לא רק מאחורי הקלעים: עומר גולדמן תגלם את לאה רבין. צילום מאינסטגרם

לא רק מאחורי הקלעים: עומר גולדמן תגלם את לאה רבין

אחרי שכבשה את המסך ב"שכונה" ואחרי שבשנים האחרונות התמקדה יותר באחורי הקלעים, השחקנית עומר גולדמן קוטפת תפקיד מיוחד

כולנו התאהבנו בדמותה של עומר גולדמן בסדרת הנוער "שכונה" שכבשה את המסך במשך שלוש עונות, אבל גם בשנים שאחרי גולדמן המשיכה לגלם דמויות שונות על המסך וביניהן את עצמה בתפקיד אורח ב"כפולה", את העיתונאית המפתיעה ובת הזוג של דניאל ליטמן בדרמה "שלטון הצללים" ובסדרת המרגלים "כפולים". אך כעת מגיח תפקיד חדש לחייה בסדרה שהיא מכירה הכי מקרוב.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לפרוגי נודע כי גולדמן, שהתמקדה בשנים האחרונות בעשייה מאחורי הקלעים כבמאית ותסריטאית, לוהקה לעונה השנייה של הסדרה "פלמח" (טין ניק ב-yes), בה היא גם נמנית בצוות הכותבים והבמאים.

עומר גולדמן
עומר גולדמן © דני שובבני

גולדמן תגלם את מי שהפכה לאשתו של יצחק רבין ז"ל - לאה רבין (לשעבר שלוסברג). כידוע, מי שמגלם את יצחק בסדרה הוא לא אחר מהשחקן גל אמיתי, כלומר השניים יהפכו לזוג במהלך העונה הקרובה של הסדרה התקופתית לנוער.

גולדמן ואמיתי
גולדמן ואמיתי © צילום פרטי

שלוסברג הייתה חברה בחוליית הסיור של ארגון הפלמ"ח (ובהמשך בהוצאת עלון הפלמ"ח), בו פיקד רבין. לאה ויצחק נישאו במהלך מלחמת יום העצמאות שהחלה בסוף שנת 1947. בשנת 2000 הלכה לאה לעולמה, חמש שנים לאחר הירצחו של בעלה וראש הממשלה לשעבר.

לאה ויצחק רבין ז"ל
לאה ויצחק רבין ז"ל © gettyimges.IL\ George Stroud
גל אמיתי על התפקיד ב'פלמח':
"לא לקחתי את רבין למקום של חיקוי"
משה אבוטבול
ההיסטוריה חוזרת: השחקן והמנחה גל אמיתי מגלם את יצחק רבין ז"ל בסדרת הנוער "פלמח", בראיון מיוחד בנושא משתף אותנו בהכנות המיוחדות לתפקיד, על מציאת רימון אמיתי מתקופת הבריטים ועל האחריות שהוא מרגיש כלפי הנוער

אל העונה השנייה של "פלמח" הצטרפו לאחרונה שמות של כוכבים מוכרים כמו עוז זהבי, מיה דגן, אבי קורניק, אורי פפר, דנה סמו, אדם גבאי ("הנערים") ועוד. בנוסף, אל צוות הכותבים בעונה החדשה הצטרפה השחקנית אביב פנקס שמשתתפת גם היא בסדרה (בעלילת העונה הראשונה היא התאהבה במפקדה - רבין).

 

 

אם לא יהיו שינויים, צילומי העונה החדשה צפויים להתחיל כבר בחודש הבא.

 
תגובות