פרסום ראשון: הקשר הרומנטי של בן זיני ועומר נודלמן. צילום מאינסטגרם

פרסום ראשון: הקשר הרומנטי של בן זיני ועומר נודלמן

לירן דנינו יודע? לפרוגי נודע כי כוכב הנוער, בן זיני והדוגמנית והשחקנית עומר נודלמן יבלו הרבה זמן יחד ובאווירה רומנטית בתקופה הקרובה • כל הפרטים

צירוף מקרים או צעד מכוון? לפני יותר משנה הדוגמנית והשחקנית עומר נודלמן נפרדה מהחבר המפורסם - הזמר לירן דנינו. מאז המשיכה למערכת יחסים עם ליאור דואק שגם היא הסתיימה בפרידה וכיום עם מנהלת מערכת יחסים עם איש עסקים ישראלי המתגורר בדובאי. גם כוכב הנוער בן זיני ניהל מערכת יחסים נוצצת עם כוכבת אחרת בביצה - טיילור מלכוב, זוגיות שהסתיימה לפני יותר מחצי שנה וכיום מנהלת יחסים עם אותו לירן דנינו שיצא עם נודלמן. אך היום (ב') נודע לפרוגי כי זיני ונודלמן ינהלו קשר רומנטי - אך זה לא מה שאתם חושבים!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

© צילום מאינסטגרם

לפני כשבועיים בישרנו לכם כי לצד תובל שפיר, טלי אורן ולי בירן, זיני לוהק לסדרת דרמת פשע חדשה של טין ניק ב-HOT ששמה הזמני הוא "הכתר" ויגלם וולוגר מפורסם בשם שון, אשר נכנס לבידוד יחד עם וולוגרים נוספים בעקבות חשיפה לחולה מאומת בהשקה.

לפרוגי נודע כי נודלמן תככב גם היא בסדרה, אותה יצרו אורן יעקבי ושחר סגל ("התחנה", "זיגי", "פלאשבק") וזה לא הכל. נודלמן, שבשנה האחרונה עשתה צעד ענק אל עבר קריירת משחק ("בת השוטר", "ספיידרז", "בעלת החלומות") תגלם את בת הזוג של זיני. האם מדובר בליהוק מכוון לאור המכנה המשותף בין השניים? בכל מקרה יהיה מסקרן במיוחד!

© צילום: נעם פינבליט

היום התקיימה ישיבת ההקראה הראשונה לסדרה (שצילומיה היו אמורים להחל השבוע) והצילומים יצאו לדרך בקרוב. כפי שדווח מוקדם יותר, אחד מכוכבי הסדרה, תובל שפיר, שוהה בבידוד לאור חשיפה לחולה מאומת בשבוע שעבר.

© צילום מהאינסטגרם של בן זיני

העלילה של "הכתר" מספרת על בועז, שליח במסעדה מקסיקנית יחד עם חברו הטוב אורי, אשר מוסרים בטעות דרך אחד המאכלים במסעדה טבעת יהלום שהוחבאה על ידי הבוס שלהם במנה. הטבעת היקרה נגנבה משגרירות שאנשי–יאן. על מנת לפצות את הבוס (הידוע גם כעבריין מוכר) הם נשלחים לבצע עבורו שוד גדול ולגנוב את הכתר היקר אשר מוצג במקדש שאנשי יאן - שבגלל הקורונה ועוצר הטיסות תקוע בארץ. במקביל - קיים גם קו עלילה המתרחש בוילה בירושלים, שם נמצאים בבידוד חמישה וולוגרים מצליחים, אחרי שנחשפו לחולה קורונה במסיבת השקה של הסוכן שלהם. גם הם יגררו אל תוך הפרשייה המפתיעה עם הטבעת.

תגובות