עם כל האהבה אליהם: הדמויות שניהלו זוגיות לא בריאה. באדיבות yes, פיני סילוק

עם כל האהבה אליהם: הדמויות שניהלו זוגיות לא בריאה

הם אולי ה-פאוור קאפל של הסדרות והסרטים בהם הם כיכבו, אבל אם נודה באמת הזוגיות שלהם לא הייתה הכי בריאה בעולם. מניסיון רצח דרך פציעה ואי אמון לאורך העלילה - אלו הדמויות שניהלו מערכת יחסים קצת תמוהה

בסדרות טלוויזיה רבות יש זוגות שהפכו להיות סופר-פופולריים ואהובים בקרב הצופים, אך יחד עם זאת, לא כל מערכות היחסים הללו הן כל כך מודל לחיקוי, ובמקרים רבים מדובר בזוגיות די רעילה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

צ'אק ובלייר - אחת שיודעת

אמנם אוהבי צ'אק ובלייר כנראה לא ישמחו במיוחד לשמוע את זה, אבל כשחושבים על זה הזוגיות של השניים די רעילה. רואים זאת כבר בהתחלה כשהשניים ניסו להתעלל ולנקום זה בזה, ועד שסוף סוף הועילו בטובם להפוך לזוג רשמי העניינים לא הפכו לטובים יותר. פעם אחת אפילו צ'אק מכר אותה בתמורה למלון או פצע אותה לאחר שנפרדו כשראה שהיא יוצאת עם מישהו אחר.

 

יונתן ודני - גאליס

למרות שמדובר באחד הזוגות היותר אהובים ואייקוניים שקיימים, לא יכולנו שלא לשים לב לעובדה שהזוגיות שלהם לא בדיוק חלב ודבש. החל בעובדה שלאורך הסדרה הם נפרדו פעמים רבות מלהכיל ועד אפילו רגע בו דני ניסתה להרוג את יונתן בעונה האחרונה. למרות שהסוף שלהם היה מהאגדות, הדרך לשם לא הייתה הכי בריאה ואנו ממליצים להם לחשוב על זה שוב לפני שהם בוחרים להתמסד עם בייגלה (לא יכולת להשקיע יותר?!).

© אוהד רומנו, באדיבות yes

זוהר ונינט - השיר שלנו

ממש כמו דני ויונתן, גם זוהר ונינט נחשבים לזוג אהוב ביותר, אך גם במקרה זה אם חושבים על זה קצת לעומק לא מדובר בזוגיות בריאה בכלל! הם אומנם נועדו זה לזו, אבל לפעמים נדמה שזה לא הכי מספיק. זוהר ונינט לא הפסיקו להיפרד לאורך הסדרה והרבה בגלל אי אמון ביניהם (שזה בסיסי לקשר!). מה גם שנינה די 'עשתה לו את המוות' בעונה השנייה! למעשה, כשחושבים על זה, נינט התחתנה איתו כאופציה ב' לאחר שהחתן הקודם נהרג (לכאורה, בכל זאת הוא השקיף עליהם!).

© גילי שני

אלנה ודיימון - יומני הערפד

למרות שדיימון ואלנה הם זוג אהוב על רבים, לא כל הזוגיות שלהם הייתה כזו נוצצת. בעונות הראשונות דיימון לא הפסיק להתייחס לאלנה בגועליות כך שזה לא היה כל כך מפתיע שלפחות בהתחלה היא העדיפה את אחיו... למרות זאת, בסופו של דבר נראה שאלנה העדיפה את ה"באד בוי" והיא ודיימון היו ביחד בסוף הסדרה.

 

טסה והרדין - 'אחרי ש...'

סרטי "אחרי ש" הפכו לפופולריים ביותר בקרב בני נוער, אך אם תנסו לעצור ולחשוב שניה על הזוג עצמו, לא ממש מדובר בזוגיות למופת. הרדין הוא "באד בוי" קלאסי והוא אף מדרדר במידה מסוימת את טסה שבתחילת הסרט היתה ילדה די טובה. שלא לדבר על כך שהם נפרדו מספר פעמים והוא גם פגע בה לא מעט, וזה עוד לפני שצפינו בישראל בסרט החדש!

© צילום: באדיבות yes

בלה ואדוארד-דמדומים

הזוג הזה מככב בטרילוגיה שכבשה לבבות רבים, אבל גם כאן החיים לא היו פשוטים לפאוור קאפל.  אדוארד, עם כמה שהוא מקסים וחתיך מחליט על בלה עם איזה אנשים מותר לה להתרועע, מאיים להרוג את עצמו אם יקרה לה משהו ומפחיד אותה בכל מיני דרכים כמו בעזרת נסיעה מהירה מדי או נטישתה ביער לאחר שנפרד ממנה.

© צילום: Deana Newcomb באדיבות yes

ג'יני וצ'יף - האי

אין ספק שג'יני וצ'יף אכן מאוהבים ביותר וסיפור האהבה שלהם מרגש ביותר, כזה שיצר את המושיע של העולם, אבל כמה חבל שלמרות אהבתם הגדולה הנסיבות קצת מקשות עליהם להיות ביחד. בכל היסטוריה מחדש הם לא מצליחים לבסס זוגיות נורמלית, פעם אחת היא נרצחת, פעם אחרת היא נחטפת, לא זוכרת אותו ובכלל חושבת שצ'יף הוא מישהו אחר, פעם נוספת הוא בכלל האויב שלה וזה שהביא אותה לכפר ועד שסוף סוף הם נשואים למופת בעונה השלישית - צ'יף נכנס לכלא, הם מתאחדים שם - אבל רק כדי להקריב את עצמם למען האנושות. אמנם קשה להגיד שהדבר הזה באשמתם אך עדיין, מערכת היחסים של השניים היא לא מושא לקנאה.

© ניקול דה קסטרו

נטשה ועומרי - השמיניה

לדמויות של זוהר ליבה אין כל כך מזל עם בנות זוג, לא רק ב"האי" אלא גם ב"השמיניה". נטשה היא הפקודה של עומרי ב"מועצה", מה שמלכתחילה לא אמור לקרות ומהווה כפתח לכל הצרות שלהם. גם בעונות ההמשך ("המוכחשות") השניים לא בדיוק מצליחים להפוך לזוג והסוף של עומרי די טראגי בגללה.

© מתוך "השמיניה"

 

תגובות