חדשות הקולנוע: עדכון מפתיע על "הפנתר השחור". באדיבות yes

חדשות הקולנוע: עדכון מפתיע על "הפנתר השחור"

גל גדות בתפקיד חדש ומפתיע, כוכב "הארי פוטר" חוזר אל העבר ומה קורה עם הסרט של אדיסון ריי? סיכום חדשות הקולנוע מהשבוע האחרון

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

על הגל

גל גדות תככב בסרט חדש, מותחן ריגול בשם Heart of Stone, בהפקת אולפן סקיידאנס. על פי הדיווחים, משכורתה של גדות צפויה לעמוד על סכום של 8 ספרות, מה שיהפוך אותה לאחת מהשחקניות בעלות המשכורת הגבוהה ביותר בתעשייה.המטרה היא ככל הנראה ליצור סדרת סרטים חדשה ברוח סרטי "ג'יימס בונד" ו"משימה בלתי אפשרית", רק עם טוויסט נשי - גיבורה קשוחה ועשויה ללא חת בתפקיד הראשי.

© יחסי ציבור, באדיבות HOT

נפרדים מדיוויד פראוז

השבוע הלך לעולמו השחקן דיוויד פראוז בגיל 85. השחקן, אשר היה מוכר בעיקר בתפקידו כרודן הגדול ביותר בגלקסיה, דארת' ויידר. פראוז שכיכב בטרילוגית הסרטים הראשונה של "מלחמת הכוכבים" נפטר לאחר שחלה בנגיף הקורונה וסבל מסיבוכים של הנגיף. פראוז שהיה ידוע בשל גובהו הענק והעבר שלו כמרים משקולות מקצועי העניקו לו התאמה מדויקת לתפקיד של ויידר ענק המימדים. פראוז מצטרף לרשימת השחקנים מן הטרילוגיה המקורית שכבר לא איתנו, בהם קארי פישר (הנסיכה לאה), פיטר מייהו (צ'ובאקה), וקני בייקר (D2-R2 .(השחקנים האחרים, האריסון פורד ומארק האמיל הביעו הערכה ועצב ברשתות החברתיות, "הוא היה אדם אדיב, והרבה יותר מדארת' ויידר" כתב האמיל בחשבון האינסטגרם שלו.


הבאטמן מסיים את הצילומים

אחרי חודשים ארוכים של עיכובים, הסרט "הבאטמן" החדש בכיכובם של רוברט פטינסון וזואי קרביץ, מתקרב לאט לאט לקו סיום הצילומים. הסרט, שהתחיל את הצילומים בטיימינג הכי מדהים שיש, פרוץ הקורונה, נדחה וחזר להפקה יותר מדי פעמים וסבל מהרבה בעיות על הסט. השחקן ג'יי ליקורגו שהופיע בטריילר לסרט סיפר כי הדמות שלו כבר סיימה את הצילומים שלה. כמו כן הבמאי מאט ריבס נותר די שקט בחודשים האחרונים ברשתות החברתיות, כנראה סימן לעומס על הסט ועבודה חרוצה מצד הצוות לקראת קו הסיום.

הנשף מתקרב

סוף סוף זה הגיע, קיבלנו את הטריילר לסרט החדש, "הנשף", אשר עתיד לצאת לשירות הסטרימינג של 'נטפליקס' כבר ב- 11 בדצמבר. הטריילר המרגש הציג לנו את אמה, אותה מגלמת ג'ו אלן פלמן, תלמידת תיכון שרק רוצה לקחת את בת הזוג שלה לנשף סוף השנה. אך היא נתקלת בדחייה מצד המארגנים של האירוע מה שהופך לכותרת חדשותית בכל המדינה. לעזרתה מגיעים ארבע שחקנים ישירות ממחזמר בברודווי: מריל סטריפ, ניקול קידמן, ג'יימס קורדון וקיגן מייקל קיי. את המחזמר החדש מפיק ראיין מרפי המוכר כבר מהעבודה שלו ב"פוז", "Glee" וגם "אימה אמריקאית".

מה קורה כשהאלק ות'ור מתאחדים?

המתאבק האלק הוגן הענק תמיד השאיר אנשים עם פה פעור כשהוא עלה לזירות ההאיבקות. עם השנים הוא הפך לאייקון ונכנס לתרבות הפופ בכל צורה שרק תתארו לעצמכם. מה עושים עם אייקונים? מכינים להם סרט ביוגרפי כמובן! כמו שניחשתם, גם הוגן מקבל סרט משלו על חייו והקריירה שלו. את הוגן יגלם לא אחר מהשחקן האוסטרלי כריס המסוורת' המוכר כמובן בעיקר כת'ור האל הנורדי. הוגן הופתע כמובן וצייץ בחשבון הטוויטר שלו את המחשבות שלו על הליהוק: "הוא כבר לגמרי שם! הוא מוכן אחי!!! אבל האם הוא מספיק יפה כדי לגלם אותי?", בהמשך לציוץ הוסיף הוגן תמונות שלו בצעירותו מתאמן לצד תמונות של המסוורת' מחדר הכושר לאחרונה במהלך אימונים.


טום פלטון מתרגש לצפות שוב ב"הארי פוטר"

אחרי האיחוד הוירטואלי שקיבלנו בזמן הקורונה, השחקן טום פלטון (שמגלם בסרטים את דראקו מאלפוי), שיתף את המעריצים בצפייה 'משותפת' ומרגשת בסרט הראשון של "הארי פוטר". הוא שיתף בלייב את התגובה שלו לצפייה ב-11 הדקות הראשונות של הסרט הראשון בסדרת הסרטים האהובה, תוך כדי שגם הצופים יכולים לראות את הסרט יחד עם פלטון. התגובה שלו בהחלט תהיה מרגשת למעריצים, וחלק שני כבר עלה. אז פוטרהאדס - רוצו לצפות!

זוכרים את פול ווקר

השבוע צויינו שבע שנים מאז מותו של השחקן פול ווקר. השחקן בעיקר זכור מתפקידו של בריאן אוקונר בסדרת הסרטים "מהיר ועצבני". המעריצים כמובן לא מוותרים על ההזדמנות לכבד את זכרונו ולשתף בכאבם ברשתות החברתיות, אחת מהן היא טוויטר, בה משתמש כתב: "איך עברו כבר שבע שנים? אני זוכר איפה הייתי שהחדשות פרצו שפול היה בתאונה. ההשפעה שהייתה לו על ההתבגרות שלי הייתה עצומה, הוא איננו אבל הוא לא נשכח". אין ספק שמדובר בתגובות מרגשות מאוד ממעריצים שכיבדו השבוע את מותו של ווקר.

© צילום מסך מיוטיוב

סטופ!

צילומי הסרט "יש לו את זה" בכיכובה של אדיסון ריי, כמעט גרמו לסגירת אתר בדיקות נגיף הקורונה בלוס אנג'לס. צילומי הסרט נועדו להתרחש באותו לוקיישן של אתר הבדיקות ביום שלישי, ולכן לכל מי שקבע להיבדק ביום זה (מעל 500 אנשים) הודיעו שאתר הבדיקות יהיה סגור באותו היום. אולם, בעקבות התגובות הסוערות ברשת, ראש העיר לוס אנג'לס הצהיר בטוויטר כי אתר הבדיקות יפתח מחדש, בו לא הזכיר את צילומי הסרט. אך אל דאגה - צילומי הסרט המשיכו כמתוכנן.

© Gettyimages.IL/ David Livingston

הפנתר החדש

לאחר מותו המפתיע והמצער של השחקן צ'אדוויק בוזמן ממחלת הסרטן, ישנן השערות רבות לגבי מה יקרה עם הסרט בו כיכב "הפנתר השחור". לאחר ש'מארוול' אישרו כי לא יחליפו שחקן לגלם את דמותו של בוזמן, המלך טאצ'אלה, הגיחו שמועות חדשות-ישנות לגבי מי יחזיק בתואר של 'הפנתר השחור'. לפיהן, נראה כי אחותו של טאצ'אלה, שורי (אותה מגלמת לטישה רייט) תהיה 'הפנתרה השחורה' החדשה. בנוסף, מגזין "tomatoes Rotten) "שגם דיווח על ההתפתחות בדמותה של שורי) מספר כי הצילומים צפויים להתחיל בחודש יולי, 2021.

© באדיבות yes
תגובות