מצ'ארלי ועד ביבר: המפורסמים שהסתבכו עם מעריצים . צילומים מאינסטגרם

מצ'ארלי ועד ביבר: המפורסמים שהסתבכו עם מעריצים

מי אמר שהסלבס האהובים לא יכולים להסתבך - קבלו כמה מהכוכבים הגדולים בעולם שמצאו את עצמם נקלעים לכמה פרשיות מול הפאנדום

צרות של עשירים? מסתבר שלא מעט כוכבים הסתבכו עם קהל המעריצים שלהם בכל מיני פרשיות ישנות.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ג'סטין ביבר

לביבר, שכבר השתנה מאז, היו לא מעט שערוריות. ב-2015, ג'סטין נטש הופעה בנורבגיה אחרי שיר אחד. הסיבה? מעריצות נגעו בו בזמן שניסה לנקות מים מהבמה. בהמשך סיבוב ההופעות של PURPOSE, הופיע ביבר במנצ'סטר ועזב בכעס את הבמה בטענה ש"המעריצות צועקות, עושות רעש ולא נותנות לי להשלים משפט".

 

 

סיה 

כולנו זוכרים את ההופעה של סיה בארץ ב-2016, רק 65 דקות בהן סיה לא בדיוק שרה בלייב, אלא כמעט בפלייבק מלא ולא יצרה קשר עם הקהל במשך כל ההופעה. 40 אלף מעריצים מאוכזבים יצאו מההופעה פעורי פה, לרעה וחלק אף הגישו תביעה ייצוגית נגדה.

 

ריהאנה

ב-2013 בהופעה בברמינגהאם (שגם איחרה אליה), ירדה ריהאנה מהבמה לשיר קרוב לקהל אבל אז תפס בה מעריץ וכדי להשתחרר מאחיזתו ריהאנה הכתה בו עם המיקרופון. מעריצים רבים התאכזבו מההופעה הדלה ומהיחס של ריהאנה למעריצים שלה. 

 

צ'ארלי דמילו

ולדרמה שיותר קרובה לימינו. רק לאחרונה העלתה דמילו סרטון יוטיוב בו דיברה על מספר העוקבים שלה בטיקטוק באופן שהצטייר כמזלזל. המעריצים מאוד התעצבנו והתאכזבו מכך שהיא מתייחסת אליהם כאל מספרים בלבד והיא איבדה קרוב לשני מיליון עוקבים באפליקציה. המצב החמיר עד כדי כך שצ'ארלי אמרה שהיא רוצה לפרוש ורפצה בבכי בסרטון.

 

ביונסה

גם מלכת הפופ לא יכולה לברוח מהדרמה, מעריצים נוטים להשתולל בתורים להופעה והפעם שני מעריצים שטוענים שהם "מעריצים ותיקים של ביונסה", נרמסו על ידי ההמון שניסה להשקיף על הבמה. השניים הגישו תביעה נגד "The Chicago United Center Live Nation Entertainment" ונגד ביונסה עצמה.

© צילום: Duane Prokop/gettyimages.IL
תגובות