הגדה מהאגדות: ארבעת הבנים של עולם הסדרות. צילום מתוך הסדרות

הגדה מהאגדות: ארבעת הבנים של עולם הסדרות

הגיע הזמן לחדש את הגדת הפסח שלנו עם ארבעה בנים קצת שונים! בחרנו את הדמויות המתאימות ביותר לטייטלים של: חכם, רשע, תם ושאינו יודע לשאול

כולנו מכירים את ארבעת הבנים מההגדה של פסח: החכם, הרע, התם וזה שאינו יודע לשאול. העניין הוא שההגדה של פסח נכתבה לפני הרבה מאוד שנים - וחשבנו שהגיע הזמן לחדש קצת. קבלו את ההגדה החדשה! – הגדה של בידור.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בהגדה הזו הקושיות היחידות הן מתי יוצא הפרק החדש של "ריברדייל" והאם עומד לצאת עוד סרט בסדרת הסרטים "לכל הנערים שאהבתי"? ארבעת הבנים בהגדה הזו הם לא אחרים מאשר כוכבי סדרות הטלוויזיה הישראליות שכולנו אוהבים!

שאינו יודע לשאול – עדי בינגל מ"אלישע"

בהגדת הבידור שלנו, את התואר של "זה שאינו יודע לשאול" מקבל לא אחר מאשר עדי בינגל מ"אלישע". עדי מוכר לכולנו כחברו הטוב של אלישע, שבניגוד אליו – מצטייר כתלמיד מצטיין בעל הישגים מרשימים. במשך שתי עונות שלמות, עדי היה מאוהב אנושות בתמר - הילדה החכמה והיפה שלומדת איתו בכיתה, מבלי לשתף אותה ברגשותיו. לאורך שתי העונות האלו, כן היו ניסיונות של עדי לשתף את תמר ברגשותיו – אך הם תמיד כשלו... בסוף העונה השנייה, סוף כל סוף, בעזרתו הענקית של אלישע, עדי אזר אומץ ושיתף את תמר ברגשות שלו. בכל זאת, הוא קיבל אצלינו את התואר של "זה שאינו יודע לשאול", שכן נדמה שלאורך שתי עונות שלמות הוא פשוט "לא ידע" כיצד לשאול את תמר האם היא רוצה להיות חברה שלו... אגב, כשהוא שאל אותה סוף כל סוף, היא הסכימה. זו הייתה הנקודה שבה התברר שלמעשה כל הזמן הזה, בכלל לא היה לו ממה לחשוש כל כך.

החכם – מתתיהו ספיבק מ"החממה"

את התואר המכובד ביותר: "חכם", מקבל אצלינו מתתיהו ספיבק, או כפי שהוא מכונה בסדרה "החממה": מתי. לא בכדי זוכה מתי לתואר הזה אצלנו! הוא גאון מחשבים בעל ידע רב שניחן ביכולות למידה יוצאות דופן ובסקרנות מרשימה. הוא הוקפץ שתי כיתות – מה שמעיד, גם כן, על החוכמה הרבה שלו. הוא האחראי על מעבדת המחשבים בבית הספר, כיאה לגאון מחשבים שכמוהו. בנוסף, ממש כמו "גמביט המלכה", הוא אוהב לשחק שחמט עם אלונה – בה הוא התאהב בעונה הראשונה, אך בסוף העונה הפך לבן הזוג של דינה. הוא לא רק חכם – אלא גם מתוק אמיתי, והוא מוכיח את זה לאורך הסדרה שוב ושוב בהערותיו המצחיקות ובמעשיו הנדיבים.

 

תם – ראמזי עבד ראמזי מ"קופה ראשית"

ראמזי עבד ראמזי, העובד המסור והחביב בסופר "שפע יששכר" מהסדרה "קופה ראשית", מקבל אצלנו את התואר "תם". ראמזי הוא נשמה ענקית והוא מקדיש את כל לבו לעבודה בסופר - מה שמצד אחד הופך אותו לעובד המקסים והמוצלח שהוא, ומצד שני גורם לשאר עובדי הסופר להרגיש בנוח לנצל אותו מבלי שהוא אפילו יהיה מודע לכך. למרות הנאיביות שלו ואולי דווקא בגללה, ראמזי נתפס כאהוב ומתוק ביותר, עד כדי כך שפשוט אי אפשר להפסיק לחייך כשהוא מופיע על המסך.

"רשע" – שמעון צמחוני מ"הפיג'מות"

את תואר ה"רשע" מקבל אצלנו הפעם שמעון צמחוני מהפיג'מות, הלוא הוא יריבו הנצחי של גרי עוד מימי התיכון. לאורך כל עונות הסדרה, צמחוני מנסה לפרק את ההמבורגרי בכל דרך אפשרית. למשל, כשאיים להשמיד את ההמבורגרי, אם גרי לא יצליח להשיג אלף חתימות אשר תומכות בקיומו של המקום. צמחוני מקווה להצליח להפיל את גרי, בכדי לזכות בנקמה מתוקה בקרב מולו. אבל איכשהו, כל פעם מחדש, חברי הפיג'מות מצליחים לעצור בעדו, ולעזור לגרי לשמור על "מפעל חייו" – ההמבורגרי.

© הפיג'מות, ערוץ הילדים
תגובות