הסלבס שהיינו מלהקים ל"זמר במסכה 2". צילומים מאינסטגרם

הסלבס שהיינו מלהקים ל"זמר במסכה 2"

מאליאנה תדהר ועד ליהיא גרינר: החלטנו להכין בעצמנו רשימה של סלבס אהובים במיוחד שלגמרי יכולים לפזז בתחפושות מיוחדות בעונה הבאה של "הזמר במסכה"

העונה הראשונה של "הזמר במסכה" רק הסתיימה אמש (שבת) עם זכייתו של צחי הלוי AKA "התרנגול" וכבר ידוע כי מתחילים לעבוד על עונה נוספת של הפורמט בגרסתו המקומית. כדי לסייע להפקה, החלטנו לחשוב גם בעצמנו על כמה ליהוקים הכרחיים לעונה הבאה. תודו לנו אחר כך!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אוראל צברי

החקיין, הקומיקאי וכוכב הרשת האהוב הוא גם זמר מוכשר במיוחד אשר הפגין זאת מספר פעמים מאז החל את הקריירה שלו. גם על במת הפסטיגל לפני שנה הוא בלט והפתיע עם שירה שלו וגם ממש לאחרונה הוא שחרר קאבר דיסני עם בת הזוג סיון תם. חוץ מזה - הרגע בו הוא יוריד את המסכה ויעשה חיקוי לניחושים של אופירה מול אופירה - לגמרי יעשו לנו את העונה. אגב, אוראל נמנה בין הכוכבים שהיו עסוקים לא מעט בפתרון הרמזים, כך שמסקרן לראות אותו מהצד השני הפעם!

תובל שפיר

השם של תובל הוא כבר מותג - כך שאין צורך לדאוג שמישהו מהפאנל לא יוכל לעלות על זה. שפיר הוא לא רק שחקן מוכשר ומוצלח, בשנה האחרונה הוא גם התחדש בטייטל "זמר ויוצר" עם שחרור הסינגל הראשון שלו (מתוך EP מתוכנן). אם אתה מחפש רעיונות לתחפושת בתוכנית - אולי אפשר ללכת על גרסת הזכר של השפירית, בכל זאת, תובל שפיר! (סטגדיש)

 

אליאנה תדהר

לא רק שפיר - גם הפרטנרית מימי "גאליס" יכולה בקלות להיכנס לאיזו תחפושת חייתית או מאכל טעים במיוחד בזכות הקול המושלם שלה. תדהר הוכיחה לאורך השנים שמוזיקה זורמת אצלה בדם והיא לגמרי נולדה גם כדי לשיר. בשנה האחרונה גם היא החלה את דרכה המוזיקלית באופן רשמי וזה לגמרי יכול להיות עוד צעד בדרך לחלום הגדול בנושא. רק נזכיר שבעונה שהסתיימה היו כמה פעמים בהם שמה עלה כמי שמסתתרת מתחת לאחת המסכות.

 

לי בירן

אם אתם כבר בקטע של ללהק זוגות בתחפושות שונות, אולי כדאי שגם תלהקו את לי בירן! השחקן, היוצר והזמר מפתיע אותנו במשך שנים עם קולו הייחודי ויהיה מעניין אותנו מנסה להסוות את הזהות שלו. אגב, מהיכרות איתו הוא לגמרי יכול לשחק עם הקול שלו עד כדי כך שכולם יהיו מבולבלים!

 

שירן סנדל

גם השם של סנדל עלה כמה וכמה פעמים במהלך העונה ולא סתם! סנדל השתתפה בפסטיגלים, במופעי "גאליס" ואף הוציאה סינגל פופי וכייפי לפני כשנתיים ומאז לא המשיכה את דרכה המוזיקלית. אולי יהיה פה קאמבק?

טלי אורן

הכוכבת הזאת פשוט נולדה כדי לטרוף את הבמה. יהיה מעניין לראות אם טלי אורן, השחקנית עם הקול הגדול, תתפרע יותר מהרגיל מתחת לאחת המסכות. 

 

עמית פרקש

אם נאמר את האמת? בהתחלה היינו משוכנעים שהיא השפירית! פרקש האהובה ניהלה גם היא רומן קצר עם קריירה מוזיקלית ויש לה קול שאתם פשוט תאהבו. אולי גם כאן הגיע הזמן להשיב אותה אל הצלילים לא רק במסגרת הבמה ותפקידי המשחק?

 

אסף הרץ

לא רק שחקן: אסף הרץ הוא מוזיקלי ברמות ויש לו אפילו פלצטים שישאירו אתכם בשוק! במקביל לקריירת המשחק שלו, הרץ היה חבר בלהקת "אסף הרץ והבוג'ה" והחבורה שיחררה יחד מספר סינגלים. גם הרץ הוא שם מוכר וגם מנוסה בזכיות בריאליטי ("רוקדים עם כוכבים"). יש מצב שיאמץ איזו תחפושת ססגונית?

 

דין מירושניקוב

זה לגמרי יכול להפתיע! דין מירושניקוב מככב כבר שנים בסדרות הטלוויזיה המצליחות, על המגרש בנבחרת האמנים בכדורגל (וב"גולסטאר" כמובן), בנינג'ה ישראל וגם עסוק בהרצאות מעוררות השראה. אבל ידעתם שהוא עצמו גם זמר ואף שיחרר קצת טעימה מקולו בעבר? 

 

מירב פלדמן

השחקנית והמגישה המוכשרת מתהדרת בכשרון נוסף - המוזיקה. לפני כשבע שנים היא ניסתה לפצוח בקריירה מוזיקלית ואנחנו לא מבינים איך היום היא לא עם עשרות להיטים מאחוריה. אולי הליהוק שלה לעונה הבאה יגרום לזה לקרות?

 

עוז זהבי

כמה שאנחנו אוהבים את עוז זהבי! מעבר לתפקידים המושלמים שעשה ועושה, אנחנו כל פעם מופתעים ממנו מחדש. וכן, גם כאן יש ניסיון מוזיקלי שלגמרי יכול לעבוד בתוכנית!

 

אסף גורן

גם ספורטאי, גם נינג'ה, גם רקדן וגם זמר ורק נזכיר שבשנה שעברה אתם הכתרתם אותו כפריצת השנה שלכם במוזיקה בטקס נבחרי פרוגי! בכל אופן, מעבר לקול שלו, זה לגמרי מתבקש שבתור מי שאימץ לעצמו אינספור השתתפויות בריאליטי (ואף זכייה באחת מהן) הוא גם יסמן "וי" על התוכנית הזאת.

 

אילנית לוי ומגי אזרזר

בכל אחת מהן חשדו בשלב מסויים שהיא היעל בתוכנית וזה לא סתם. השתיים הללו הפגינו, כל אחת, כשרון מוזיקלי מטורף שרק מחכה לפרוץ ואפילו שחררו סינגל או שניים. שמישהו יתן להן כבר את הבמה הזאת!

 
 
 

ליהיא גרינר

גם כוכבת הריאליטי האולטימטיבית של ישראל יכולה להפתיע בעונה הבאה. הסיבה? היא ניסתה כמה פעמים לפרוץ מוזיקלית ולא צלחה, השתתפה ב"כוכב הבא לאירוויזון" ובקדם האירוויזיון 2013. הסיבה? טוב, יכול להיות שגם העובדה שמדובר בגרינר הפך את העניין לתפישה כגימיק ולא לקחו אותה ברצינות, ולכן ההשתתפות בתוכנית יכולה לעשות לה טוב. היא לא מפסיקה להסתבך עם כולם ואולי אם היא תעטה מסכה ותאלץ להתאפק לאורך העונה (או עד ההדחה חס ושלום) היא תוכל לגרום לכולם לראות אותה באור קצת אחר. בכל אופן - יהיה מעניין!

 

 

 

 
תגובות