רכילות בקטנה: שון מנדס מסתבך והפרידה של קירל. צילום מסך מיוטיוב

רכילות בקטנה: שון מנדס מסתבך והפרידה של קירל

השבוע ב"רכילות בקטנה": דיקסי על הזוגיות עם נואה והטענות המאשימות בנושא, מרגי משיק בחצר, ג'יג'י וזאין עדיין לא החליטו וגם: הכוכב ששכח את הסדרה שלו

אם הייתם עסוקים בלהתכונן למופע הפסטיגל ובנרות האחרונים של חנוכה, ולא הספקתם להתעדן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כמיטב המסורת

ברחבי הארץ התקבצו השבוע משפחות רבות (בהתאם להנחיות כמובן) סביב החנוכיה הדולקת, שרו את שירי החג וקינחו את הטקס באכילת סופגניות ולביבות. עוד קבוצת אנשים שבחרו לקיים את אירוע הדלקת החנוכיה הם שחקני הסדרה "שבאבניקים": דניאל גד, אורי לייזרוביץ, עומר פרלמן, ישראל אטיאס, מאיה וורטהיימר, אוראל צברי ויוסיאל נאמן (זוכה המירוץ למיליון) שהצטרפו לקאסט השחקנים בעונה החדשה כמו גם אביב פנקס, דניאל מורשת, עומר חזן ועוד.

© רפי דלויה, באדיבות HOT

חילופים

אחרי תקופה של כשלוש שנים, הכוכבת הזוהרת נפרדת. על אף רשימת הכוכבים הארוכה שמייצגים את חברת סמסונג, נראה שהשבוע היא חוותה את אחת הפרידות מהפרזנטורית המובילות שלה - נועה קירל. להזכירכם קירל כבר הוציאה שני שירים יחד עם החברה, והשתתפה גם בלא מעט קמפיינים. אך אל לכם להתאכזב כל כך מהר כי מי שעתידה להיכנס לנבחרת היא אלה לי להב.

 

רובוט של בית

בעוד קירל שוהה בבידוד, מרגי השבוע השיק את סדרת הנוער הראשונה בכיכובו - PPS (טין ניק ב-yes). הפעם, בניגוד להשקות הנוצצות שהיינו רגילים אליהן עד לפני שנה, האירוע נערך בחצר ביתו של מפיק ואחד מיוצרי הסדרה - יואב צפיר. ההקרנה המצומצמת נעשתה עם מסכות, כמתבקש בתקופה ואליה הגיעו כוכבי הסדרה: ריף נאמן, אברהם אהרנסון, מאיה צפיר שפשוט יצאה מהחדר לחצר, אניה בוקשטיין, חנה לסלאו, גילי נימני וכמובן אורי גרוס. הסדרה תעלה ב-27 בדצמבר ובשבוע הבא נביא לכם וולוג ראיונות מיוחד מההשקה!

© אביב חופי באדיבות טין ניק yes

מי יודע מהו שמה?

זוכרים שבבית הספר היסודי היינו כותבים שמות שונים ומחברים יחד עם שם משפחתנו כדי למצוא את השמות האידיאלים לילדינו העתידיים? כי נראה שזוג כוכבים מפורסמים מאוד לא עשו את זה מספיק... למרות שעברו כבר שלושה חודשים מאז הלידה, הדוגמנית ג'יג'י חדיד והזמר זאיין מאליק טרם בחרו שם לתינוקת שלהם. עם זאת עלו כבר מספר השערות על שמות. אחת השמועות שתפסה תאוצה הוא ׳דורותה׳, אחד השמות שעלו באלבומה האחרון של טיילור סוויפט, שחשפה כבר בעבר את השם ׳בטי׳ - שמה של הילדה השלישית של זוג השחקנים בלייק לייבלי וראיין ריינולדס. אולם שמועה זו התנפצה, ועד כה אף שם אחר לא עומד על הפרק. רק נגיד לזוג שאם הם מעוניינים הם מוזמנים להתקשר כי לנו כבר כמה רעיונות.

© צילום מאינסטגרם

שכח לזכור

למרות שעברו פחות משמונה שנים מאז ירידת הסדרה הקומית המצליחה "ויקטוריוס", אחד מכוכביה התוודה השבוע כי הוא לא זוכר כלום מעלילתה. הסיטקום כלל ארבע עונות ושישים פרקים ובכל זאת השחקן אוון ג׳וגיה חשף בסרטון טיקטוק כי הוא לא זוכר אף סיפור מהסדרה, אלא רק את המסיבות שהיו אחרי כל יום צילום. בהמשך כתב: "החיים הם ארוכים ומוזרים".

מגיבה לטענות

נואה בק ודיקסי דמילו, הזוג המלכותי של הטיקטוק, גורף אחריו הרבה תגובות של ביקורת על הזוגיות שלהם. לאחרונה עלה סרטון לרשת של השניים עושים בדיקת פוליגרף, הסרטון הביא אלפי תגובות רעות שטוענות כי נואה בק מבזבז את הזמן שלו עליה והיא לא מעריכה אותו מספיק. "אני מרגישה רע בשביל נואה, היא מתייחסת אליו מגעיל", נטען באחת מהתגובות. כידוע לפני כמה חודשים דיקסי הייתה במערכת יחסים שגרמה להרבה רעש ברשתות אחרי שהפיצו תמונות שבגדו בה, דיקסי לא נשארה אדישה למצב וצייצה שהיא אוהבת את נואה עם כל הלב שלה ואחרי מה שעברה היא שומרת על עצמה כדי שלא תעבור את זה שוב. אפילו על התגובה: "אני מרגישה שאתם תתחתנו יום אחד", היא הגיבה "גם אני".

© צילום מאינסטגרם

הדבר הבא?

נראה שהוונדר וומן הישראלית שלנו, הלא היא גל גדות, ממשיכה לכבוש את הרשתות החברתיות והפעם הגיעה לאפליקציית הטיקטוק. גדות, אשר פתחה את חשבון הטיקטוק שלה רק בתחילת השבוע, כבר צברה למעלה מ-450 אלף עוקבים ומיליוני לייקים לסדרת הסרטונים שהעלתה.

לא שותקת

אנג'ל ברנס שוב בכותרות. לאחר שעזבה את להקת "פורמולה", בה לקחה חלק ושיתפה בתהליך הירידה במשקל שלה, כוכבת הנוער לא מפסיקה לקבל תגובות מכל כיוון. השבוע, שיתפה בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה כי מספר הטלפון שלה הופץ וכי סבלה מעשרות שיחות טלפון בלתי פוסקות בשעות מאוחרות. "לא יודעת מי התחיל את השרשרת הזאת - אבל אתם מגזימים", כתבה ברנס והוסיפה, "אני בן אדם ואתם מפריעים לי לחיים הפרטיים".

© ענת מוסברג

מקשיב ללב

כוכב הסדרות "יומני הערפד" ו-"המקוריים", חשף השבוע קשר לישראל. השחקן נייט בוזוליק שיתף השבוע בסטורי כי הוא מקשיב לאחד השירים האהובים בישראל ״הלב שלי״ של הזמר הדתי ישי ריבו. אם לא די בכך הוא גם הודה על השיר הזה. השאלה שלנו היא מתי נוח לו לעשות דואט ישראלי?

אין לו מה להסתיר

הזמר הקנדי שון מנדס מספר כי כבר מגיל 15 הוא מקבל תגובות מאנשים שחושבים שהוא נמשך לבני מינו, לא שיש בכך דבר בסוף, אך הוא בכלל ראה אחרים בסיטואציה הזאת. "הייתי רותח על האנשים האלה. אין שום דבר רע בלהיות הומו, אבל אני פשוט לא. בדרך כלל לא ידעתי איך להגיב לסיטואציה". הוא סיפר. מנדס הוסיף שהוא חושב שדווקא לאנשים בארון קשה לראות את התגובות האלה, זה מרתיע והם מפחדים לצאת מהארון. הוא מספר כי הוא יוצא בצורה רעה אחרי שצריך להתנצל שחשבו שהוא הומו, והוא לא מצליח להגיד את הדבר הנכון. את העניין סיים במשפט: "אנחנו צריכים להפסיק 'להיות' מומחים".

© צילום מסך מיוטיוב

כמעט הסתבך

ואם כבר שון מנדס - השבוע הוא נאלץ להתנצל בפני הקהילה הגאה בנושא אחר. חג המולד בפתח ואיתו גם מופע הג'ינגל בלס. השנה כיכב במופע מנדס, שהופיע לכמה שירים בהופעה אקוסטית עם פסנתר. בסוף ההופעה, הציג את האלבום החדש של סם סמית' והתייחס אליהם בלשון זכר. סמית', שיצאו מהארון כג'נדרקווין ולא תחת הגדרה של גבר או אישה, ביקשו שיקראו להם בתור "הם" כדי לא להגיד את עצמו. מנדס כמובן לא התעלם לאחר ששם לב שטעה, והעלה סטורי לאינסטגרם: "כל כך מצטער שקראתי לכם 'הוא'. זה ברח לי מהראש ולא יקרה שוב שולח מלא אהבה!". סמית' הגיבו גם בסטורי: "כולנו לומדים לאט לאט, חג שמח אוהב מלא".

© gettyimges.ILRich Fury

המותג של עדן בן זקן 

הזמרת עדן בן זקן לגמרי לא עוצרת ובמקום הופעות, שעדיין לא חזרו, היא מפתיעה עם מותג חדש של קו מוצרים לאישה. כמובן, אין מותג בלי שם. יכולים לנחש? בוואלה סלבס חשפו כי בן זקן לא הלכה על שמה הפרטי ובחרה לקרוא למותג 'מישל', כשמו של בנה הבכור. ופייר, הכי מרגש. המוצר הראשון: מייקאפ לגוף וממש בקרוב הוא יהיה על המדפים!  

 

 

תגובות