הבינג' השבועי: "זאב צעיר" תגרום לכם להתאהב באנשי זאב. צילום: באדיבות yes

הבינג' השבועי: "זאב צעיר" תגרום לכם להתאהב באנשי זאב

אוהבים פנטזיה ועל טבעי? חולים על אנשי זאב וערפדים? השבוע החלטנו להמליץ על אחת מסדרות הנוער הכי אהובות ששודרו

סדרות נוער אמריקאיות רבות עוסקות בעל טבעי והופכות להצלחה מסחררת. אבל האם צפיתם כבר בהכל? קבלו את ההמלצה השבועית שלנו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"זאב צעיר" שהחלה את דרכה ב-2011, עוקבת אחר נער בשם סקוט מקול אשר חי חיים רגילים לגמרי של תלמיד תיכון רגיל, עד שלילה אחד הוא ננשך על ידי אדם זאב וכך הופך לאדם זאב בעצמו ומנסה להתמודד עם העובדה הזאת ועם התרגלותו להיות אדם זאב. כל זה תוך כדי ניסיון להסתיר זאת מכל מי שמסביבו.

 



בהמשך סקוט פוגש אנשי זאב נוספים ומגלה שהוא חלק מסיפור יותר מורכב ממה שחשב בתחילה, הוא נקלע להרפתקאות מרתקות ומסמרות שיער, במקביל לניסיון שלו להמשיך להיות תלמיד תיכון רגיל ככל האפשר ולעסוק בדברים הנוגעים לבני נוער (כמו לימודים ואהבה ראשונה).

הסדרה מותחת ומלאה באקשן. מהשנייה הראשונה תרגישו בקלות שאתם נשאבים אל תוך הסדרה, הדמויות מגוונות ומעניינות וחלקן אף ממש מצחיקות, כזה הוא למשל סטיילס, חברו הטוב ביותר של סקוט אשר למרות היותו ה"סיידקיק" בסדרה ולא הגיבור הראשי, הוא לגמרי גונב את ההצגה והוא הדמות האהובה על צופים רבים.

© באדיבות yes


עלילת הסדרה (המבוססת על סרט מהאייטיז) כוללת בתוכה יצורים על טבעיים נוספים מלבד אנשי זאב. יתר על כן, לדעתנו לפחות, היא מאוד מזכירה את "יומני הערפד" בעיקר בגלל שבדיוק כמוה היא עוסקת בתלמידי תיכון שהם גם יצורים מיתולוגיים ובשילוב בין החיים של בני נוער לבין הבעיות שצצות ליצורים על טבעיים.

אך אל תטעו לחשוב שהסדרה עוסקת רק באקשן ואנשי זאב, בסדרה ישנם קטעים רבים מרגשים מאוד שאולי אף יגרמו לכם להזיל דמעה או שתיים ולמי מכם שדאג יש שם גם לא מעט רומנטיקה, כך שתדעו מראש שצפיה בסדרה משמעה לתת למנעד שלם של רגשות להתפרץ מכם. נוסף על כך, קאסט הסדרה מוכשר ומגוון בין אם מדובר בגיבור הראשי ובין אם מדובר בדמות המשנית ביותר, אי אפשר שלא להתאהב בהם.

בגזרת האפקטים בסדרה אשר נמצאים בה בשפע הודות להיבט העל טבעי בה נעשתה עבודה נפלאה ומושקעת והם משכנעים ביותר (גם אם לפעמים מקריפים במקצת). הם אכן עוזרים לנו להישאב אל תוך העלילה המותחת. את הסדרה על כל עונותיה תוכלו למצוא בנטפליקס ותאמינו לנו לא תתחרטו על ההחלטה לצפות בה.

© באדיבות yes
תגיות
תגובות