חדשות הקולנוע: ההכרזות החדשות של דיסני ומארוול. יוטיוב

חדשות הקולנוע: ההכרזות החדשות של דיסני ומארוול

סיכום ההכרזות של 'דיסני' על הסרטים המתקרבים, עדכון חדש על הסרט של אדיסון ריי ובילי אייליש מצטרפת לתעשיית הקולנוע - כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור:

שאנג צ'י עם פרטים חדשים

שאנג צ'י הוא הסרט שאף אחד לא ציפה לו אבל כעת הפך לאחד מההבטחות הגדולות של 'מארוול', שהכריזו כי הצילומים הסתיימו כבר באוקטובר בשקט בשקט אי שם באוסטרליה. כשהוכרז בכנס ה"קומיק-קון" בשנת 2019 לא ידענו רבות על מה תהיה העלילה של הסרט ואחרי מה תעקוב, והשבוע פורסמו מעט פרטים לגבי העלילה. לכאורה הסרט יעקוב אחר המסע של שאנג צ'י כשהוא נפגש שוב עם העבר שלו שאותו רצה לשכוח. כמו כן הסרט יציג לנו סוף סוף את הנוול "המנדרין" אבל הפעם את המנדרין האמיתי ולא הזיוף אותו שיחק בן קינגסלי ב"איירון מן 3". בנוסף, אל הקאסט מצטרפים מישל יו וג'יאנג נאן.

מבוכים ודרקונים

הסרט "מבוכים ודרקונים" נמצא כבר שנים רבות בפיתוח, אולם לא עשה הרבה התקדמות. עכשיו, לאחר שהשיג את הבמאים ג'ון פרנסיס דיילי וג'ונתן גולדשטיין (שביימו את "לילה בטירוף), הוא קרוב מאי פעם. השבוע דווח (לפי מגזין "THR") שהשחקן כריס פיין נמצא בדיבורים לשחק בסרט הזה. כזכור, השחקן הופיע בסרט "וונדר וומן" וצפוי לככב גם בסרט ההמשך "וונדר וומן 1984".

כריס פיין וגל גדות
כריס פיין וגל גדות © צילום: באדיבות גלובוס מקס

הליהוק החדש של די-סי

אחרי ציפייה רבה וטיזרים של השחקן דווין ג'ונסון, הסרט "אדם השחור" חושף עדכון חדש. קווינטסה סווינדל הם\ן הליהוק החדש לסרט, שישחקו את דמותה של ציקלון. את הליהוק דווין "דה רוק" ג'ונסון גם שיתף בטוויטר בעצמו. 

בן אפלק מצטרף לקאסט של "הודיני"

השחקן המצליח סיפר השבוע כי הוא אכן יצטרף לרשימת השחקנים של הסרט החדש העוקב אחרי חייו של הקוסם המפורסם ביותר, הארי הודיני (לפי דיווח של אתר "Film") לעומת מה שכולנו חשבנו הדיווחים הצביעו כי הוא לא הולך לשחק את דמותו של הודיני אלא של "סוג של סוכן". כנראה שמדובר במנהל של הודיני או לאחד מהסוכנים הבריטים שליוו את הודיני במהלך חייו ועזרו לו להפוך לאגדה הידועה. לסרט עדיין אין תאריך יציאה לאור ושחקן ראשי, אך אנחנו בטוחים שלא נספיק למצמץ וכמו קסם הסרט יופיע מולנו.

בן אפלק באטמן
בן אפלק באטמן © צילום מסך מיוטיוב

הטריילר לסרט של בילי אייליש

השבוע שוחרר הטריילר לסרט המקורי של 'אפל טיוי' על הכוכבת בילי אייליש. הסרט נקרא "Billie Eilish: The World’s A Little Blurry" וצפוי לצאת ב-26 לפברואר 2021. צפו בטריילר:

 

ההכרזות של מארוול

הסרט השלישי של אנטמן: "אנטמן והצרעה: קוואנטמניה" שיצלול עוד יותר עמוק אל יקום הקוונטים וימשיך לחקור את התעלומות של היקום הסודי. כמו כן הסרט הולך לשלב את קאנג הכובש שנמצא בקומיקס בסטטוס של נוול ענק שכובש עולמות ומכניס אותם לקולקציה הפרטית שלו.יש האומרים שקאנג יותר גדול מתאנוס בכוחו וכנראה יהיה זה שיחליף אותו בשלב הבא של 'מארוול'. 

ארבעת המופלאים: סרט חדש ל"ארבעת המופלאים" המשפחה המופלאה של 'מארוול'. לארבעת המופלאים היו כבר סרטים בעבר אבל הם לא זכו להצלחה בידיהם של האולפנים הקודמים. המעריצים מקווים מאוד ש'דיסני' יצליחו הפעם, ועשרות מעריצים דורשים מ'דיסני' שילהקו את ג'ון קרזינסקי ואמילי בלאנט שכמעט לוהקו בעבר לסרטי 'מארוול', לתפקידי מר פנטסטיק והאישה הבלתי נראית.

קפטן מארוול: הגיבורה תחזור להציל את הגלקסיה בסרט המשך עם ברי לארסון. כעת בעזרת הסדרות החדשות של 'דיסני+' יצטרפו אליה דמויות חדשות מהסדרות כמו דמותה הבוגרת של מוניקה רמבו, שכבר נראה בקרוב בסדרה של "וונדה וויז'ין" וגם דמותה של קאמלה קאן שהוכרזה לה סדרה משלה "מיס מארוול". לפרויקט צורפה הבמאית ניה דאקוסטה.

שומרי הגלקסיה: בנוסף לסרט "שומרי הגלקסיה 3" שחוזר לביים ג'יימס גאן,  נקבל בשנת 2022 סרט נוסף בכיכובם של הצוות החזק ביותר בגלקסיה, שיקרא "ספיישל החגים של שומרי הגלקסיה" באווירת חג המולד. ג'יימס גאן יביים גם את הספיישל (שישוחרר לדיסני+), לא ידוע נכון לעכשיו אם מדובר בסרט באורך מלא או בסרט קצר יותר.

דיסני ופיקסאר

אינדיאנה ג'ונס: הדמות האהובה תחזור בסרט חדש שצפוי להשתחרר ביולי 2022, וטרום ההפקה כבר החלה. ג'יימס מנגולד יביים והאריסון פורד יחזור. 

מלחמת הכוכבים: פטי ג'נקינס (וונדר וומן) תביים את הסרט הבא של מלחמת הכוכבים שייקרא "Rogue Squadron", וצפוי לצאת בדצמבר 2023 (בארצות הברית). 

אנימציה: "ראיה והדרקון האחרון" צפוי לצאת ב-5 במרץ, 2021. הסרט "אנקנטו" נמצא בפיתוח, מוזיקה תכתב בידי לין מנואל מרינדה. הסרט "לוקה" של פיקסאר צפוי לצאת בשנת 2021, סרט מקור על באז שנות אור (שידובב על ידי כריס אוונס) צפוי לצאת בקיץ של שנת 2022 (מבית פיקסאר), והוא נקרא "Lightyear". גם הסרט "Turning Red" נמצא בפיתוח, שסובב סביב נערה שכל פעם שהיא מתרגשת היא הופכת לפנדה גדול ואדום. 

עידן הקרח: סרט ספין אוף של "עידן הקרח" ייצא לדיסני פלוס בתחילת שנת 2022, ונקרא "Ice Age Adventures of Buck Wild". 

הקאסט של "בת הים הקטנה"

כולנו התאהבנו בגרסה המקורית של הסרט "בת הים הקטנה" שהגיע אלינו עוד בשנות ה-80 והציג לנו את עולמה הקסום של הנסיכה אריאל. השבוע נחשפה גם רשימת השחקנים המלאה לחידוש הסרט, ואין ספק ש'דיסני' הפתיעו. לתפקידה של הנסיכה לוהקה היילי ביילי הצעירה והמבטיחה, לתפקיד מכשפת הים הנוראית לוהקה הקומיקאית מליסה מקארת'י, חברה הטוב ביותר של אריאל הלא הוא הדג פלאונדר יגולם על ידי ג'ייקוב טרמבליי. בתפקידים נוספים נמצא את אקוופינה בתור סקאטל השחף הזקן וג'ונה האור-היל בתפקיד הנסיך אריק.

תוספת חדשה ל"יש לו את זה"

ההתלהבות לקראת סרט ההמשך של "יש לה את זה" בכיכובה של כוכבת הרשת אדיסון ריי כבר בשיאה בזמן שאנו ממתינים לעוד פרטים ולסרט עצמו. השבוע ההתרגשות זינקה עוד יותר גבוה כשעמוד האינסטגרם הרשמי של הסרט הכריז כי רייצ'ל לי קוק, שגילמה את הדמות הראשית בסרט שיצא בשנת 1999, תחזור גם לסרט החדש בדמותה של האם. אמא של מי? לא אחרת מדמותה של אדיסון ריי, שהפעם תככב בתפקיד הראשי. 

היילי סטיינפלד

השבוע (יום שישי ה-11 לדצמבר) חגגה השחקנית, הזמרת והדוגמנית היילי סטיינפלד את יום הולדתה ה-24. סטיינפלד שיחקה לאחרונה בסרטים "באמבלבי" ו-"17 עד הסוף (עליו הייתה מועמדת לפרס גלובוס הזהב). יום הולדת שמח!
היילי סטיינפלד
ההיילי סטיינפלד © צילום מסך מאינסטגרם

ונסה הדג'נס

השחקנית, הזמרת והמפיקה ונסה הדג'נס חגגה השבוע ב-14 לדצמבר (יום שני) את יום הולדתה ה-32. היא מוכרת לנו בעיקר מתפקידה בסדרת הסרטים "היי סקול מיוזיקל" ולאחרונה גם מהסרטים "נסיכה בהחלפה" ו-"אביר לחג". מזל טוב!

 

תגובות