ארבע קושיות: הסדרות שהותירו אותנו עם סימני שאלה. צילום מ"האי", "השיר שלנו" ו"או בוי"

ארבע קושיות: הסדרות שהותירו אותנו עם סימני שאלה

יש שאלות שסביר להניח שלא נקבל עליהן תשובות - כמו למשל בסדרות הבאות שהסתיימו עם סוף חידתי במיוחד • מ"פלאשבק" ועד "השיר שלנו", קבלו את הקושיות הטלוויזיוניות!

חג הפסח הוא טיימינג מושלם לשאול את כל הקושיות שיש לכם! כן, גם על סדרות הטלוויזיה. לא פעם ולא פעמיים נתקלנו בסדרות שהסתיימו והותירו אותנו מלאי קושיות וסימני שאלה, לכן החלטנו לרכז את ה-TOP4 שלנו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מה קרה אחרי התאונה? - פלאשבק

בתחילת הסדרה ובסיומה הוצגה לנו תאונת הדרכים שנקלעו אליה הדמויות הראשיות ולאחר מכן העלילה חוזרת אחורה ומספרת "איך הגענו לרגע הזה". בסוף העונה השנייה, כשאנו מגיעים לאותו הרגע, אנו מבינים שמוח נהג ללא מלווה ועם נייד בזמן נהיגה בניגוד לחוק, ואליו הצטרפו לנסיעה הלא בטוחה הזו חבריו מבית הספר שהיו ללא חגורה במושב האחורי. שוב הוצגה אותה התאונה מתחילת העונה ובאופן מפתיע - נותרנו ללא מענה - מה קרה אחר כך? האם כולם חיים? האם מישהו נפצע? האם הם ניצלו בנס? האם כל זה היה רק חלום? לאף שאלה לא קיבלנו תשובה. עברו כבר ארבע שנים מהסוף ותשובה כבר לא תתקבל.

 

איך אריאל חי? - השיר שלנו

בסיום העונה השנייה נתקלנו בקושיה גורלית ואייקונית, "איך אריאל חי?" . כמעט שני עשורים אחרי, הקושיה עדיין חיה, נושמת ומציפה את הדיירקט של יוצר וכותב הסדרה אורי גרוס. אגב, זו לא הקושיה היחידה שהותירה בנו הסדרה, אנו גם לא בדיוק יודעים מי האבא האמיתי של התינוק של נינט. במקרה של הקושיות הללו, אנו מאמינים כי במידה והאיחוד אכן יצא לפועל, יענו לנו עליה אחת ולתמיד.

© מתוך השיר שלנו

שרדו את ההתרסקות? - או בוי

אנחנו כבר יודעים שאורי גרוס אוהב להשאיר אותנו עם שאלות פתוחות ובמתח, לכן קבלו עוד סדרה שלו - "או בוי" שכמובן הותירה בנו שאלה לקינוח. בסוף העונה השנייה, החבורה עלתה למטוס ליוון כדי לצאת לחופשה ולהתגבש יחד. בהתחלה הכל הלך טוב והחבורה צחקה, אך באמצע הטיסה הטייס הורעל והתעלף. החברה נשארו תלויים באוויר ללא השגחה והמטוס החל להתרסק. למעשה זה לא היה אמור להיות הסוף של הסדרה, שכן תוכננה עונה שלישית ואף צולמה סצינת ההמשך לסצינת ההתרסקות (לדבריו של גרוס) ולכן אנו לא יודעים מה עלה בגורלם. עונה נוספת כנראה כבר לא תהיה, אבל נקווה שיום אחד יסכימו לשחרר את הדקות הראשונות של הפרק הראשון בעונה הזו. ניחוש שלנו? תום נצר למשפחת טייסים ורוצה בעצמו להיות טייס, אז ככל הנראה הוא זה שהציל את המצב.

 

מה קרה פה? - הסדרות של גיורא חמיצר

לרוב, גיורא חמיצר אוהב להשאיר סוף פתוח, עם המון תהיות בסיום הסדרות שלו ולכן נכנסו לכתבה שלנו שתיים מסדרותיו המוכרות. נתחיל מ"השמיניה" - לאחר מחיקת הזכרון של התשיעיה עלו כל מיני שאלות לאוויר, כמו איך אדם ונטשה לא זוכרים אחד את השנייה? הרי הם היו בני זוג לפני כיתת ט׳8! אגב גם בסדרת ההמשך של "השמיניה" ("הדור הבא") אנו לא בדיוק יודעים מי הגיח להאנגר בתום העונה החמישית.

 

בסדרת להיט אחרת של חמיצר, "האי", גם עלו כמה קושיות - הראשונה והמתבקשת היא למי בסוף העונה השלישית דילן החזיק את היד? לסופי או לליבי? רק נציין שגיורא עצמו ענה על שאלה זו, ככה שנפתרה לנו קושיה ואישר כי מדובר בליבי ולכן - מתפנה לנו מקום לסוגיה נוספת ב"האי". בקבוצת הפייסבוק של מעריצי הסדרה שנאמנים אליה עד היום, לא מפסיקים לעסוק בתהייה - האם ג'יני היא טיימרית? כשחמיצר נשאל אותה ענה שלדעתו כן, אך לדעת הצופים זו סתם תשובה אקראית, שכן במהלך הסדרה יש לא מעט סתירות על כך או אפילו אימרות של ג'יני שאומרת בפירוש שהיא לא טיימרית.

© מתוך האי, ערוץ הילדים

קושייה נוספת שלא שרדה את הסינון היא: במי ירו בסוף העונה היחידה של "סוסי פרא"? בעלמה? נתי? או בכלל בלאסו הסוס? האם ירו ביורה? האם הירייה בכלל פוספסה? הסדרה לא המשיכה הלאה ולכן גם זו קושיה שנאלץ לחיות איתה לנצח.

תגובות