I DO! הצעות הנישואין הכי מרגשות בטלוויזיה. צילומי מסך גאליס (ערוץ הילדים), השיר שלנו (yes), להיות איתה (קשת 12)

I DO! הצעות הנישואין הכי מרגשות בטלוויזיה

הכי כיף להתרגש כשהזוג האהוב עלינו בסדרה מחליט לעלות שלב ביחסים ולהתארס! בדיוק בגלל רגעים כאלו אספנו עבורכם כמה מהצעות הנישואין הכי מרגשות שהוקרנו לנו על המסך

אין כמו הרגע המאושר הזה בסדרה כשהזוג האהוב עליך מתארס סוף סוף בהצעת נישואין מרגשת במיוחד! אספנו כמה מהצעות הנישואין המועדפות עלינו על מסך הטלוויזיה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

דני ויונתן: גאליס

בין הצעות הנישואים היותר אהובות ואייקוניות הזכורות על ידי בני הנוער בישראל היא הצעת הנישואין המרגשת של יונתן לדני בסוף עונתה האחרונה של הסדרה "גאליס" בה, במקום טבעת רגילה הוא השתמש בטבעת מבייגלה.

 

מוניקה וצ'נדלר - חברים

בסוף העונה השישית של הסדרה "חברים", הביע צ'נדלר את רצונו להציע נישואים למוניקה, בת זוגו מזה שתי עונות, להפתעתו מוניקה די עלתה על כוונתו להציע לה נישואין והפתיעה אותו בהצעת נישואין משלה שאותה לא ממש הצליחה להגיד מרוב שהתרגשה ועל כן צ'נדלר דיבר כמו שתכנן מלכתחילה, אך בין אם צ'נדלר הוא המציע או מוניקה אין ספק שמדובר באחת ההצעות היותר יפות ומרגשות שצפינו בהן.

 

נירית ומיקי: צפוף

מי אמר שרק גברים יכולים להציע נישואים? בטח שלא נירית חי-בר אשר לאחר תקופה ארוכה של זוגיות ואף מגורים משותפים החליטה להציע נישואים למיקי, בן זוגה והוא כמובן אמר "כן". מאז הם הספיקו להתחתן ואפילו להביא בת משותפת. אין ספק שהצעת הנישואים שלהם נגעה בלבבות רבים שלא לדבר על המסר החשוב שהעבירה.

 

ברני ורובין - איך פגשתי את אמא

ברני סטינסון הוא חד משמעית לא בן הזוג הכי טוב בעולם, הוא רודף שמלות והוא לא בדיוק הבין את המושג "מחוייבות" עד שהוא החליט שרובין תהיה אשתו. אך יחד עם כל אלו אין ספק שברני יודע להציע נישואין, בעזרת תוכנית ארוכה, מסובכת ובעלת הרבה מאוד שלבים ברני העביר את רובין, בת זוגו מסע בסופו הוא כרע ברך, הציע לה נישואין והיא השיבה בחיוב.

 

עמוס ונועה - להיות איתה

כל פרק ב"להיות איתה" סחף וריגש אותנו מחדש, אבל פרק הסיום של העונה השנייה חצה כל גבו לרגש ובכי אפשרי. בסצינות הסיום עמוס עובד על נועה שהוא רק צריך להוריד את הפיתות שיש לו ברכב בלוקיישן אליו הגיעו, אלא שנועה לא יודעת שמחכה לה שם הצעת נישואין מפתיעה וחתונה מאורגנת בהפתעה. התשובה שלה אומנם הייתה ברורה (בכל זאת אי אפשר לסרב לאביב אלוש...), אבל הסוף הטראומתי והמפתיע של הפרק היה לגמרי לא צפוי ואנחנו מחכים לעונה השלישת כדי להבין מה בדיוק עלה בגורלם של הזוג המאושר.

© מתוך להיות איתה, קשת 12

פין ורייצ'ל - גליי

מערכת היחסים של פין ורייצ'ל, הזוג הראשי בסדרה GLEE ידעה הרבה עליות ומורדות, יחד עם זאת התרגשנו כל כך לגלות כיצד בעונתה השלישית של הסדרה כרע פין ברך, הציע לרייצ'ל נישואין והיא כמובן נענתה בחיוב/ לצערינו החתונה בסופו של דבר לא יצאה אל הפועל אבל אין ספק שזו הייתה הצעת נישואין מרגשת ורומנטית.

 

ג'ייק ואיימי - ברוקלין 99

כבר מעונתה הראשונה של הסדרה לא היה ניתן לפספס את הכימיה בין צמד השוטרים ג'ייק ואיימי ועל כן כל כך שמחנו כשהם סוף סוף הפכו לזוג ועוד יותר שמחנו שבעונתה החמישית של הסדרה ג'ייק הפתיע את איימי לגמרי כשהציע לה נישואין באופן מקורי במיוחד. מעריצי הסדרה מכירים את פרקי ה"שוד" הקלאסיים שמופיעים בכל עונה של הסדרה. רק שבעונה החמישית העלילה קיבלה תפנית מיוחדת ובסופה לא הוכרזו רק אלופי השוד, אלא גם ג'ייק הכריז על הנכונות שלו להתחייב לאיימי לכל החיים.

 

זוהר ונינט/ תמרה ורני - השיר שלנו

כמעט בכל עונה של השיר שלנו הייתה הצעת נישואין שכבשה לנו את הלב. אבל היו שתי הצעות נישואין אייקוניות במיוחד שזה אי אפשר לתאר! בפרק הפתיחה של העונה השנייה, שלוש שנים לאחר שהכירו באקדמיה של ירדנה טמיר, זוהר ונינט הפכו לפאוור קאפל של התעשייה והיו מאוהבים מתמיד. זוהר החליט לקחת את זה צעד קדימה ולהציע לנינט בהפתעה על גג עזריאלי בתל אביב לצד כל החברים מהאקדמיה תוך כדי ביצוע בלתי נשכח ל"התנשאי לי?" של רגב הוד.

© מתוך השיר שלנו, yes וטדי הפקות

אבל לא רק זוהר ונינט: גם בעונות החדשות, בה זוהר הוא בכלל רני ובת הזוג היא בכלל תמרה, הייתה הצעת נישואין מדהימה ומוזיקלית. בסוף העונה השלישית במשדר יום העצמאות החגיגי של ערוץ 22, תמרה מחליטה להפתיע בגדול ויוזמת בעצמה הצעת נישואין לרני אביב הנחשק. היא שולפת טבעת תוך כדי ביצוע משותף שלהם לשיר "כשאת איתי" שרני בכלל שר בהצעת הנישואין שלו לשירי גולד.

 

שלדון ואיימי - המפץ הגדול

שלדון קופר הוא בין הדמויות שפחות ציפינו שיצליח למצוא אהבה בחייו, על כן שמחנו מאוד לראות את מערכת יחסיו עם איימי, שמהרבה בחינות היא בדיוק מה ששלדון צריך. בסוף עונתה העשירית של הסדרה שלדון מבין לפתע לאחר שבחורה אחרת מתחילה איתו שאיימי היא אהבת חייו והיחידה שאיתה הוא רוצה לבלות את שארית חייו, באותו הרגע הוא פשוט עזב הכל, קנה כרטיס טיסה וטס לאוניברסיטה של איימי כדי לבקש את ידה. לא יודעים מה איתכם אבל אותנו זה כבש כמו קסם...

 

אודי ואהובה - התחנה

הצעות נישואין כפולות זה הכי מבלבל שיש, אבל גם הכי מרגש! הזוג (אמא של נימי ואבא של אלה) הציע זה לזו מבלי שידעו על התכנון של הצד השני. אהובה חשבה שהיא מפתיעה את אודי, שאכן הופתע אבל גם הוא התכונן להציע לאהובה ולכן החליט לשלוף במקום את הטבעת!

 
תגובות