כניסת הדיירים החדשים: למי יש סיכוי להגיע לגמר?. מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

כניסת הדיירים החדשים: למי יש סיכוי להגיע לגמר?

כניסת הדיירים החדשים ל"האח הגדול" הביאה כמה דיירים צבעוניים וכמה שפחות • זה מה שחשבנו עליהם

אמש (א'), אחרי שכבר מיצינו את יחסי הכוחות בבית לעונה, נכנסו סוף סוף הדיירים החדשים כדי לפלפל מחדש את העניינים. האם זה יעבוד? ומה חשבנו עליהם? 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אורן אסידו

בן 27, נשוי +1 מכפר סבא. זוכה משחקי השף ונשמה אמיתית, מישהו שראוי להגיע לגמר. מהסוג שיעשה טוב בבית (וגם ידאג לבטן של הדיירים), מביא איתו אנרגיות כייפיות ואין ספק שזה מישהו שנרצה לראות על המסך.

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

דלית דוידוב

נשואה + 2, בת 37, בעלת חנות לבגדי ים. לא מהסוג שמגיע רחוק. היא יכולה להיות סופר מעצבנת, כמו שהציגה בתעודת הזהות, אבל יכול להיות שזו גם הייתה סתם הצגה מוגזמת. בכל אופן היא לא סיקרנה אותנו במיוחד, אך אולי הזמן יעיד אחרת.

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

דניאל לוין

רווק בן 33, עורך דין ומדריך סקי מתל אביב. רומן מסתמן עם לינור או קארין? עוד לא ברור. דייר נחמד, לא בלט מדי אבל כן מהסוג שיכול לשרוד כמה וכמה הדחות. 

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

אופיר לוי

, גרוש + 3, דובר שירותי בריאות מראש העין. קצת הזכיר לנו את אלון גל משום מה. נראה כמישהו מאוד דעתן ויכול להיות שיקלע לכמה ריבים בבית. על פניו יכול להיות גם דייר כייפי. מה שבטוח, הכניסה שלו לבית הייתה ממש אבל ממש קרינג'ית.

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

אלמוג חדד

רווקה בת 25 עובדת כקצבית בעסק של אביה, מראשון לציון. חמודה, אנרגטית, מסתמן רומן פוטנציאלי עם ג'וזי - ויכול להיות שיהיה מעניין איתה. לא מאמינים שתגיע למעמד של גמר, אבל יכולה לצלוח מספר הדחות אם הרומן בהחלט יתממש.

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

נועה יונני

רווקה בת 31, משפטנית מתל אביב. בפרס על מהירות המעבר בין ריאליטי לריאליטי יש לנו זוכה! נועה יונני שממש לפני חודשיים עוד ראינו אותה בריאליטי השידוכים "אהבה חדשה" (בהנחייתה של לירון ויצמן באותו הערוץ). בערך על אותו התקן של מור בתחילת העונה, אלא שנועה יותר פלפלית, צבעונית, באה בכל הכוח ונראת מעניינת מאוד. בגלל הפופולריות הטרייה שלה יש מצב שהיא אכן תשרוד לא מעט.

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

וכמובן - הקאמבק של יהודה

נראה כאילו כל המהלך הזה נתפר כדי להרים לו ולשפר את התדמית שלו בחוץ, מה שבינתיים מוכיח את עצמו. בכל אופן, רק לנו זה היה נראה כאילו ברגע האמת ג'וזי קצת התבאס מהחזרה של יהודה? קצת הרגיש שג'וזי יכל להמציא את עצמו מחדש והוא קלט שעכשיו הוא חזר צעד אחורה. בכל אופן, יהודה רק הולך ומתחזק בסקרים וזה קצת הופך לצפוי מדי.

תגיות
תגובות