דומות? קבלו את הסדרות שמזכירות זו את זו. © CHRISTOS KALOHORIDIS/NETFLIX | דביר כחלון

דומות? קבלו את הסדרות שמזכירות זו את זו

פעמים רבות יוצא ששתי סדרות טלוויזיה (במקרה או שלא במקרה) מצליחות להזכיר אחת את השנייה. קבלו כמה מהמקרים הבולטים על המסך

קרה לכם פעם שצפיתם בסדרה ולפתע הרגשתם כאילו כבר צפיתם במשהו דומה? אספנו בשבילכם כמה מהמקרים בהן שתי סדרות הזכירו זו את זו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"כפולה" ו"האנה מונטנה"

בשני המקרים מדובר בנערה אשר חיה חיים כפולים, מצד אחד זמרת פופולרית ומפורסמת ומצד שני תלמידת תיכון רגילה ואנונימית כשבתכל'ס כל ההבדל העיקרי הוא פאה. כמעט אף אחד לא יודע על כפל הזהויות, דבר אשר מסבך מאוד את חייה ובעיקר את חיי האהבה שלה. אגב בשני המקרים הגיבורה היא זמרת גם במציאות ושמה הפרטי זהה לשם המציאותי.

© 2007 ABC Studios | רונן פדידה


"Glee" ו"השיר שלנו"

בשתיהן מדובר בסדרת דרמה מוזיקלית אשר עוסקת בבחורה מאוד מוכשרת שלומדת במסגרת כלשהיא, אוהבת לשיר ומתאהבת במיידי בבחור החתיך בכיתה שגם מתאהב בה. רק רגע לפני שהיחסים נעשים רציניים יותר באה אליו בחורה אחרת (בשתי המקרים מדובר ב'בלונדינית') שחושבת שהיא בהריון וטוענת שהיא בהריון מהחתיך. למרות שהיא יודעת שהוא לא האבא, היא משכנעת אותו שהוא כן, בסוף כמובן מגלים על השקר והבחור והגיבורה הופכים לזוג, ולא רק בסדרה אלא גם במציאות.

© אסנת רום | באדיבות yes

"אקדמית המטריה" ו"האי"

במבט ראשון הסדרות אולי לא נראות לנו כל כך דומות, אך אם נשאבתם אל העלילות אפשר למצוא דמיון מפליא. שתיהן עוסקות בחבורה של ילדים שתוכננו מראש להגיע אל המשכן בו גרים (ב"האי" זה בית המחסה ובאקדמיה זו האקדמיה). בשני המקרים החבורה הראשית אמורה לחזור בזמן כדי להציל את העולם מאסטרואיד שאמור להשמיד את העולם בתאריך מסוים (אם זה ב-2009 או לחלופין ב-2019 בסדרה האמריקאית), מפה לשם הם מצילים את העולם אבל מגיעים להיסטוריה חלופית בה האדם שאימץ אותם הוא לא מת (כמו שקרה בהיסטוריה המקורית), לא נחמד במיוחד וההיסטוריה התחלפה לגרסאות רעות של ילדים באקדמיה. ממש כמו עם הציידים בעונה השנייה של "האי". האם מדובר בצירוף מקרים?

© CHRISTOS KALOHORIDIS/NETFLIX | דביר כחלון


"חברים" ו"איך פגשתי את אמא"

ברחבי האינטרנט לא מפסיקים להשוות ביניהן: שתי הסדרות הן קומדיה אמריקאית המתרחשת בניו יורק. העלילה עוקבת אחר חבורה של צעירים בשנות העשרים לחייהם, ובחיי האהבה והקריירה שלהם, אגב שימו לב שלא רק העלילה אלא גם הדמויות מאוד דומות, הבחורה הקרייריסטית, החנון חסר המזל בחיי אהבה, רודף הנשים ועוד...  

© gettyimges.IL | 2009-2010 Twentieth Century Fox Film Corporation
תגובות