וולוג מיוחד: הצטרפנו אל ההשקה של PPS. גיא כושי ויריב פיין, באדיבות yes

וולוג מיוחד: הצטרפנו אל ההשקה של PPS

שלחנו את ים בלפונטה לצלם לנו וולוג מיוחד מההשקה המצומצמת לסדרת הנוער הראשונה בכיכובו של מרגי, "PPS" (טין ניק ב-yes), ושמענו מהכוכבים על המתנה הכי מוזגמת שקיבלו ליום ההולדת, על איחוד השיר שלנו ורובוטים!

זה לגמרי התבקש והנה זה קורה: סדרת הנוער הראשונה בכיכובו של מרגי יוצאת לדרך! מרגי יהפוך לרובוט פופ אנושי בסדרה אותה יצרו אורי גרוס ויואב צפיר שאחראיים על להיטי כמו "השיר שלנו", "דני הוליווד", "פוראבר" ועוד רבים נוספים. כעת, הם ינסו לעשות זאת גם עם מרגי במה שמסתמן כלהיט החורף הטלוויזיוני לנוער.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בשבוע שעבר נערכה השקה מצומצמת, כפי שהתרגלנו בתקופת הקורונה ועל כן - החלטנו לשלוח את ים בלפונטה שלנו לוולוג מיוחד מההשקה כדי לחשוף עוד קצת מידע מהכוכבים האהובים.

 

העלילה נפתחת בכך שמשהו מוזר קורה בכפר משעולי לב כשאמא של גילי אברמסון, מהנדסת הרובוטים מולי אברמסון, נותנת לה ליומולדת מתנה שבנתה לה בעצמה, ההמצאה החדשה ופורצת הדרך שלה: ה"פרסונל פופ סטאר" גירסה 3, או בקיצור – PPS. אחרי מה שיקרה באותו לילה, החיים של בנות משפחת אברמסון – ושל הכפר כולו – כבר לא ייראו אותו דבר…

© אביב חופי באדיבות טין ניק yes

לצד מרגי מככבים אניה בוקשטיין, חנה לסלאו, ריף נאמן, מיה צפיר, אברהם ארנסון, גילי נימני ועוד. הסדרה תעלה ב-27 בדצמבר (ראשון הקרוב) בערוץ טין ניק לצופי yes.

 
תגובות