הסלבס שהיינו מכניסים ל"האח הגדול". לוגו האח הגדול, צילומים מאינסטגרם

הסלבס שהיינו מכניסים ל"האח הגדול"

נא ללהק בהתאם! העונה הקרובה תהיה חצי VIP ולכן - חשבנו על עוד כמה שמות של סלבס שהיו מתאימים בול לבית "האח הגדול"

העונה החדשה של "האח הגדול" תביא לראשונה בבית הישראלי - חצי דיירים אנונימים וחצי דיירים מפורסמים. מעבר לשמות כמו גל גברעם, ג'וזי זירה, קארין עליה שככל הנראה יכנסו הערב לבית, קבלו עוד כמה דיירים מפורסמים שהיינו מלהקים לעונה הזאת!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מורן אטיאס

צריך קצת גלאם הוליוודי לבית "האח" ומורן, שעשתה לנו כבוד מעבר לים, יכולה לעשות זאת. בשנה האחרונה, מאז התפרצות הקורונה, היא התמקדה יותר בביקור ושהייה בישראל, למעשה אור הזרקורים לגמרי היה עליה לא מעט בתקופה - והגיע הזמן שננצל את הרגע ונכניס אותה לבית "האח" כדי להכיר את אטיאס קצת יותר מקרוב. ממה שראינו עד כה - היא מלאה ברגש, יודעת לדבר ולעמוד על שלה ולגמרי יכולה להגיע רחוק בתוכנית.

© @moranatias מתוך אינסטגרם

נוי קרקו

אחרי הפרידה והריב המפתיע בין התאומות נוי והדר, כל אחת יצאה לדרך חדשה. הדר מתכוונת להתמקד יותר בקריירה בעולם הרפואה ולימודים אקדמאיים, בעוד נוי רוצה להמשיך בעולם הבידור. אחרי שנים שהן עבדו יחד צמוד עד כדי כך שהיה קשה להבדיל ביניהן, לדעתנו הפתרון המושלם עבור נוי זה להיכנס לתוכנית המצליחה ולהביא סוף סוף את עצמה לבד למרכז העניינים ולא כחלק מצמד. מה אתם אומרים?

© שוקה כהן, באדיבות יחסי ציבור

בן אדם

מי שעוקב אחר השחקן וכוכב "גאליס", בן אדם, יכול לראות שהוא מאוד נחרץ בדעותיו ומאוד לוחם למען זכויות השחקנים בתקופה הנוכחית. יש לו ביקורת פוליטית לצד ביקורת כלפי התייחסות לתעשיית השחקנים. בתקופה כזאת, זה קול שמשתלב עם כל מה שרוצים להשמיע בתוכניות ריאליטי ואין ספק שהיה איתו מעניין לו היה מלוהק.

בא לי לחזור הבייתה מהחום היום להדליק מזגן ולראות קצת טלוויזיה. לנח. אבל אני אעלה במקום זה לבלפור. אי אפשר להמשיך להישאר...

פורסם על ידי ‏‎Ben Adam‎‏ ב- יום שלישי, 21 ביולי 2020

אביב ראובן ודניאלה דואק

להכניס זוג לאח הגדול - זה תמיד מרתק ומעניין לראות מה יקרה לו בסיר הלחץ הזה שיכול להוות גם כמבחן לזוגיות. אביב ודניאלה מצליחים לרתק אותנו בכל פעם על כל עדכון זוגי שלהם ורק השבוע ראובן הציע לדואק לעלות שלב ולעבור לגור יחד - אז למה שאלו לא יהיו מגורים משותפים בבית "האח"? השניים יודעים את העבודה מול המצלמות, מצחיקים, יודעים להכין אוכל טוב ומבינים שהם ליהוק שיסחוף אחריו לא מעט מעריצים. מה יקרה כשלראשונה בחייהם המצלמות שמקיפות אותם לא יהיו בשליטתם ובעריכתם כמו ביוטיוב? זה לגמרי משהו שהיינו רוצים לראות!

© צילום מאינסטגרם

עידו גרינברג

את עידו גרינברג סביר להניח שתכירו דווקא בתור "מיסמס". הבן אדם הקים מותג מאפס ורק בזכות ראש יצירתי וחיבה עזה למילים ולניקוד. הוא יודע לזקק את כל המחשבות שלנו לכדי משפטים מדוייקים ונראה לנו שהוא גם יודע להיות הדייר המושלם ביותר בבית האח. השיחות שלו עם הדיירים יהיו מרתקות ומעניינות (הפסיכולוג האמיתי בבית), השיחות שלו עם "האח" יהוו ניתוח מדוייק למתרחש במעונו וכל זה תוך כדי שהוא ממשיך להעביר את המסרים שלו גם בפריים טיים. בקיצור עידו - #לשםעכשיותודה.

© אורי דוידוביץ'

מירי כהן

בין עם אלין ובין לבד - מירי כהן היא דמות מושלמת לתוכנית ריאליטי כמו "האח". היא אמהית, לבבית, קשובה וגם חולקת לא מעט. היא לא מתביישת להגיד את מה שהיא רוצה, היא חדה והיא לא יכולה לשבת בשקט כשפוגעים באהובים לה. כמובן שיהיה לה גם יתרון קל להתחבב על כולם כי היא תדאג לקיבה של הדיירים (ולנו כצופים להמשיך לקנא בתוצרים הללו). מה יקרה כשנפריד אותה לראשונה מהמשפחה שלה לתקופה כה ארוכה?

© @miri_cohenn_ מתוך אינסטגרם

אנג'ל ברנס

אם גל גברעם קיבלה אישור מיוחד מהצבא - היינו לגמרי רוצים להשיג אישור גם לאנג'ל ברנס עבור כניסתה לתוכנית. ברנס, שרק לאחרונה יצאה לדרך חדשה ולקריירת סולו, ידועה גם כמי שלא תמיד מסננת את מה שיש לה לומר ואומרת הכל בלי פילטרים וישר מהלב. כמו כן וכפי שראינו לא מעט פעמים, היא מאוד רגישה ואנו בטוחים שבית "האח" יהיה מלא בלא מעט דמעות אם תכנס אליו. מי יודע, אולי היא גם תמצא שם אהבה חדשה!

ליאור קוקה

בית האח הגדול לא יודע מה מצפה לו אם ליאור קוקה נכנסת אליו. מעבר לכל השפע והקינוחים שהיינו מקבלים, היינו יכולים לצפות בקוקה בפול גז! אושיית האוכל (ובכלל בפני עצמה) כבר הראתה לנו בריאליטי המשפחתי מה קורה כשהיא לא נמצאת איפה שנוח לה, מה קורה כשמרגיזים אותה ומה קורה כשפוגעים בה. היא הדמות המושלמת לריאליטי. תוססת, מדברת, תזזיתית וללא מעצורים. מעבר לזה, גם בפן הרכילותי היא מאוד מעניינת והיא לגמרי דיירת שנרצה לראות ממנה עוד ועוד ונעקוב בשקיקות אחר צעדיה.

© צילום מאינסטגרם @liorkoka

אדיר מזרחי

סליחה? זה מגיע בשבילו! אחרי שכבש אותנו ברשת בשנה האחרונה ולא הפסיק להצחיק אותנו, אדיר מזרחי לגמרי בנוי לשלב הבא בקריירה - כניסה לבית האח הגדול. ובכן, ל"הישרדות" הוא לא יסכים בחיים, אבל לתנאים של בית, לרבוץ כל היום בפיג'מה (וחלוק אמבט כחול כמובן), לאכול ולבזבז את התקציב כיד המלך - זה ברור מאמי! מזרחי הוא פשוט אייקון בפני עצמו ומלהקים שלא לוקחים אותו להפקה שלהם פשוט לא מבינים איזה אוצר יהיה להם בידיים. אדיר תסלח לנו אבל אנחנו רק מדמיינים אותך נאלץ לעשות משימות טיפשיות ש"האח" יתן לך ואנו מתמוגגים מאושר וצחוק כמו משוגעים ("זה יפה ככה?"). תחשבו על כל הסאונדים לטיקטוק שיהיה ניתן לייצר מציטוטים שלו בתוכנית! אגב, אם אדיר ילוהק - ממש חשוב לנו שבשלב המסרים מהבית ישלחו לו מסר מריו המתוק או מנואה סנטיניקו (הכינוי שלו לנואה סנטינאו - מושא אהבתו).

אריאל בן עטר

הדוגמן, המאמן והנינג'ה הוא לא רק על תקן "הבחור היפה" ובדיוק בשביל זה כדאי להכניס אותו לתוכנית. נכון, על הדרך הוא יכבוש את ליבן של המעריצות והמעריצים (אבל צר לנו לבשר - הוא תפוס!) אבל זאת גם תהיה הזדמנות נפלאה עבורו להראות שהוא הרבה מעבר לפנים יפות ולקוביות, כפי שאנו זכינו להכיר בשלל הזדמנויות. 

© צילום: רן יחזקאל

שירלי לוי

אנחנו לא יכולים לתאר לכם כמה צחקנו רק מלחשוב עליה כאופציה בתוכנית. תנסו לדמיין גם בעצמכם את השיחות שלה עם "האח" ותבינו כמה זה ליהוק היסטרי ומתבקש. מעבר לזה, אנו בטוחים שהיא זאת שתגנוב את ההצגה בכל הזדמנות עם האנרגיה שלה, תהיה מסמר הערב בכל משימה והפרצופים שלה פשוט יהיו פרייסלס. לכוכבת המצחיקה הזאת לגמרי מגיע פריים טיים ולא רק בשל ההומור! רק לאחרונה, בתוכנית שלנו א' עד ת', זכינו ללמוד להכיר גם צד אחר של שירלי, צד שאנו בטוחים שצריך לקבל חשיפה ובמה כדי להכיר את מי שהיא מתחת לכל מעטפת ההומור שכבשה אותנו. פליז שמישהו ירים את הכפפה כבר!

 

רועי סנדלר

בשנה האחרונה הבאזז סביב הזמר רועי סנדלר עלה אף יותר בשל זוגיות עם זמרת וכוכבת אחרת - אנה זק. אבל רועי היה כאן גם לפני הזוגיות איתה וזה הזמן להזכיר זאת לכולם בתוכנית. רועי הוא בחור רגיש ועדין שיהיה לנו קל להתאהב בו על המסך, הוא גם ינסה להשכין שלום בין כל דיירי הבית וינסה למגר ריבים - מה שגם עשוי להקנות לו זכייה בתוכנית. אל תשכחו שהוא גם יכול לבקש כמה טיפים מאחותו הגדולה, בר, שהייתה דיירת בעצמה ב"האח".

© @roee_sendler אינסטגרם

מלך זילברשלג

נו מה, חייבים חרדי בבית! ואי אפשר לבקש ליהוק כזה מבלי לחשוב על מלך זילברשלג, הנציג של החרדים בעולם הבידור. מלך לגמרי יודע את העבודה, יש לו מוח חריף מאוד והוא לחלוטין ישחק עם "האח" בעצמו. השנינות והציניות שלו זה משהו שלגמרי יהיה מרענן בצפייה מול המסך, אבל כזה שעלול גם לעצבן לא מעט צופים ודיירים שקצת פחות מתחברים לקונספט.

© אור גפן

ליאל אלי

תחשבו כמה שייד תקבלו מליאל לו הייתה בבית האח, פשוט ארגזים של שייד! הכוכבת האהובה והמצחיקה עשתה קפיצת מדרגה ענקית השנה והפכה לסלב מן המניין ועצם זה שהיא מוקפת חברות שהשתתפו בריאליטי בשלב כזה או אחר בחיים - רק מחזקים את העניין שהיא לגמרי צריכה להיות באחד כזה בעצמה. זה בייסקילי! מה גם שמרגיש לנו שאנו צריכים להכיר קצת מליאל שבפנים, יש מצב שנגלה כמה סודות וג'וסס על הדרך.

 


טיילור מלכוב

אם בן זיני עשה זאת בעצמו - טיילור לגמרי יכולה, במיוחד השנה. מאז הפרידה מלכוב התפתחה והוכיחה שהיא לגמרי מחזיקה גם לבדה. נכון, זה עתה היא סיימה צילומי ריאליטי אחר, אבל דווקא הריאליטי הזה הוא המתאים לה ביותר. אולי היא גם הפנים היפות שתמיד מלהקים לריאליטי, אבל היא גם שמה את הרגש על השולחן, גם בעלת אישיות מיוחדת וגם כזאת שלא מפחדת להכנס לריבים כשצריך, כפי שראינו לאחרונה. מלכוב, את לגמרי הליהוק המתבקש לעונה!

 

גל זהבי

לגל יש את כל מה שצריך להיות בדייר - סיפור, מסר, דעה ואי פחד להכנס לוויכוחים וריבים כשצריך. כבר שנים שהצלחנו למצוא בו את כל הדברים האלה בפלטרפומות שלו ברשתות ורק מתבקש לראות אותו בריאליטי כזה או אחר (אגב, גם "הישרדות" תפורה עליו בול!) תוסיפו לזה את חוש ההומור ועניין הבישולים וקיבלתם דייר חזק במיוחד שיהיה תוספת מעולה לעונה.

 
רז ספני

לרז ספני יש כבר ניסיון עשיר בכל הנודע למגורים בוילה תחת מצלמות. מה גם, שלאחר פירוקם של בלאגן - מאוד התגעגענו לצפות בו באחד כזה. עכשיו כשיש לו את הזמן, זה קצת בלתי נמנע ללהק אותו לתוכנית. אנו בטוחים שהוא ידאג למתוח לא מעט מהדיירים, אך גם לא יהסס לחשוף את עצמו ואת הלב כמו שרק הוא יודע. גם כאן יהיה מעניין לראות מה יקרה כשמצלמות הבית לא בשליטתו ושהלחץ מלייצר תוכן לרשת יוכל לנוח. רק נזכיר שבעבר ספני היה אמור להשתתף בהישרדות VIP וממש רגע לפני הטיסה השתתפותו בוטלה בגלל עניין רפואי. בבית האח אין את תנאי ההישרדות - כך שנקווה ש"רשת" ידאגו שלפחות נראה אותו בריאליטי הזה.

 

נועם כפיר

אם אתם עדיין לא מכירים אותה - אתם מפסידים! היא אושיית פייסבוק כבר שנים (כן, אנחנו יודעים שאתם לא כל כך משתמשים בזה), אבל לא רק! גם באינסטגרם שלה היא מצליחה להצחיק ולכבוש ואנחנו לא מבינים איך אין לה מאות אלפי עוקבים שם! לאחרונה היא בישרה לכולם על זוגיות עם כוכב הרשת והצלם יועד דץ והזוגיות של השניים מייצרת שלל רגעי הומור מושלמים. כפיר תדאג שהבית לא יהיה בית אח קלאסי - אלא משוגע, בלאגניסטי, ציני וקצת מוזר (אבל בקטע טוב). היא יודעת להסתכל על הכל מנקודת מבט מיוחדת משלה ואנחנו לא יכולים לתאר לכם כמה זה יהיה מושלם. אבל מהיכרות שלנ ואיתה - אל תדאגו, היא גם יודעת לבכות כשצריך ואין לה בעיה לאכול כשיש לה מצלמות מול העיניים.

© @noam_kfir מתוך אינסטגרם

 

 
תגובות