הדמויות שאף אחד לא לקח מספיק ברצינות. ספיידרז, Netflix, גאליס

הדמויות שאף אחד לא לקח מספיק ברצינות

בכל סדרה יש את הדמות שאף אחד לא באמת לוקח ברצינות יתרה את דבריה. אספנו כמה מאותן הדמויות אשר סובלות מחוסר יחס רציני

בריטני, הוגו וגם דורוטה, בסדרות רבות יש דמויות שלא זכו להערכה גדולה, ואף אחד לא לקח ממש ברצינות. אצל חלקן זה כי הן היו יותר מדי קומיות ואצל החלק השני - כי הן היו 'אנדרדוגיות'.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אבינועם - שעת נעילה

את אבינועם הכרנו ממש לאחרונה ב"שעת נעילה" שהפעימה את כולנו. למעשה הוא היה אחת מהדמויות הראשיות והבולטות בעלילה, אך הוא לגמרי לא זכה לכבוד הראוי לו מרוב הדמיות, לפחות לא בהתחלה. תחת תפקידו במודיעין של מוצב חרמון, הוא מבין שהמלחמה הולכת לפרוץ כל רגע - אך כולם מסרבים להקשיב לילד ההיסטרי (עם חיית מחמד בשם צנובר - קיפוד לבקן) שצורח ואולי היחיד שטוען כי תפרוץ מלחמה, תוסיפו לזה את לחץ הבית של רובם לחזור הביתה ליום הכיפורים - מה שגרם סופית לאוזניים אטומות משאר החיילים והמפקדים בסביבה שלו. גם במהלך המלחמה, וסליחה על הספויילר, כשמגיע לאזור הפצועים, מסרבים להקשיב לו, לעצותיו ולמסר אותו רצה להעביר. אבינועם - מבחינתנו אתה גיבור!

© ורד אדיר, באדיבות כאן 11


דורוטה - אחת שיודעת

דורוטה היא העוזרת האישית של בלייר וולדורף, ולמרות שרשמית היא לא חלק מחבורת הגיבורים הראשית בעלילה, היא לוקחת חלק מאוד מרכזי וחשוב בסדרה עצמה והיא השפיעה על הרבה מאוד אירועים. בין היתר בהם "בחשה" והשפיעה לטובה בסיפור. אך למרות עזרתה הגדולה, הדמויות בסדרה לא מייחסים לה חשיבות רבה במיוחד ולפעמים גם הצופים לא.

 


בריטני - Glee

כבר מתחילת הסדרה, בריטני מתקבעת תחת הטייפ-קאסט של הבלונדינית הטיפשה שנראה שהיה מתאים לה לחלוטין, בהתחשב בעובדה שהייתה בלונדינית יפה ומקובלת, שלא מפסיקה להעיר הערות ולדבר בצורה שלגמרי נתנה לנו את ההרגשה שלא מדובר ב"עיפרון הכי מחודד בקלמר". למרות זאת, בעונתה הרביעית של הסדרה התברר לנו שבריטני היא לא טיפשה בכלל ומאחורי החזות התמימה עומדת לה גאון מתמטי, דבר שהפתיע את כל הדמויות, הצופים ואף את בריטני עצמה!

 


הוגו - גאליס

הוגו הוא אחד מהדמויות האהובות בסדרה, והוא בן ששת הדמויות היחידות שנשארו קבועות בכל העונות. למרות זאת הרבה פעמים נראה שהוא יחסית פחות מוערך ולפעמים גם נלקח כמובן מאליו, למרות שהוא חלק חשוב ומרכזי בחבורה ועשה דברים רבים לטובת הכלל עם הידע השופע שלו.

 


ואניה - אקדמית המטריה

מי מכם שצפה ב"אקדמית המטריה", בוודאי לא יכול לשכוח את ואניה אשר נכנסה לליבם של רבים מהצופים ונחשבת לדמות אהודה במיוחד. ואניה חשבה מילדותה, ולאורך רוב העונה הראשונה, שהיא חסרת כוחות-על, בניגוד לששת אחיה. גם האחים עצמם חשבו כך והמעיטו בערכה של ואניה, אך לקראת סוף העונה הראשונה גילינו שלואניה בעצם כן יש כוחות ולא רק שיש לה כוחות היא אף החזקה ביותר מבין השבעה דבר שהיה הפתעה לכולם ובעיקר לואניה.

© באדיבות netflix

 


טומי - ספיידרז

משפחת פישר היא משפחה לא רגילה בכלל, החל בעובדה שהורי המשפחה הם סוכנים של סוכנות חשאית בשם "אקו" וכלה בעובדה ששלושת ילדיהם מצטרפים אליהם למשימות. טומי הוא האח הצעיר ביותר במשפחה ואולי בשל כך פעמים רבות יצא שהוא בן המשפחה האחרון שמשתפים אותו במשימות, דבר שלפי דעתנו ממש לא היה צריך לקרות זאת מכיוון שטומי מוכשר ובעל תושיה לא פחות מאחיו הגדולים!

 
תגובות