כוכבי הרשת שהיינו שמחים לראות כשחקנים. צילום מאינסטגרם

כוכבי הרשת שהיינו שמחים לראות כשחקנים

אנחנו חיים אותם ברשתות החברתיות, הם מצחיקים אותנו, מרגשים אותנו וגם גורמים לנו לרקוד - אך מה לגבי עולם המשחק? קבלו כמה מכוכבי הרשת שלא היינו מתנגדים לצרף אותם לאיזו סדרה טובה!

כיום רבים מכוכבי הרשת הצליחו לפרוץ אל המסך הגדול ולהיכנס אל עולם המשחק. קווין רובין, בן זיני, שירלי לוי ועמנואל לוי הם דוגמאות בולטות לכך. לכן, הכנו לכם רשימה של כוכבי רשת שהיינו שמחים לראות אותם כשחקנים על מסך הגדול.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ליאל אלי

מי לא מכיר את ליאל? היא אחת מהכוכבות הכי אהובות ברשת, היא אמיתית ומצחיקה את כולנו עם סרטונים ברשתות שהיא מעלה. הכי היינו שמחים לראות אותה על המסך הגדול בסדרה קומית בדמות מצחיקה שמשלבת את עצמה מהחיים האמיתיים. בינתיים, היא תככב בתפקיד אורח בסדרה "זאת שלי", אבל אנחנו הכי לא מסתפקים בזה!

 

אלין גולן

אמנם הבוגרים מבינינו מכירים אותה בתור הבת של אילנית לוי ואייל גולן, אך למרבית בני הנוער והצעירים היא מוכרת יותר בשל סרטוני הטיקטוק הוויראליים שלה כשלצידה מעל ל-250 אלף עוקבים. היא יודעת לשיר ולרקוד, כל סרטון שהיא מעלה צובר במהירות מאות אלפי צפיות והיינו שמחים לראות איך היא תשתלב בסדרת נוער!

© באדיבות HOT

קים בן שמעון

למרות שקים היא האחות הקטנה של קווין רובין, היא הצליחה לפרוץ ולצבור מעמד ועוקבים לגמרי בזכות עצמה באפליקציות הטיקטוק והאינסטגרם. כיום בן-שמעון משתתפת בתוכנית "הבנים והבנות", אך הכי היינו רוצים לראות אותה משתלבת גם בתחום המשחק ויהיה מגניב אם מתישהו זה גם יהיה לצד אחיה!

© @kevinrubin120 מתוך אינסטגרם
 

נבו עמרני

נבו הוא אושיית רשת מעולה ואחד מכוכבי הרשת הגדולים. עמרני פרץ לחיינו באינסטגרם והגדיל את כמות הקהל באמצעות הסרטונים המצחיקים עם מוטיב חוזר שכולנו מכירים - "נבו דיי" ו"ילדה בת 14". עד כה עמרני השתלב בתפקידי הנחיה על המסך אבל יהיה מעניין לראות אותו משחק בסדרה קומית!

© צילום מסך מאינסטגרם

רז ספני

אם אתם לא יודעים - כוכב הרשת האהוב עבר קורס משחק מול מצלמה ואנו בטוחים שעוד רגע הוא יקטוף איזה תפקיד. ספני הוא אחד מכוכבי הרשת היצירתיים והמוכשרים והוא סיפר לא פעם כי הוא אכן עשה אודישנים לסדרות.

© מתוך האינסטגרם של @razsapani

אביב ראובן

כבר שנים שהוא מצחיק את כולנו ברשת וגם מרגש אותנו כשצריך, החל ממתיחות ועד מעשים הטובים. עד השנה שעברה היה חלק מחבורת "פול האוס" אך לאחר פירוק החבורה, ראובן יצא לדרך עצמאית ביוטיוב. באינסטגרם הוא מתחזק חשבון עם למעלה מ-350 אלף עוקבים. היינו רוצים לראות איך הוא ישתלב בעולם המשחק.

© צילום מסך מהאינסטגרם @aviv_reuven

 

תגובות