משולש רומנטי: הזוגיות החדשה של עומר חזן על המסך. omer_hazan@ מתוך אינסטגרם

משולש רומנטי: הזוגיות החדשה של עומר חזן על המסך

בחיים האמיתיים עומר חזן מנהל זוגיות יציבה ופוטוגנית כבר שנתיים, אך על המסך הוא לגמרי מתהדר בכמה מערכות זוגיות רומנטיות במיוחד, הודות לדמויות אותן הוא מגלם. לפרוגי נודע על השחקנית שתהיה חלק מסיפור האהבה של הכוכב בסדרה חדשה של HOT בידור

עומר חזן ובת הזוג בשנתיים האחרונות, ליהיא פרויד, הם זוג מנצח, פוטוגני והכי צמוד שיש. אבל במקצוע כמו משחק, זוגיות מציאותית לחוד וזוגיות על המסך לחוד. השחקן אומנם רק בן 20, אך כבר מנהל קריירה ארוכה אשר במסגרתה הדמויות אותן גילם ניהלו מערכות יחסים שונות עם לא מעט פרטנריות מפורסמות.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אחרי שגילם את בן הזוג של ניב סולטן, נאיה בינשטוק, קים אור אזולאי, ליאנה עיון, שיר זוארץ ומיקה צור - לפרוגי נודע מי תהיה חלק מסיפור האהבה החדש של הכוכב על המסך.

הזוגיות החשובה באמת
הזוגיות החשובה באמת. עומר וליהיא © מתוך האינסטגרם של lihifreud

כפי שסיפרנו לכם לראשונה לפני מספר חודשים, חזן לוהק לסדרת הדרמה היומית החדשה של HOT בידור בשם "בעלת החלומות", שם יגלם דמות בשם כפיר. לדמות של הכוכב האהוב יהיה משולש רומנטי מפתיע במיוחד ולפרוגי נודע כי מי שתהיה חלק מאותו המשולש היא לא אחרת מהשחקנית שפרצה השנה בשתי סדרות נוער אהובות - רוני מרון קליין ("התחנה", "כפולה").

© צילום מאינסטגרם @ronimaronklein

הכוכבת העולה תגלם את ליה וולפסון, בת הדודה של משפחת רם שחוזרת מהאולפנה באמריקה, חדורת מטרה להציל את הנפשות התועות במשפחה שלה בזמן שהיא נקלעת למשולש אהבה שמעמיד במבחן את האמונה שלה.

© מתוך אינסטגרם @ronimaronklein

עוד יככבו: ליאנה עיון, דניאל ליטמן, עומרנודלמן, משה אשכנזי, אימרי ביטון והשחקנית הישראלית-בינלאומית אודיה רש. הצילומים לטלנובלה (מבית היוצר של 'פולמון') צפויים להתחיל כבר בתחילת 2021 והיא מתוכננת לעלייה בהמשך השנה.

ליטמן
ליטמן © סער נווה, באדיבות רנואר

הסדרה מספרת על נור, צעירה חסרת כל נשלחת להתחזות לפותרת חלומות כדי להונות מיליונר בעל חברת מלונות יוקרה שחלם חלום ומפחד מהמשמעויות שלו. מפגש גורלי עם יורש החברה יהודה ורבורג מצית בינהם אהבה סוחפת ונור מגלה בזכות יהודה שיש לה יכולת אמיתית לפתור חלומות. היכולת שלה מובילה לגילוי סוד טרגי מהעבר ולמלחמת אחים שמאיימת על עתיד החברה, המשפחה וחיי הזוג המאוהב.

תגובות