול (ה'), זק שיתפה את עוקביה בסטורי במה שהיא חווה לאחרונה וכתבה: "אני בוחרת לשתף שאני עוברת תקופה לא פשוטה בקשר לבריאות שלי, אני חולה ומקווה שבקרוב מאוד אתחזק, המצב ישתפר ואחזור לעצמי. הפעם אני באמת צריכה לנוח, הרבה יותר מבדרך כלל, בטוחה שתבינו". כמו כן הבהירה זק כי לא מדובר במחלת הקורונה, אבל את הסיבה למה שגרם לה להיות במצב הזה היא מעדיפה שלא לחשוף. הכוכבת ביקשה מכולם לכבד את פרטיותה בנושא. רק בריאות!

© ביאנה ויטקין

מתיחת סופר VIP

אם חיפשתם איך לצחוק ובגדול - קבלו את הסרטון הבא. משפחת קרדשיאן ג'נר החליטה לארגן מתיחת עמוסת כוכבים. במסגרת המהלך (שתועד לרשתות), התקשרו המשפחה יחד לשלל סלבס בשיחות וידיאו (ביניהם: ג'סטין ביבר, היילי ביבר, אדיסון ריי ועוד) כשכולן יושבות יחד על הספה וקופאות ללא תזוזה. התגובה של הנמתחים לגמרי עשתה לנו את השבוע! מי מרים כזאת בישראל?

כרע ברך

לא מדובר בהצעת נישואין, עדיין, השבוע כוכב הרשת המצליח, אביב ראובן כרע ברך והציע משהו אחר... בתוכנית הרשת שלו הציע אביב לבת הזוג דניאל דואק, לעבור לגור איתו יחד.
ההצעה קרתה עם הופעה פרטית של הזמר האהוב על אביב, מושיק עפיה.

 

לא הצחיק אותה

החידוש של הסדרה "הצלצול הגואל" התייחס בזלזול למחלת הזאבת של סלינה גומז, בסדרה הבנות מתווכחות מי תרם את הכליה ובסצנה אחרת נראה כיתוב גרפיטי "האם לסלינה גומז יש כליה בכלל?". לאחר זעם ברשתות החבריות מצד הצופים, הערוץ התנצל על הנעשה ומחק את הסצנות הבעייתיות ואת כיתוב הגרפיטי המדובר. הדבר זכה להתייחסות גם מפרניס רייסה, תורמת הכליה שלה, אשר צייצה בטוויטר: "מעריכים את ההתנצלות, בואו לא נשכח מהתורמים שעלולים להרגיש נעלבים מהנכתב על הקיר". אגב, סלינה עדיין לא התייחסה למקרה.

© צילום מאינסטגרם

דניאל ואייל חושפים את מיאל

שלושה חודשים עברו מאז שדניאל גרינברג ואייל גולן הפכו להורים טריים (בפעם הרביעית בשביל אייל גולן) והשבוע הם החליטו לחשוף את מיאל ברשתות החברתיות. שני ההורים שיתפו בתמונות מרגשות בעמודי האינסטגרם שלהם והביאו איתם אלפי תגובות תומכות ואוהבות. "מלאך שלי. שלושה חודשים שאת הדבר הכי יקר לי בעולם, אוהבת בהגזמה לכל החיים" דניאל שיתפה. אחריה אייל העלה פוסט וכתב: "מיאל שלי אושר שאי אפשר לתאר במילים...".

יחזרו במהירות?

צילומי העונה השביעית של "הפלאש" התחילו ונעצרו לאחר שחבר צוות נמצא חולה בקורונה. מתוך זהירות, ההפקה הושעתה באופן זמני ומעקב אחרי מגעים קרובים עם שאר הצוות התחיל. ההפקה החלה לעבוד על לוח זמנים חדש. זאת לא הפעם הראשונה שהפקת הפלאש נפגעת מהקורונה, הסדרה מצולמת בוונקובר שבקנדה, והייתה אחת מהסדרות שהתעכבו בגלל מעבדה מקומית שאיבדה את בדיקות הקורונה והתחילו מאוחר את הצילומים.

© מתוך הפלאש CW

מחאה אמיתית

בשנת 2013 דיסני ומארוול חברו לנטפליקס במטרה ליצור גיבורי על חדשיםו בכך נוצרה "דרדוויל". בשנת 2018 ולאחר שלוש עונות הסדרה "דרדוויל" בוטלה. השבוע (29 בנובמבר) כאשר זכויות המסך של נטפליקס ממארוול (דיסני) תמו, המעריצים התמלאו בתקווה ומציפים את הרשת עם ההאשטאג  #SaveDaredevil (הצילו את דרדוויל) ומוחים לדיסני שתחזיר את הסדרה לעונה נוספת. כוכב הסדרה וינסנט ד'אונופריו גם דחק במעריצים לחתום על עצומה וביקש מדיסני להחיות את הסדרה לעונה רביעית.

בלי לחץ מצידם

ג'סטין ביבר הופיע בתוכנית של אלן דנג'רס וחשף פרט חמוד בהחלט. למה הוא לא ממשיך לקעקע את הגב והצוואר שלו שאלתם? זה כי הוא שומר קעקועים עבור הילדים העתידים לבוא! אז איפה הם? ביבר מספר לנו כי היילי עדיין לא מוכנה כאישה ועדיין רוצה להשיג מטרות בקריירה שלה. "אני חושב שהיא רוצה שיהיו לה כמה. לפחות שניים – שלושה" הוא מוסיף.

 

קו אדום

לא פעם אנחנו שומעים על חציית גבולות מצד מעריצים כלפי מפורסמים. הפעם הייתה זו השחקנית וכוכבת הסדרה "דברים מוזרים", מילי בובי בראון, שחוותה הטרדה מצד מעריצה. בסרטון שיתפה בראון כי בזמן שהלכה לעשות קניות לחג המולד מעריצה ביקשה ממנה לצלם סרטון עבורה. השחקנית הגיבה בשלילה, אולם זה לא מנע מאותה מעריצה בכל זאת לצלם את בראון. "זה מבאס אותי שאנשים מנסים חוצים גבולות... אני מצלמת את הסטורי הזה בשביל להגיד שכדאי לגלות יותר כבוד כלפי אחרים, לא משנה מי הם או מה הם עושים״. זמן מאוחר יותר עדכנה הכוכבת את מעריציה: "אני בסדר עכשיו, אבל באותו הרגע הרגשתי לא נוח. זה מאוד חשוב לקבוע מה הם הגבולות שלכם".

 

בית הנייר הקוריאני

אם עדיין לא מיציתם את הרעיון של חבורת השודדים ובראשם "אל פרופסור", הנה לכם סיבה למסיבה. נטפליקס תפיק רימייק לסדרה בהפקה קוריאנית! במסגרתו יופקו 12 פרקים מחדש בגרסה מפתיעה ביותר. "אבן דרך שאני ממש שמח מבנייתה", אמר אלכס פינה, היוצר והמפיק הבכיר של הגרסה הספרדית המקורית.

© באדיבות Netflix

קול פסול

משתתף בעונה האמריקאית של "דה וויס", ריאן גלגאר, הודח מהתוכנית רגע לפני הגמר. ההפקה אמרה לצופים שעזב את התוכנית ללא שום הסברים נוספים, מקורבים להפקה סיפרו שריאן הודח מהתוכנית עקב הפרת פרוטוקול הקורונה שהתוכנית הציבה. הצופים שיערו שזה בגלל סיפורו עם אמא וסבתא שלו שמאושפזות בבית החולים בגלל הקורונה, שעל כך סיפר בתחילת דרכו בתוכנית. אך ריאן דאג לנפץ את ההשערה הזאת מהר וסיפר בעמוד האינסטגרם שלו שמשפתחו בריאה ושלא פרש מהתוכנית בעצמו, בינתיים השאיר את הצופים מבולבלים.

חמודים!

אריאנה גרנדה לא טורחת לשתף יותר מדי תמונות מחיי הזוגיות שלה, ובכל זאת, השבוע הפתיעה את כולנו כשחלקה באינסטגרם תמונת נשיקה עם בן הזוג (וסוכן הנדל"ן) דלטון גומז.

קאמבק ברשת

אחרי ריבים מתוקשרים וגם השלמה פומבית, בן אל ואורטל עושים עוד צעד שמוכיח שהם מתחילים להסתדר - השניים החזירו זה לזו 'עוקב' בחשבון האינסטגרם שלהם.

הכוכב הבא למיליון?

אחרי שבתאגיד בחרו להשיב אליהם את הזכות לבחור נציגות לאירוויזיון (מה שגם ככה לא יקרה השנה בעקבות הבחירה להמשיך עם עדן אלנה), ב"כוכב הבא" חיפשו פרס חדש לזוכה בתכונית בעונה הקרובה. ב"גיא פינס" פרסמו השבוע כי לראשונה בתוכנית ריאליטי מוזיקלית המנצח יזכה בסכום של מיליון שקלים. אם לא די בכך, ייתכן שגם צופי העונה יזכו השנה בפרס שווה, אחד משופטי הריאליטי הקשוחים בארץ נמצא במגעים להצטרף לפאנל השופטים - שרק הולך ומתרחב.

© רונן אקרמן

זאק אפרון שוב רווק

מוכנים לזה? אחרי חמישה חודשי דייטינג עם ונסה ויאדארס, "דה סאן" מדווחים כי השניים כבר אאוט. ככל הנראה מה ששבר את הזוגיות הפורחת היה המרחק האדיר ביניהם, כי כזכור אפרון מצלם סרט באוסטרליה – מרחק שעתיים טיסה מונסה. "למרבה הצער, הגורל לא היה לצידם", סיפר גורם ל"דה סאן". כנראה שזוגיות בשלט רחוק היא ממש לא עבור האוהבים הצעירים.

© באדיבות Netflix

כל מה שצריך זו אהבה

אחרי שהזמר שון מנדס חשף את זווית הראייה שלו על הזוגיות עם הזמרת קמילה קביו - עכשיו זה תורה לשתף. כבר מעל לשנה שהזוג נמצא במערכת יחסים פוטוגנית, אולם עכשיו קביו חושפת צדדים אחרים בזוגיות. בפוסט שהעלתה שיתפה הזמרת: "המוח שלנו מנסה לפעמים להגן עלינו, אך מוטבע בנו הצורך לאהוב. הפירוש להיות מאוהב זו הבחירה באותו אדם על אף שאינו מושלם. ברשתות החברתיות מוצגות מערכות יחסים מסודרות ומושלמות דבר שיכול לגרום לתחושה של בדידות ושוני אצל אחרים". דבריה הגיעו עם הבטחה כי היא תהיה חשופה יותר בנוגע למערכת היחסים המתוקשרת ותחשוף את הזוגיות על מגוון פניה ולא רק את הצדדים היפים בה.

© מתוך אינסטגרם @shawnmendes

עשרת הסלבס הפופולאריים ביותר השנה.

אתר IMDB חשף את רשימת הסלבס הכי פופולריים בפלטפורמה שלהם בשנת 2020. במקום העשירי נמצא ברשימה מככב הנרי קאוויל, הלא הוא המכשף החתיך הידוע גם כ"סופרמן"; במקום התשיעי לינה קרדליני, ששיחקה ב"Dead to me" של נטפליקס אבל לא רק, אפשר לראות אותה על המסך שנים רבות והמקום המכובד בהחלט מגיע לה; במקום השמיני אניה טיילור-ג'וי, לא אחרת מאשר 'גמביט המלכה' - הסדרה החמה של הרגע; במקום השביעי - איידן גלאג'ר, שהוא לגמרי "מספר חמש" האהוב מ"אקדמיית המטריה" ואחד השחקנים הצעירים הטובים שאנחנו מכירים; המקום השישי שייך ללא אחרת ממרגו רובי ("הארלי קווין"), אחת השחקניות האהובות בכל הזמנים, שכל כך כיף לנו לראות שוב ושוב על המסך.

 

המקום החמישי שייך לארין מוריאטי, ששיחקה ב"The Boys"; במקום הרביעי מתייצבת מילי בובי בראון האהובה, שבגיל כל כך צעיר הצליחה לפרוץ כל כך הרבה גבולות; את השלישייה המנצחת פותחת השחקנית אניה קלטורה, ששיחקה ב"המכשף" של נטפליקס; המקום השני שייך לג'וליה גארנר, ששיחקה ב"אוזארק" וכל כך כיף לראות אותה על המסך. ומי הסלב הכי פופולרי של השנה? נספר שאת המקום הראשון קטפה השחקנית אנה דה ארמס ששיחקה ב"רצח כתוב היטב" ו"ג'יימס בונד" האחרון. מסכימים עם הדירוג?

הכי פופולרית ב-2020
הכי פופולרית ב-2020 © Gettyimages.IL/Frazer Harrison

חוטפת אש

כנראה שבעידן הרשתות החברתיות של היום קשה להימנע מבודי שיימינג, שכן גם השבוע חטפה אחת מכוכבות הריאליטי האהובות ביקורות חריפות על המראה שלה. פיינליסטית "המירוץ למיליון", נטע ברזני, העלתה השבוע תמונה שלה בבגד ים לחשבון האינסטגרם והתגובות לא איחרו להגיע. "אמאל'ה להשמין דחוף" ו-"לא הייתי מעלה אף תמונה עם גוף כזה", הן רק שתי דוגמאות מהתגובות שקיבלה התמונה. חשוב להבהיר כי לכל אחד הזכות לחיות בגופו עם אהבה והערכה עצמית, ועלינו מוטלת החובה לקבל את כולם כפי שהם, בין היתר כי תגובות כאלו עלולות להוביל אדם למעשים פוגעניים, אנורקסיה או בולימיה.

לפתוח את הלב

מגיפת הקורונה פגעה ברבים מאיתנו במגוון תחומים כמו גם בענייני הנפש. עשרות אלפי בני נוער חווים משברים נפשיים ולהם "אנוש – העמותה הישראלית לבריאות הנפש" אשר נותנת מענה ועוזרת להם לעבור את התקופה הקשה. כעת יוצאת העמותה בקמפיין גיוס המונים (200 אלף שקל) עבור e-headspace שירות תמיכה מרחוק המעניק טיפול מקצועי און ליין לצעירים הסובלים מקשיים רגשיים בגילאי 12-25 מכל הארץ, ללא צורך לצאת מהבית ולהגיע לקליניקה. את הקמפיין מובילה נשיאת העמותה - צופית גרנט. המיקוד יהיה לבני נוער שהוריהם פוטרו, הוצאו לחל"ת או שעסק שבבעלותם נפגע ואינם יכולים לממן טיפול רגשי בתשלום. תכלית העמותה היא לסייע להם לצלוח את התקופה המאתגרת שיצרה הקורונה.

תגובות