שהטוב ינצח: השחקנים שנבחנו לאותו התפקיד. © gettyimges.IL\ Frazer Harrison, באדיבות yes

שהטוב ינצח: השחקנים שנבחנו לאותו התפקיד

לא מעט שחקנים מתחרים על תפקידים שונים - אבל האם ידעתם שהשחקנים הבאים ניסו את מזלם בתפקידים הגדולים?

כל כך הרבה שחקנים מוכשרים בהוליווד ובכל זאת, לכל תפקיד אהוב מיועד שחקן יחיד ומיוחד שהדמות אותה משחק מתלבשת עליו בצורה המושלמת. אך קבלו כמה דמויות אהובות עליהן נבחנו ראש בראש שחקנים מוכרים במיוחד.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:


קפטן אמריקה

קשה לדמיין מישהו אחר מגלם דמות מסרט שכל כך אוהבים, במיוחד כשמדובר בגיבור על.
את קפטן אמריקה של מארוול מגלם לא אחר מאשר כריס אוונס, אבל מה שחלקכם לא יודעים הוא שגם השחקן כריס פראט נבחן לתפקיד הנחשק. אל תדאגו לשחקן - לבסוף פראט לוהק לתפקיד סטאר לורד ("שומרי הגלקסיה") כמה שנים לאחר האודישן.

© באדיבות yes


ת'ור

הם משחקים אחד לצידו של השני בסרט, אבל האם ידעתם שטום הידלסטון המגלם את האח הרשע לוקי נבחן גם לתפקיד של ת'ור?! כן כן, הידלסטון נבחן גם לתפקיד האח המוצלח יותר, ואפילו ניסה את השיער הארוך והפטיש של ת'ור. בסופו של דבר, המלהקים החליטו שכריס המסוורת' הוא המתאים ביותר לתפקיד וטום נבחר לגלם את לוקי.

חברים

ששת החברים נכנסו לנו ללב מתחילתה של הסדרה ועד היום, דבר המעיד שהליהוק היה של כל אחד ואחד מהם היה מושלם. אבל לפני שהמלהקים עשו את הבחירה המושלמת, היו שינויים בהתאמת הקאסט של הסדרה. קורטני קוקס, שגילמה את דמותה של מוניקה גלר, נבחנה במקור לתפקיד רייצ'ל. כבר אז הרגישה קורטני את ההתאמה בינה לבין מוניקה ולאחר שקראה את התסריט, ביקשה לגלם את דמותה של מוניקה והחיבור היה מיידי.
בנוסף, לתפקיד צ'נדלר בינג, אותו גילם מת'יו פרי המוכשר, נבחן גם הבימאי והשחקן ג'ון פרבו. המלהקים לא שכחו את פרבו ובסופו של דבר שיחק גם הוא בסדרה לאחר שקיבל תפקיד אורח לאחד מבני זוגה של מוניקה, פיטר בקר.

 

ברוקלין 99

לפני שלוהקה בתור ג'ינה, המזכירה של קפטן הולט, צ'לסי פרטי נבחנה במקור לתפקיד רוזה.
אמנם היא לא קיבלה את התפקיד, אבל המלהקים ראו את הפוטנציאל והוחלט לכתוב תסריט לדמות במיוחד בשבילה, מה שאומר שדמותה של ג'ינה נכתבה במיוחד לצ'לסי.
גם סטפני ביאטריס שגילמה את רוזה נבחנה לדמות אחרת בסדרה, דמותה של אמי סנטיאגו. לאחר שקראה את התסריט של אמי, המלהקים ביקשו מסטפני לחזור שוב ולקרוא את הדמות של רוזה. ביאטריס מספרת שהרגישה יותר בנוח כשגילמה את רוזה, ושלדעתה, של אמי תמיד היה מיועד למליסה פומרו, מי שקיבלה את התפקיד.

 

איירון מן

רוברט דאוני ג'וניור הוא אחד ויחיד והוא ללא ספק טוני סטארק האולטימטיבי ואין יותר ראוי ממנו לכך. אך בין השחקנים שנבחנו לתפקיד במקביל לכוכב, היה אפשר למצוא את סם רוקוול, שלבסוף קיבל את תפקיד בסרט השני בסדרה, בתור ג'סטין האמר, מפתח הנשקים של איירון מן.

© gettyimges.IL\ Frazer Harrison, באדיבות yes


שקרניות קטנות ויפות

לפני שקיבלה את התפקיד של מונה, ג'נל פריש נבחנה לתפקיד ספנסר. ג'נל מספרת שבתקופה בה התקיימו האודישנים לסדרה, לקחה חלק בצילומים לסרט. היא נתבקשה לשלוח קלטת של האודישן וכמעט החליטה לוותר על שליחת הקלטת בשל התקופה העמוסה. את התפקיד של ספנסר קיבלה טרויאן בליסאריו, אבל לאחר כמה חודשים ג'נל קיבלה שיחת פלאפון מההפקה, להיבחן לתפקיד מונה והשאר היסטוריה.

© צילום מאינסטגרם
תגובות