רגע לפני: כל מה שאתם צריכים לדעת על "סקיי". גיא כושי ויריב פיין

רגע לפני: כל מה שאתם צריכים לדעת על "סקיי"

שבועיים לפני שעולה דרמת המתח החדשה של גיורא חמיצר ונועה פניני, "סקיי" (Teennick ב-yes וב-HOT), יוצרי הסדרה וקאסט השחקנים פתחו מפגש זום מיוחד ביותר עם פרטים מפתיעים • כמובן שגם אנחנו היינו שם כדי לעשות לכם סדר!

זה לא סוד שגיורא חמיצר הוא אחד מהכותבים והיוצרים הטובים ביותר לנוער בישראל, ובשנים האחרונות התחיל להתרחב גם ברחבי העולם. יחד עם נועה פניני ישיקו השניים את הסדרה החדשה והמסקרנת שלהם, "סקי", שהולכת להיות הדבר הבא ותשודר לראשונה עבור היוצרים גם ב-yes וגם ב-HOT, מה שצפוי להגדיל את ההיסטריה. "סקיי" תעלה רשמית כבר בחודש הקרוב, ב-14 במרץ (עם בכורות מקדימות ב-VOD) ותכלול 42 פרקים. לרגל עליית הסדרה, פתחו יוצרי הסדרה יחד עם קאסט השחקנים זום פתוח, וכמובן שאנחנו היינו שם על מנת לשאול את השאלות החשובות ביותר ולעשות לכם סדר רגע לפני שהסדרה תעלה לאוויר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הסדרה המדוברת תעסוק בסקיי, חייזרית בגיל העשרה המתרסקת על כדור הארץ. בעזרת רובוט משוכלל (TK) היא משנה את צורתה באופן מלא ונכנסת אל גופה של מילי, נערה יפהפייה ומקובלת בתיכון. רק אריק בן ה-15 וחבריו ברוש ומקס, שלושה נערים מופנמים ודחויים, יהיו שותפים לסודה של סקיי ויסייעו לה לשמור על זהותה החדשה כמילי. יחד הם יתמכו בניסיונה להתאקלם בסביבה החדשה ולשוב, בסופו של דבר, אל ביתה.

© shahartavoch@ מתוך אינסטגרם

קאסט השחקנים צעיר ברובו ומורכב משמות חדשים בתעשייה, שלגמרי כדאי שתתחילו לשנן כי הם חד משמעית הולכים להיות הדבר הבא. את הדמות הראשית תגלם רביד רונן ("אלישע") ולצידה יככבו עידו טאקו ("קיבוצניקים"), מעיין רחימה, אופק פסח ("בת אל הבתולה") ודולב סלע. בנוסף, אל הקאסט המסקרן משתייכים עוד כמה שמות מוכרים במיוחד כמו בר מיניאלי, שחר טבוך ("שעת נעילה", "תברחו", "משפחה בהנפקה"), דניאל גד, לידור אדרי ("אילת", "זה לא הגיל"), עופרי פרישקולניק ("האלופה", "חצויה 3") וגם השחקן חי דוידוב ("אילת", "שנות השמונים"). 

© מעיין רחימה, באדיבות טין ניק

במפגש זום עם קאסט השחקנים ויוצרי הסדרה, חמיצר ופניני, הכרנו לראשונה מקרוב את הסדרה שמסתמנת להיות הלהיט הבא של עולם הנוער. כמה להיט? עד כדי כך שטרם עלייתה לאוויר כבר החלו לעבוד על עונה חדשה שתצולם בקיץ הקרוב. בעקבות ההודעה הזאת, שאלנו את חמיצר, מאיפה מגיע הביטחון כלפי הסדרה והאם הוא חושב שהיא תצליח לשחזר את הצלחת סדרותיו הקודמות כמו "האי", "החממה", "השמינייה" ונוספות. לדבריו, כל אחד שמנסה לעשות משהו חדש לוקח סיכון. "זה חלק מלהיות מישהו שיוצר דברים, אתה אף פעם לא יכול להיות בטוח במאה אחוזים בהכל", מתוודה וממשיך: "אני יודע שהסיפור של הסדרה הזאת עובד מעולה ואני יודע שלי כיף לראות את הפרקים. איך היא באמת תצליח? אני לא יודע. כשיצאנו בעבר עם 'שכונה' זו הייתה סדרה עם הרבה דברים שעד אז לא דברו עליהם בטלוויזיה. היינו בחשש של איך יקבלו בכלל את הסיפור הזה שילדים מסתירים אבא מת, שיש עשירים ועניים וזה מאוד מאוד תפס. אני מרגיש שעשינו את העבודה הכי טובה שיכולנו לעשות ואתם הולכים לראות סדרה שעוד לא ראיתם כמוהה".

© מתוך סקיי, Teennick

לאחר מכן הפננו שתי שאלות לקאסט הסדרה, כאשר הראשונה היא האם הם זוכרים סצנה משותפת ובלתי נשכחת - שהם יכולים לספר לנו עליה. שחר טבוך, שמגלם בסדרה את ברוש חשף לנו רגע משעשע במיוחד שקרה בטעות והפך לסצנה מצחיקה במיוחד שקרתה במהלך סצנת ארוחה שצולמה באחד הפרקים, בה מילי, ניסתה לפתוח בקבוק קטשופ. "לרביד נכנס מלא קטשופ לעין בסצנה עצמה", סיפר בצחוק, שמודים, כבש גם אותנו. עידו טאקו (אריק), המשיך וסיפר כי רונן נפצעה על ימין ועל שמאל לאורך הסדרה (אאוץ'!) לדבריו של טבוך, הסצנה ששינתה את פניה בעקבות המקרה המצחיק, הפכה לגמרי לאחת מהסצנות המצחיקות והזכורות עבור הקאסט.

השאלה השנייה הייתה על הדינמיקה על הסט בין השחקנים, שרובם לא הכירו קודם לכן אחד את השני שם חשפה לנו רביד רונן חברות מופלאה שנרקמה בין חברי הקאסט. לדבריה, הייתה להם עבודה ארוכה במיוחד על הסדרה, מה שאיגד אותם והפך אותם למשפחה. "לעבוד על הסט זה כיף, העבודה על הסט היא מאוד אינטנסיבית אז אנחנו כבר מכירים את הצרכים של כל אחד מאיתנו. היו רגעים שהיה מאוד קשה כי לא הפסקנו לצחוק כל הזמן".

© באדיבות ניקלודיאון

את השאלה האחרונה, הפננו דווקא לבר מיניאלי, שעד כה התרגלנו לראות אותה כדמות הומוריסטית וקלילה במיוחד, אך הפעם, היא תגלם דמות מפתיעה במיוחד - העוקצנית והביצ'ית של הסדרה. מיניאלי תגלם את שלי, האנטיתזה שלה בחיים האמיתיים. כשנשאלה איך היה לעשות את המעבר סיפרה לנו השחקנית האהובה שזה היה מעבר מיוחד במינו. "קודם כל אני חושבת שקיבלתי מתנה", סיפרה; "סוף סוף יכולי לראות אותי במשהו שהוא שונה ולהכיר עוד צדדים שלי. אני יכולה להגיד שעברתי מסע יחד עם הדמות הזאת ואני חושבת שבהרמת כוסית הראשונה לפני הצילומים, גיורא אמר לי שאני צריכה להתחיל להתכונן שהסדרה תצא, יש אנשים שיעברו לצד השני של המדרכה שיראו אותי. אני מרגישה כרגע טיפה יותר מוכנה ואני ממש מחכה שתראו את זה כי אני חושבת שלכל דמות יש מסר וגם לדמות שלי יש מסר מאוד חשוב שהיא צריכה להעביר. אני ממש מרגישה כבוד שאני מייצגת את זה".

© @bar_miniely מתוך אינסטגרם

אננו כבר לגמרי במתח לראות מה מחכה לנו ומה הכינו לנו יוצרי הסדרה והקאסט הנוצץ, כזה שהולך ללוות אותנו בשנים הקרובות. האם יצליח חמיצר ופניני יצליחו לשחזר את ההצלחה גם הפעם? ימים יגידו. אנחנו לגמרי מאמינים בזה!

תגובות