רכילות בקטנה: כוכב "רייברדיל" התארס. Gettyimages.IL/Matt Winkelmeyer

רכילות בקטנה: כוכב "רייברדיל" התארס

השבוע ב"רכילות בקטנה": ההודעה המפתיעה של משפחת דמילו, הכוכבת שחשפה את בת הזוג והסערה בעקבות נשיקה בהשקה

אם הייתם עסוקים בלהתכונן לסגר ביום ראשון ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

השמש יצאה

השחקנית נועם לוגסי שיתפה השבוע כי היא נמצאת בזוגיות. לוגסי שמופיעה לא מעט על מסך הטלוויזיה שומרת דווקא על חייה הפרטיים לעצמה, אך הפעם היא בחרה לחשוף את בת זוגה, גל יוסף, לכבוד יום הולדתה. השתיים אומנם מכירות תקופה ארוכה אך רק בחצי השנה האחרונה הפכו לזוג. בפוסט בירכה לוגסי את האהבה בחייה וכתבה: "מזל טוב ילדת יום הולדת שלי, את השמש שלי".

כשדלת נסגרת - נפתח חלון

את ההצלחה המטורפת של סדרת סרטי "היורשים" של ערוץ דיסני, אפשר ללא ספק לייחס גם לשחקניה, אך השבוע נחשף כי הדברים יכולים היו להיראות אחרת. סופיה קרסון, אחת מכוכבות הסרטים, סיפרה השבוע כי כמעט איבדה את תפקידה בגלל תפקיד אורח בסדרה "ליב ומאדי". קרסון סיפרה כי היא עברה את אודישן הראשון בגלל שיועד לה התפקיד ב"ליב ומאדי". אז איך בכל זאת קיבלה השחקנית את התפקיד? בעקבות מחלה היא נאלצה לוותר על תפקיד האורח, דבר אשר נתן לה הזדמנות נוספת לעשות אודישן ל"יורשים", והפעם גם לקבל את התפקיד.

© Disney Channel באדיבות yes

יוצאים לדרך

צילומי סדרת הנוער החדשה של טין ניק ב-HOT יצאו לדרך השבוע. למקרה שפספסתם את העדכון שלנו בסטורי השבוע לסדרה, ששמה הזמני הוא "הכתר" ועליה קראתם כאן לראשונה, לוהקו גם נוה צור וגם השחקנית מאיה ליבני ("אקס פקטור", "בית הכלבים") המוכרת גם כילדת פסטיגלים. שמות אלו מצטרפים לקאסט כוכבים אותו חשפנו בפרוגי: לי בירן, בן זיני, עומר נודלמן וטלי אורן.

© צילום מאינסטגרם

הצצה אל חיי הטיקטוק

מעריציה של צ'ארלי דמילו, כוכבת הטיקטוק עם העמוד הנעקב ביותר (שכבר כולל יותר ממאה מיליון עוקבים), בוודאי יהיו שמחים לשמוע שעכשיו זה רשמי: צ'ארלי ומשפחתה יככבו בתכנית ריאליטי בשם "The D'amelio Show" ברשת הסטרימינג Hulu. הסדרה צפויה לעלות בארצות הברית בשנה הבאה, היא תהיה בת שמונה חלקים והיא תיתן לצופיה התבוננות אל מאחורי הקלעים של חייהם של ארבעת בני המשפחה.

© צילום מתוך אינסטגרם

התאומים הכי מצחיקים

אין כמו פרגון של שני אחים טובים, במיוחד אם הם תאומים. אז זהו - שכמעט! השחקן דילן ספראוס לוהק לסדרה קומית חדשה של HBO Max, ואחיו התאום, קול, לא יכל להישאר אדיש לנושא והחליט להגיב לאחיו. "מה הם יעשו כשהם יבינו שאתה לא מצחיק?", הגיב קול בצחוק לאחיו. יוצרת הסדרה המדוברת החליטה להגיב לו בחזרה: "אוי לא". 

כפולה: החיים שאחרי

אולי ב"כפולה" הם לא גילמו זוג, אך הקשר הטוב נשמר. הזמרת האהובה ליהקה את השותף מ"כפולה 5", השחקן והדוגמן בר ברימר, לקליפ עבור הסינגל הבא שלה ("שמעת כבר הכל") שצולם השבוע בנוף מדברי. מחכים לזה!

אלוף הסלבס

יוני גרין חגג את זכייתו בגרסת ה-VIP נינג'ה ישראל. הוא עשה זאת בהקרנה משותפת של הפרק בביתו יחד עם חבריו דניס רוסקוב, הדר ברייר, סלע שרלין, מתן בלו ואחיו שימי גרין. ההקרנה התקיימה בהתאם להנחיות ועם חיוך של מנצח על הפנים.

© באדיבות אור גפן יחסי ציבור

אבאל'ה איזו דרמה

השבוע הושקה סדרת הדוקו ריאליטי החדשה של HOT בשם "אבאל'ה" (28 בדצמבר ב- HOT real) באירוע מצומצם בשל הנחיות הקורונה. בהשקה נכחו: אלין כהן והוריה, זיו שילון, עדי לאון, קווין רובין, שירה לוי ועוד. הסדרה מבוססת על תכנית בריטית ששודרה גם בארצות הברית ובקנדה במקור, ועוקבת אחר חמישה גברים מפורסמים ומשפחותיהם אשר נאלצים לחיות שבוע ללא בנות הזוג שלהם תוך שהם חווים קשיים של שמירה על הבית ואחריות על הילדים. תמונה אחת מההשקה המדוברת עוררה סערה והיא של אלין נושקת לאביה יורם על שפתיו - דבר שהצית דיון ברשת על הנושא.

© רפי דלויה, באדיבות HOT

היא אמרה לו כן

בשורות רעות למעריצות ומעריצי סדרת הנוער המצליחה "ריברדייל", שחלמו להתחתן עם אחד מכוכביה הגדולים. השבוע הודיע השחקן קייסי קוט, המגלם את קווין, כי הוא מאורס לבת זוגו. למרות שהשחקן נמנע מחשיפה של חייו הפרטיים לציבור, הפעם הוא בחר לשתף את הבשורה עם עוקביו באינסטגרם בתמונה משותפת בחשבון האינסטגרם שלו. שיהיה במזל!

ממשיכים קדימה

להקת הבנים HYPE שבנה רוברטו בן שושן, בה חבר גם הספורטאי טל סיקסיק שהשתתף בנינג’ה ישראל, צילמו השבוע קליפ לשיר חדש שנקרא "Copy-paste”. השיר מדבר על תרבות האינסטגרם, בה כולם כמו עדר, מתנהגים אותו הדבר. להעברת המסר הגיעו 10 רקדניות שהולבשו במסיכות ובגדים תואמים.

© באדיבות יחסי ציבור

הטופ של גל

השלוחה הישראלית של ערוץ היוטיוב "WatchMojo", החליט לסכם את הרגעים הכי מצחיקים של גל גדות, ביקר מהראיונות שלה - וזה בהחלט קורע!

 
תגובות