הכוכב הבא 2021: עדיין הכי כייפית ושמחה בז׳אנר. ערן לוי, באדיבות קשת 12

הכוכב הבא 2021: עדיין הכי כייפית ושמחה בז׳אנר

תכנית הריאליטי המוזיקלית חזרה לעונה נוספת, הפעם בלי האירוויזיון בסופה ועם נינט בשולחן השופטים, איך זה עבד הפעם? • ביקורת פתיחת עונה

״הכוכב הבא״ (קשת 12) חזרה אמש (ג׳) לאוויר, הפעם ללא הפרס הממוקד של ייצוג ישראל באירוויזיון, אלא פרס נחשק להזנקת הקריירה - מיליון שקלים חדשים. בעונה הזאת יחפשו ליטרלי את הכוכב הבא בישראל תוך כדי האדרה של רזומה עשיר של כוכבים שהתמודדו בתכנית, כאלו שלא מפסיקים לככב בפלייליסט.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

פאנל השופטים התארך אף יותר, ונינט טייב, הזוכה הראשונה בגרסה הקודמת של הפורמט, הצטרפה למסיבה תוך כדי שחוגגים בכלל על האיחוד עם שירי מימון, המתחרה הגדולה מהתחרות ההיא (כרגע זה עוד פאן ומצחיק). נינט היא אכן תוספת מרעננת, כיף לשמוע אותה, היא קורנת על המסך ונדמה שהיא באמת חיכתה להזדמנות לעזור לכוכבים הבאים של ישראל. היא משתלבת נהדר בין כל החברים, צוחקת במקומות המתאימים עם הצחוק המדבק שלה - ובקיצור, התאהבנו מחדש. עם זאת, מרוב שהשולחן גדול, איפשהו קצת היה לנו בלאגן בלעקוב אחר מה כל אחד חושב והרגיש שכל אחד נבלע לרגעים מסוימים.

© מתוך הכוכב הבא, קשת 12

אסי ורותם, מה נאמר כבר? זה פשוט היה אחרת בלעדיהם. הם הצמד הכי כייפי ומצחיק על המסך. אנחנו רק מחכים לפנינים שיוצאים להם מהפה, והם לא מאכזבים גם כאן. דווקא בפרק הפתיחה הרגיש שלא ניתן להם אובר זמן מסך להצחיק, ומשום מה זה היה חסר. הפעם זה היה במידה ואחרי שהתרגלנו בשנים הקודמות ליותר מהם - זה היה חסר (אבל אנו משוכנעים שלא יחסכו מאיתנו בהמשך כמובן). נכון, תכנית מוזיקה והכל, אבל דורשים את אסי ורותם כמה שיותר!!!

© מתוך הכוכב הבא, קשת 12

המתמודדים השנה גם ״על רמה״, ועצם זה שלא בוחרים ייצוג לאירוויזיון ניתנת אפשרות לשמוע גם גוונים אחרים ולא משהו ספציפי שאנו מדמיינים על הבמה באירופה. כמה מהמשתתפים כבר התמודדו בתכניות אחרות, כמו ספיר מסיקה שלא העפילה לשלב הבא אך הייתה בכלל חברת נבחרת בעונה האחרונה של ״כוכב נולד״ - משום מה זה לא צויין, ולמה? אם בעונה הזאת אתם מאדירים את היסטוריית התכנית, ובוודאי שגם מזכירים את ״כוכב נולד״ לא מעט בגלל שירי ונינט - היה אפשר לציין גם פרט ״מינורי״ שכזה. ובכל זאת, העפילה או לא - המתמודדים שהוצגו בפרק אכן היו טובים (מי יותר ומי קצת פחות) ונראה כי הולכת להיות עונה מרשימה בגזרה הזאת.

ואלרי חמאתי © מתוך הכוכב הבא, קשת 12

נכון, מיליון שקלים לגמרי יסייעו לזוכה, אבל כשחושבים על זה, בהיסטוריית התכנית יש שלל כוכבים (אלו גם שפמפמו בלהזכיר אותם בפרומואים ובפרק) שלא זכו או אפילו לא העפילו לגמר, לכן השאלה המתבקשת היא האם רק המנצח מוכרז בעיניהם ככוכב הבא או שהם רואים את התכנית כמגלה כוכבים באופן כללי? 

 

עד שנקבל תשובה לכך עדיין אפשר להיות רגועים, גם בעונתה השמינית ״הכוכב הבא״ נשארה תכנית הריאליטי המוזיקלית הכי טובה, כייפית, מרעננת ושמחה שיש.

תגובות