לקח זמן: הדמויות שהחלו כרעות ועשו שינוי. באדיבות yes | ABC

לקח זמן: הדמויות שהחלו כרעות ועשו שינוי

אנחנו מאמינים כי אין בן אדם רע - יש בן אדם שרע לו, יעידו על כך הדמויות האייקוניות האהובות שהיו הנבלים הגדולים ועשו שינוי לטובה!

בסדרות ובסרטים רבים, יש פעמים בהן דווקא הדמויות שהחלו את דרכן כרעות והפכו לטובות - הן הדמויות החביבות עלינו. קבלו את הנבחרת האהובה עלינו שעשתה שינוי על המסך!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לוקי (ת'ור)

לוקי החל את דרכו כנבל העל המושלם – הוא אל השקרים והכזב, ערמומי ותאב לכוח. הוא משתוקק לתפוס את כס המלכות האסגרדי במקום אחיו הגדול, ת'ור, אשר תמיד נדמה שהועדף על פניו. בשני הסרטים הראשונים בהשתתפותו הוא אכן ממש את פוטנציאל הרוע שבו אך בהמשך, אנו זוכים לגלות צד שונה שלו. בסוף הסרט השני של ת'ור, הוא מת מות גיבורים בעודו מגן על אהובתו של אחיו, אך חוזר בסרט שאחרי. לוקי הפך לאחד מהחביבים על המעריצים, ואף עומד לקבל סדרה משל עצמו בשירות הסטרימינג Disney+. 

© Zade Rosenthal באדיבות yes

דראקו מאלפוי (הארי פוטר)

דראקו הוא ללא ספק אחת הדמויות הכי מוכרות בסדרת סרטי "הארי פוטר". הוא בן למשפחה עשירה ומצטייר כבריון אשר משתמש בכל דרך על מנת להשפיל ולהקטין את אויביו. במהלך הספרים והסרטים, אנו מבינים שזהו לא העניין. הוא גודל וחונך על מנת שינהג כך, ובתוך תוכו הוא רק ילד שמשתוקק שיבינו אותו. הוא הופך לאוכל מוות, על מנת להמשיך את שושלת משפחתו ולעשות כמצופה ממנו, אך לבסוף הוא הצטרף לצד של הארי ועזר להם בקרב על הוגוורטס. עד היום הוא נחשב לאחת הדמויות המעניינות והאהובות ביותר.

© 2011 Warner Bros. Ent. Harry Potter Publishing | באדיבות yes

רג'ינה מילס (עד עצם היום הזה)

בסדרה האגדית "עד עצם היום הזה", מתנהלים שני יקומים בו זמנית. הראשון הוא העיירה סטוריברוק, שם מתגוררת רג'ינה מילס כראשת העיר, והשני הוא עולם האגדות, שם היא המלכה הרעה שהרעילה את שלגיה. היא החלה את הסדרה בתור הרעה, זו שתעשה הכול על מנת שהכוח יהיה בשליטתה ועל מנת שהסוף הטוב יהיה שלה באופן אישי. בזכות הנרי, בנה המאומץ, היא כיפרה על הדברים שעשתה, והפכה לאחת הגיבורות הראשיות והאהובות ביותר בסדרה. 

מתגעגעים
מתגעגעים © צילום מהסדרה (ABC)

רג'ינה ג'ורג' (ילדות רעות)

ונמשיך עם עוד רג'ינה, אך הפעם זוהי רג'ינה ג'ורג', מלכת הדבורים. רג'ינה היא כל מה שהבנות בשכבה שלה רוצות להיות – יפה, עשירה, בעלת חוש אופנתי מעולה וחבר חתיך – אבל היא הנערה הכי מרושעת בבית הספר. היא רוצה להיות המלכה, ותעשה הכול על מנת להשיג זאת. בסיום הסרט, לאחר הנשף, אנו רואים שהיא השתנתה. היא תיעלה את הזעם ואת האנרגיה שלה לספורט, והפכה נחמדה יותר ומקבלת יותר. 

© באדיבות yes

ג'וני לורנס (קראטה קיד / קוברה קאי)

ג'וני הוא הרע האולטימטיבי, זה שכולנו מכירים כבר מהילדות. בסרט "קראטה קיד", הוא היה הנבל שניסה למנוע מדניאל לקחת את האליפות והיה מרושע וחסר רחמים. הוא היה המנהיג של הדוג'ו שלו, "קוברה קאי" והאלוף של הטורניר, עד שדניאל ניצח אותו. מאז, הוא התמודד עם התוצאות של ההפסד הזה. הוא נחשב כמפסידן וכלוזר, עד ש-34 שנים לאחר מכן, הוא מחליט לפתוח מחדש את "קוברה קאי". שם, הוא מוצא מחדש את מקומו והופך להיות סנסיי ומנטור עבור בני נוער רבים, ואף מחדש את הקשר שלו עם בנו, רובי.

 

צוקו (אווטאר: כשף האוויר האחרון)

צוקו הוא נסיך אומות האש, שכל חייו רק ניסה לקבל את אישורו של אביו. בתחילת הסדרה, מטרתו היא למצוא את האווטאר על מנת שיסיים את גלותו וישיב את כבודו כיורש העצר של אומות האש. אימו, היחידה במשפחתו שהיה קשור אליה, מתה על מנת להגן עליו. למרות מאמציו, צוקו מבין לבסוף כי הוא לעולם לא יוכל להיות הבן שאביו רצה, ומחליט להביא קץ למלחמה. הוא מצטרף לאווטאר ולחבריו וביחד, הם מסיימים את המלחמה. לבסוף, הוא הופך להיות שליט אומות האש, ומביא עידן של אושר והרמוניה.

 

בלייר וולדורף (אחת שיודעת)

בלייר היא לחלוטין האייקונית ביותר ב"גוסיפ גירל". למרות שהיא נועדה בהתחלה להיות הנגדית לסרינה והייתה אמורה להיחשב הפחות נחמדה בחבורה, היא זו שהפכה לדמות האהובה בסדרה. היא חכמה, אמיצה, ולא מפחדת להשתמש בכל אמצעי שיש לה על מנת להגיע למטרה. היא מלכת התחבולות והתחמנות, וגם המלכה האמיתית של האפר איסט סייד. או במילותיה של בלייר, " I’m the best of the best. I’m Blair Waldorf".

 

אמילי גילמור (בנות גילמור)

בסדרה כמו "בנות גילמור", בה אין נבל, אמילי גילמור נחשבה במשך זמן ארוך כרעה. היא אישה מבוגרת ועשירה, אשר ניסתה לחנך את ביתה לורליי להיות כמוה – רעיה טובה, בעלת חיי נוחות ומשתתפת באירועי החברה הגבוהה. לורליי לא רצתה דבר מכך, וברחה מביתה עם התינוקת שלה שרק נולדה, כבר כשהייתה בת 16. גם בהמשך, אמילי ממשיכה להצטייר כנוקשה וקרירה, אך במהלך העונות אנו מגלים צד שונה ורך שלה. אכפת לה מהבת שלה, והיא רק רוצה את הטוב ביותר בשבילה. למרות הכול, היא הייתה שם עבור לורליי ברגעיה הקשים, והיא הצליחה להשתנות.

 

תגובות