הסדרות שירדו מהמסך לפני הזמן המתוכנן. NETFLIX

הסדרות שירדו מהמסך לפני הזמן המתוכנן

לא כל הסדרות מצליחות לממש את כל הפוטנציאל שלהן וחלקן מסתיימות לפני שהגיע זמנן • מ"עולם חדש" ועד "מלכות הצעקה" - קבלו כמה מהסדרות שלא שרדו על המסך

יש סדרות שאנו גדלים איתן, יש סדרות שמלוות אותנו במשך שנים ואנחנו לא רוצים שיגמרו אף פעם, מקווים לעוד ועוד עונה ורואים שוב ושוב, אבל יש גם סדרות שלא שורדות מספיק, לפעמים אפילו עד סוף העונה ועד כדי כך שנאלצו לרדת מהמסך לפני הזמן המתוכנן. קבלו כמה מהסדרות שלא זכו להגיע לקו הסיום, וירדו מהמסך לפני שהספיקו להגיד את המילה האחרונה!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

זה מה שחסר לי עכשיו (2020)

סדרת הנטפליקס מבית היוצרים של "דברים מוזרים" יצאה לאור בענקית הסטרימינג בסוף חודש פברואר בדקה ה-90 לפני תחילתו של משבר הקורונה, ונחשבה להבטחה גדולה. המבקרים תיארו אותה כמקורית ושווה צפייה, קאסט השחקנים היה מוכר ואיכותי (סופיה ליליס ו-ויאט אולף כוכבי העיבוד המחודש ללהיט האימה "זה"). לסדרה תוכננה עונה שנייה והציפייה הייתה באוויר, אך באוגוסט הויעה נטפליקס שלא יחדשו את הסדרה. באסה!

 

מלכות הצעקה (2015-2016)

קומדיית האימה בבימויו של ראיין מרפי ("GLEE", "ראצ'ד") ובכיכובן של אמה רוברטס, אריאנה גרנדה, טיילור לאוטנר וליה מישל, עלתה לאוויר לכשתי עונות בלבד לפני שהוחלט להורידה מהמסך. למרות העובדה שהייתה מצחיקה ושנונה, לא הצליחה להתאים את עצמה לקהל רחב מספיק!

 

העולם של ריילי (2014-2017)

הספין אוף הקומי של ערוץ דיסני לסדרה הנוסטלגית האהובה משנות ה-90 "ילד פוגש עולם", הייתה חלק בלתי נפרד משעות הצפייה של רבים מאיתנו, במיוחד עם כוכבות דיסני כגון סברינה קרפנטר ורוואן בלנצ'ארד. הסדרה בוטלה לאחר העונה השלישית כאשר גם הנוסטלגיה לא הצליחה להציל את נתוני הצפייה, שצנחו פי חמישה בהשוואת העונה הראשונה לשלישית. פייר? מתגעגעים.

 

שקרניות קטנות: הפרפקציוניסטיות (2019)

סדרת הספין אוף ללהיט הנעורים האמריקאי "שקרניות קטנות", המבוססת על סדרת ספרים בשם "הפרפקציוניסטיות", מאת שרה שפרד. הסדרה בוטלה אחרי עונה אחת, כיוון שעל פי דבריה של היוצרת, היא לא קיבלה את תשומת הלב הרצויה כמו הסדרה המקורית. יש דברים להם אין מתחרים...

 

(Traffic light (2011

העיבוד האמריקאי לאחת הסדרות הקומיות המצליחות על המסך הישראיל - "רמזור", שזכתה בפרס האמי (על גרסתה המקורית). הסדרה הופקה לקהל האמריקאי אי שם ב-2011 ברשת FOX, אך כבר מעלייתה לאוויר סבלה הסדרה מרייטינג נמוך שהלך וצנח, עד שבוטלה אחרי 13 פרקים.

 

"דה פור" (2018)

פורמט הריאליטי המוזיקלי שששודר לראשונה באמריקה (אך פותח בישראל) ונוסה על ידי רשת 13, ירד מהמסכים אחרי חודש בלבד, לאחר שרק תשעה פרקים שודרו (למרות התכנון המקורי לעונה רחבה יותר). מבקרים טענו שהפורמט לא היה סוחף מספיק לערוץ בו משודרים פורמטים ותיקים ומצליחים כגון "דה וויס", שהשופטים אינם מוכרים מספיק ושהקהל התעייף. התוכנית נעלמה מהמסכים עוד לפני שהספקנו להרגיש. 

 

עולם חדש (2019)

דרמת הנעורים המסתורית שעלתה בנטפליקס במאי 2019, הספיקה להינות מ-15 דקות התהילה שלה כשהייתה באוויר לעונה אחת בלבד, שכללה 10 פרקים. נטפליקס ביטלו את החידוש לעונה השנייה עקב מגפת הקורונה, מה שגרם למעריצים רבים ברחבי העולם לצאת במחאה נגד ענקית הסטרימינג ברשתות החברתיות עם ההאשטאג #bringbackthesociety. 

 

(The OA (2016

דרמת המדע הבדיוני שעלתה לאוויר בנטפליקס בשנת 2016 זכתה לעונה ראשונה שהוכתרה כמוצלחת על ידי המבקרים, אך צנחה בעונה השנייה מסיבות לא ברורות והקשתה על המבקרים, למרות הפוטנציאל הטמון בה. בשנת 2019 יצאה הודעה רשמית שהסדרה מבוטלת ולא תחודש, הודעה שסחפה אחריה מחאה של ממש של מעריצים, צופים ואנשי תעשייה שלא הצליחו להבין את ההחלטה. עם זאת, הביטול נשאר תקף והסדרה לא תחודש.

 







תגובות