בוחן פתע: כוכבי "מקיף מילאנו" יעמדו באתגר?. כליל ליאון

בוחן פתע: כוכבי "מקיף מילאנו" יעמדו באתגר?

הצטרפנו אל סט צילומי סדרת הנוער "מקיף מילאנו" שתעלה בחודשים הקרובים על המסך ושמענו מהם על הדמויות המיוחדות ואף איתגרנו אותם במבחני ידע באווירת בית ספר. מי התלמידים המצטיינים של פרוגי?

סדרת נוער חדשה בדרך למסך - "מקיף מילאנו" שמה. את הסדרה אתם תראו רק בעוד מספר חודשים (מרץ/אפריל 2021) בערוץ החדש של "כאן חינוכית", אשר רק אתמול בישר על מעברו לאפיק חדש בשלט ועל שורת סדרות נוספות שיעלו בשנה הקרובה. כדי לעשות לכם הכנה יסודית, החלטנו להכיר לכם כבר מעכשיו את מה שמתוכנן ב"מקיף מילאנו"! הצטרפנו אל סט הצילומים, שמענו קצת על הסדרה ואפילו החלטנו לערוך בוחן פתע עם הכוכבים והכוכבות בשלל מקצועות בית הספר. מי הצטיינו? קבלו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

הסדרה תתעסק באהבות ראשונות, משפחות מתפרקות, דימוי גוף, להט"בופוביה, גזענות, אובדן בתולין - והכל עם מלא לב, פאן ופאשן. הסדרה מגוללת את הסיפור של מגמת עיצוב אופנה יוקרתית הנוחתת בעל כורחה בתיכון מקצועי מחוספס, עליו שולטת ביד רמה המנהלת מנואל. כך, בוקר אחד, צועדים להם מלכות ומלכי אינסטגרם, פאשניסטים ומובילי טרנדים בעיני עצמם, ובראשם מעצב האופנה של ישראל בדימוס רפאל (אקי אבני חוזר לדמות מ"יש לה את זה"), אל מסדרונות בית ספר שמלא מוסכניקים, מתכנתים ומנהלי לשכה לעתיד. מתוך הכאוס החברתי נולדות התחלות חדשות, אהבות גדולות וסגירת חשבונות. בין הכוכבים שנראה בסדרה: קים אור אזולאי, אור יעקב, אלי נוס, מיקה צור, נאיה בינשטוק, יונתן ווקס, מיקה צור, עילי צ'פמן ("הכוכב הבא"), אורי ביטון, עדי טנא, בר כהן ועוד.

את הסדרה כתבו יאיר פרי, אבנר ברנהיימר, נוי כרמל ודפנה לוסטיג.

 
תגובות