רכילות בקטנה: כוכבת הנוער יצאה מהארון ומשתפת. adobestock

רכילות בקטנה: כוכבת הנוער יצאה מהארון ומשתפת

השבוע ב"רכילות בקטנה": עומר חזן מתכנן הפתעה מיוחדת, טיילור מלכוב עושה צעד משמעותי, ברק שמיר פותח הכל והאם נועה קירל תשפוט לצד סיימון קאוול?

אם הייתם עסוקים בלהתכונן לחיסונים ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מוכשר בהכל

במפגש מעריצים מיוחד שקיים בחמישי שעבר ב"זום", עומר חזן רמז כי הוא מתכנן הפתעה מוזיקלית מצידו. נזכיר כי בעבר חזן הפתיע ויצא עם הופעה מוזיקלית משלו אשר הפכה לסולד אאוט כמה פעמים במהירות. עם זאת, לפי גורמים מעורבים, לא מדובר בסינגל. הסתקרנו!

© לנס הפקות

כל דבר בשעתו

שחר טבוך נמצא על הגל. אחרי "שעת נעילה" ושלל תפקידים בעולם הנואר שיעלו למסך בשנה הקרובה, השבוע נודע כי השחקן הצטרף כיוצר תוכן וטיקטוקר לנבחרת #Do_It_With_Samsung בה חברים יוטיוברים וטיקטוקרים בולטים. כבר החודש יככב טבוך בקמפיין הראשון לצד כוכבי רשת ותיקים כמו אנג'ל ברנס, רז ספני, אביב ראובן ועוד.

© עמית נעים

אנו מכריזים בזאת

ההכנות לעונה השנייה של "פלמח" (טין ניק ב-yes) נמשכות, ורגע לפני הצילומים בחודש הבא לפרוגי נודע על עוד שתי שחקניות שמצטרפות לקאסט הכוכבים העשיר השנה. הראשונה היא סאני שידלו ("ילדי ביץ העץ", "יחפים") אשר תגלם את זהרה - טייסת, לוחמת ומפקדת בארגון הפלמ"ח. ואילו טוהר צפריר, שתפרוץ השנה בתפקיד לצד מריאנו וליאת הר לב ב"מי פה הבוס?" (כאן חינוכית), תגיח לתפקיד אורח בעונה בתור רבקה אהרונסון (ממשפחת מייסדי ארגון ניל"י).

טוהר © הדר חזן

לא נחות

לאחר החתימה בסוכנות הבינלאומית WME הדוגמנית והשחקנית ריף נאמן חותמת חוזה כפרזנטורית לרשת האופנה לצעירות GONG. יחד עם ריף תככב כפרזנטורית של הרשת גם טיילור מלכוב. הרשת נתנה חסות לקליפ הראשון של טיילור שצולם אתמול (ה') בו היא תופיע לראשונה לבד בז'אנר המוזיקה, מהלך עליו הכריזה לראשונה בתוכנית האירוח שלנו "א' עד ת'".

© באדיבות יחסי ציבור
 

הליגה של הגדולים

לאחר שקטף את פרס "פריצת השנה במשחק" בנבחרי פרוגי ולאחר שהקהל שלנו בחר בו בתור מי שהיו רוצים לראות לראשונה בקאסט הפסטיגל, השבוע נודע כי בר ברימר קטף קמפיין נחשק במיוחד - אתר מותגי האופנה "One Project" מבית קבוצת עזריאלי. ברימר לא לבד: גם השחקנית המוכשרת והמצליחה, שרק לאחרונה סיימה להצטלם ל"שבאבניקים 2", אביב פנקס, מצטרפת לקמפיין וכך גם הקונדיטור האהוב אור בן אוליאל.

© זהר גור אריה, אור דנון

חוזרת למסך

שנים שלא ראינו את דמי לובאטו כשחקנית מן המניין בסדרת טלוויזיה, וכעת, הזמרת תככב בסדרה קומית חדשה בשם "Hungry" של רשת הטלוויזיה האמריקאית NBC. הסדרה תעקוב אחר כמה חברים בקבוצה של אנשים עם בעיות אכילה אשר מנסים לעזור אחד לשני לחפש אהבה והצלחה.

בשולחן של הגדולים?

ב"וואלה סלבס" פרסמו השבוע ידיעה לפיה מתנהל משא ומתן עם נועה קירל לגבי השתתפותה כמנטורית בעונה החדשה של "אקס פקטור". אם המהלך אכן יצא לפועל, קירל תשב בשולחן עם לא אחר מסיימון קאוול, ממציא הפורמט אשר משפיע ובולט בעולם המוזיקה הבינלאומי, ומי שנתפש כאחד השופטים הכי קשוחים בתחום הריאליטי. מ"רשת 13" נמסר בתגובה לפרסומים כי: "בימים אלו החל תהליך הרכבת נבחרת השופטים שתשב לצדו של השופט האגדי, סיימון קאוול בעונה החדשה של 'אקס פקטור' ישראל, שתשודר ברשת 13".

לא עוצרת
לא עוצרת © טל שחר

לא וותיקות כמוה

עולם האיפור נמצאות בכותרות לאחרונה. הפעם אשלי וקסמן בקשי, אחת מהוותיקות והבולטות בתחום בישראל פרסמה סרטון בו היא מדברת על כך שלדעתה זה לא בסדר שכוכבות רשת ודוגמניות, שאין להן שום קשר לעולם האיפור ומכירות את העולם רק מהעבודה שלהן, מתחילות לייצר ולשווק מותגי איפור משלהם. "אין להן את התשוקה, זה לא בא להם מהנשמה", אמרה אשלי. הסרטון גרר תגובות רבות, ביניהם בר זומר, שלאחרונה השיקה מותג ביוטי משלה, הגיבה: "אף אחד לא יפקפק בתשוקה שאיתה אני קמה כל בוקר", שירן סנדל גם הגיבה בנושא ואמרה: "אין לך זכות להחליט מי יקים מותג ביוטי ומי לא". 

Love is in the air

עוד על בר זומר: לרגל וולנטיין דיי רשת "גולדה" יחד עם דוגמנית ואשת העסקים, מכינים הפתעה רומנטית. מדובר בטעם גלידה חדש ומסתורי שפיתחו במשותף ומארז ייחודי וחגיגי עם מותג הביוטי של בר - "BARBIZ".

© my social

גאה בעצמה

ג'וג'ו סיוואה, כוכבת הנוער האמריקאית בת ה-17, שיתפה את הקהל שלה לאחרונה שהיא יוצאת מהארון. הכוכבת פירסמה זאת לראשונה בעמוד הטוויטר שלה, בו העלתה תמונה בחולצה עם כיתוב: "הבת דודה הלסבית הכי טובה בעולם". כעת סיוואה מספרת על תגובת הוריה וטענה כי אמה ידעה במשך שנתיים, ואבא שלה לא היה מופתע. "המשפחה שלי מדהימה", שיתפה. לאחר שסחפה אלפי תגובות תומכות ואוהבות ברשת, היא פתחה לייב באינסטגרם ודיברה על הכל: "תודה לכולם קיבלתי המון תגובות תומכות, אני כל כך שמחה. לצאת מהארון. יש סטיגמה שזה משהו ממש מפחיד, אבל זה כבר לא! זה בסדר להיות קצת שונה, הרבה אנשים מפחדים להיות שונים וזה משהו שאסור שיקרה".

עובד על זה

נסיך הפופ, ג'סטין ביבר, משחרר מדי פעם סינגלים חדשים שהופכים ללהיטים. אך השבוע הכוכב ניסה לרמוז באינסטגרם כי משהו גדול מתוכנן בקרוב, כמה גדול? אלבום! ביבר העלה תמונות מאולפן ההקלטות וכתב: "איך האלבום הזה גורם לי להרגיש". מחכים בציפייה ענקית! 

ליטרלי משתחרר

ברק שמיר סיים השבוע את שירותו הצבאי, אבל בראיון שהעניק השבוע ל-ynet אופנה, סיפר גם על הרגעים הפחות טובים בצבא. שמיר טוען שצה"ל לא ניסה לסדר לו אמן פעיל, כפי שיש לשאר חבריו המפורסמים ביניהן האקסיות נועה קירל ויעל שלביה שעובדות ללא הפסקה, גם מסביב לעולם. שמיר טען כי למרות שכן שילב עבודה תוך כדי השירות (על חשבון זמנו הפרטי, פספס כמה עבודות חשובות מעבר לים ולא הבין את ההבדל בינו לאחרים. "זה לא שביקשתי לצאת מהצבא או לא לעשות צבא. מה ביקשתי? אמן פעיל?", "אני חושב שבצה"ל לא אכפת מדוגמנות כמקצוע. וכאילו, אנחנו בשנת 2021...במה זה שונה מזמר או שחקן? כולם עושים את זה למען עצמם, אבל המדינה היא חלק בלתי נפרד ממני. כשהצטלמתי לקמפיין של ורסאצ'ה עם ג'יג'י חדיד, אכפת לי לומר לה שאני מישראל? להפך, הייתי גאה בזה... הם (צה"ל) יכלו לנצל את הבמה שקיבלתי בחו"ל ולהיות חלק מהבמה הזאת. תמיד שאלו אותי מאיפה באתי ומה דעותיי על ישראל, במיוחד שישראל זו מדינה עם בלגן, עם כל מה שקורה בעזה", סיפר בראיון.

© סער נווה

לגעת בעבר

השחקנית והדוגמנית זנדאיה עברה בשנים האחרונות מהפך מכוכבת "דיסני" לכוכבת "אופוריה" ושחקנית מבוקשת בעולם המבוגרים. אבל זנדאיה לא שוכחת מאיפה התחילה, ובראיון לקארי מאליגן סיפרה על ההתחלה שלה בדיסני: "אני אסירת תודה על כך. שם התחלתי, ולמדתי כל כך הרבה מהניסיון הזה. התקדמתי לאט וזה לנצח יהיה חלק מהמורשת שלי במידה מסוימת. כאמור, כיום היא מככבת ב"אופוריה", עליה גם זכתה בפרס אמי כשחקנית, מחכה לסרט נטפליקס גדול בכיכובה שיעלה בקרוב ומצטלמת בימים אלו לסרט "ספיידרמן 3". זנדאיה היא לגמרי אחת השחקניות המובטחות והאהובות בשנים האחרונות.

 לומדים עם כוכבים

בית הספר למשחק "הסטודיו" של גל אמיתי ואפרת בן יעקב השיק אמש (ה') את המיזם החדש "הסטודיו הדיגיטלי"- ביה״ס דיגיטלי למשחק. בין הנוכחים, מורי בית הספר: מגי אזרזר, חן אמסלם, דניאל גל, תובל שפיר וגל אמיתי.

© יקיר שוקרון

 

תגובות