לא יכולים לחכות: הסרטים שאנחנו הכי מצפים להם. צילום: gettyimages_IL/Kevork Djansezian,  ערוץ היוטיוב של Walt Disney Animation Studios וצילום מסך מהטריילר (Marvel Entertainment)

לא יכולים לחכות: הסרטים שאנחנו הכי מצפים להם

מ-"חולית" עם טימותי שאלמה וזנדאיה, לסרטים הבאים של 'מארוול' עד לסרט הלייב-אקשן הבא של 'דיסני' - אלו הסרטים שאנחנו הכי מחכים להם בשנת 2021

שנת 2020 נגמרה ושנה חדשה התחילה, אז מה הם הסרטים שאנחנו הכי מצפים לראות השנה? 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

סינדרלה 

נתחיל את הרשימה בגרסה החדשה והמצופה ביותר ל-"סינדרלה", בכיכובם של קמילה קביו ובילי פורטר. הסרט הצפוי להשתחרר (בארצות הברית) ב-5 לפברואר 2021. התאריך לא רחוק כלל, וזה אומר שאולי אפילו בארץ נזכה לראות אותו בקרוב, כמובן כל זה תלוי בהמשך ההתרחשויות של מגיפת הקורונה והאם בתי הקולנוע בארץ יפתחו.

קמילה קביו
קמילה קביו © צילום: gettyimages_IL/Kevork Djansezian

חולית

טימותי שאלאמה וזנדאיה יככבו בסרט המתקרב "חולית" המבוסס על הרומן המפורסם. על הספר נעשה כבר סרט בעבר, אבל אולי הטכנולוגיה של עכשיו תתאים יותר לסרט מדע בדיוני גדול שכזה. הסרט צפוי לצאת (בחוץ לארץ) ב-1 בספטמבר 2021 והטריילר כבר שוחרר.

 

האלמנה השחורה

אין ספק שכל מעריצי 'מארוול' לא יכולים לחכות לשחרור של "האלמנה השחורה", שנדחה שוב ושוב בעקבות המגפה העולמית הסובבת אותנו. עכשיו הסרט צפוי לצאת בשנת 2021, ליתר דיוק ב-7 במאי, 2021. הסרט מספר על האלמנה השחורה נטשה רומנוף לפני שהייתה נוקמת, שמגולמת בידי סקרלט ג'והנסון. יחד עם ג'והנסון בסרט מככבים גם פלורנס פיו ודיוויד הארבור.

ראיה והדרקון האחרון

הסרט החדש של 'דיסני' מתקרב וגם הוא יגיע כבר השנה. "ראיה והדרקון האחרון" הוא פנטזיה נוספת מבית 'דיסני' על לוחמת בשם ראיה שיוצאת למסע במטרה למצוא את הדרקון האחרון. הטריילר מציג לנו את הסיפור בקצרה, כך שאנחנו מקבלים רק טעימה מהעלילה המסתורית. הסרט צפוי לצאת בארצות הברית ב-5 במרץ.

 

קינגסמן: ההתחלה (פריקוול)

הסרט האהוב בשם "קינגסמן" סחף את קהל מעריצי האקשן והקומדיה גם בסרט הראשון וגם בסרט השני. עכשיו ישנו סרט שמספר לנו על איך בכלל סוכנות "קינגסמן" התחילה, והוא יצא ב-12 במרץ 2021 (ארצות הברית). עלילת הסרט מתרחשת באזור 1900 ומשחק בו לא אחר מראלף לורן. 

 

ג'יימס בונד: לא זמן למות

הסרט הנוסף בכיכובו של דניאל קרייג בסדרת סרטי "ג'יימס בונד" היה אמור לצאת כבר בשנה שעברה, אך נדחה שוב ושוב בעקבות מגפת הקורונה. עכשיו, תאריך שחרור חדש נקבע, ל-2 באפריל, 2021 (בארצות הברית). לא יכולים לחכות!

 

מקום שקט 2

סרט ההמשך המצופה "מקום שקט 2" חוזר השנה, ב-23 באפריל (ארצות הברית). הטריילר מראה לנו הצצה להמשך שמציג את מה שקורה למשפחת אבוט לאחר אירועי הסרט הקודם. אז לכל מי שחיכה להמשך לסרט האימה הזה, נשאר לחכות רק עוד קצת. 

 

לשחרר את גיא

קומדיית אקשן מבית 'דיסני' שאנחנו פשוט לא רוצים לפספס. ראיין ריינולדס משחק את גיא, דמות לא שחקנית במשחק מחשב אלים, שיום אחד מחליט לקחת את העניינים לידיים שלו. הסרט צפוי לצאת בארצות הברית ב-21 במאי, השנה.

 

קרואלה

סרט הלייב-אקשן המתקרב של 'דיסני'. הפעם על הנבלית קרואלה מהסרט "101 כלבים דלמטיים", אותה תגלם אמה סטון (לה לה לנד). טריילר לסרט עוד לא יצא, אבל כן זכינו לתמונה של אמה סטון בדמות המפורסמת. הסרט צפוי להשתחרר ב-28 בחודש מאי, 2021. מצפים לזה? כי אנחנו לגמרי.

© צילום מסך מטווטר

מהיר ועצבני 9

כמו "קרואלה", גם תאריך השחרור של "מהיר ועצבני 9" בארצות הברית הוא ה-28 במאי. הסרט מהווה המשך מאוד מצופה לסדרת הסרטים המצליחה "מהיר ועצבני" והטריילר כבר שוחרר. לאחר שכבר נדחה, אנחנו מאוד מקווים שכן נזכה לראות אותו (ואת כל הסרטים ברשימה) עוד השנה.

 

מכסחי השדים: החיים שאחרי

הסרט הזה הוא המשך לסרט "מכסחי השדים" המקורי, ללא קשר לחידוש משנת 2016. טיזר טריילר כבר יצא, למרות שאינו חושף יותר מידי פרטים על העלילה. בסרט יככבו, בין היתר, פול ראד (אנטמן) ופין וולפהארד (דברים מוזרים) והוא צפוי לצאת ב-11 ביוני.

 

שאנג צ'י ואגדת עשר הטבעות

הסרט המתקרב הבא ביקום של 'מארוול' הוא "שאנג צ'י ואגדת עשר הטבעות". השחקן שימו לין ישחק בתפקיד הראשי, וגם אקוופינה לוהקה לסרט, בתפקיד לא ידוע. הסרט צפוי לצאת בארצות הברית ב-9 ביולי.

יחידת המתאבדים

הסרט הקודם של "יחידת המתאבדים" אולי קיבל ביקורות מעורבות, אבל הסרט הזה נראה כמו משהו מיוחד בהחלט. במאי "שומרי הגלקסיה 3", ג'יימס גאן, אחראי על הבימוי, ועוד דמויות נוספו לסרט השני. זכינו לטיזר קטן שמציג את הדמויות השונות, כולל מרגו רובי שחוזרת כהארלי קווין, ואנחנו ממש לא יכולים לחכות! הסרט צפוי להגיע לאקרנים בארצות הברית ב-6 באוגוסט, 2021.

 

מוות על הנילוס

סרט מתח בלשי בכיכובה של גל גדות, לטישה רייט, אמה מקי, קנת בראנה וארמי האמר. הוא מהווה סרט המשך ל-"רצח באוריינט אקספרס", ומספר על רצח באמצע שייט תענוגות. חקירת הרצח בעיצומה, כאשר אחד מהנופשים הוא הרוצח. לפי הטריילר, הסרט בהחלט נראה משהו ששווה לחכות לו, וצפוי לצאת (בארצות הברית) ב-17 בספטמבר.

 

סרט על אלביס פרסלי

אין עדיין כותרת לסרט הביוגרפיה המתקרב על אגדת המוזיקה אלביס פרסלי, אבל כן ידועיים עליו כמה פרטי מפתח. הסרט תחת בימויו של באז לורמן, ויככבו בו אוסטין באטלר (אלביס) וטום הנקס. הסרט צפוי לצאת ב-5 בנובמבר (בארצות הברית).

הנצחיים

הסרט הנוסף של 'מארוול' שייצא בשנת 2021 הוא "הנצחיים", שמספר על בני אלמוות עתיקים שיוצאים ממחבואם לאחר כמה אלפי שנים. בסרט מככבים אנג'לינה ג'ולי, קיט הרינגטון, ריצ'רד מאדן, קומיל נאנג'יאני, סלמה הייק ועוד רבים אחרים. הסרט צפוי לצאת, לאחר דחיה, ב-5 בנובמבר בארצות הברית.

ספיידרמן 3

הסרט "ספיידרמן" השלישי עדיין לא זכה לכותרת רשמית, ועם כל החדשות השונות עליו הפרטים על העלילה עדיין די מבולגנים, אבל אנחנו ממש מצפים לו. הסרט גם כן בכיכובה של זנדאיה, לצד טום הולנד (ספיידרמן), והשאיר אותנו במתח רציני לאחר "ספיידרמן: רחוק מהבית". הסרט עתיד לצאת בארצות הברית ב-17 בדצמבר. הכי מצפים לזה!

טום הולנד ב-"ספיידרמן"
טום הולנד ב-"ספיידרמן" © צילום מסך



תגובות