כתום זה הכי: הדמויות הג'ינג'יות הבלתי נשכחות. באדיבות yes, מעין רחימה Dean Buscher/Netflix

כתום זה הכי: הדמויות הג'ינג'יות הבלתי נשכחות

שיער ג'ינג'י הוא בין הגוונים הבולטים והנדירים שיש לשיער וישנן לא מעט דמויות על המסך אשר מתהדרות בצבע המושלם הזה! • קבלו כמה מהדמויות הג'ינג'יות שהכי אהבנו

בלום, ארצ'י ואפילו משפחת וויזלי, כמו במציאות גם בסדרות ובסרטים מוכרים רבים ישנן דמויות עם שיער ג'ינג'י ולא משעמם איתן!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

משפחת וויזלי- הארי פוטר

אי אפשר לדבר על ג'ינג'ים מבלי להזכיר את אחת המשפחות הג'ינג'יות הזכורות ביותר, משפחת וויזלי! אחת הדמויות המרכזיות ב"הארי פוטר" היא רון וויזלי, חברו הטוב ביותר של הארי, ודבר מרכזי המאפיין את רון היא עובדת היותו ג'ינג'י, נצר למשפחה כתומה, מצחיקה ואהובה במיוחד.

© 2011 Warner Bros. Ent. באדיבות yes

בלום - ווינקס

אין ספק שהסדרה "ווינקס" שאף זכתה לחידוש לא מזמן ("גורל: סאגת הווינקס") היא חלק מהילדות של כולנו. ואי אפשר לפספס את העובדה שגיבורת הסדרה, בלום, היא בעלת שיער כתום כאש, דבר שאגב מסתדר יפה מאוד עם היותה פיית אש.

© באדיבות Netflix

ארצ'י ושריל - ריברדייל

גם בסדרת הנוער המצליחה, "ריברדייל", קיימות לא אחת אלא שתי דמויות ראשיות ג'ינג'יות, ולכל אחת אופי מיוחד ותוסס משלה. מדובר כמובן בארצ'י ושריל שלא היינו מצליחים לדמיין את עלילת הסדרה בלעדיהם.

© צילום מאינסטגרם

ג'ינג'י

גם "ג'ינג'י" גיבור סדרת הספרים שאף עובדה לשתי סדרות טלוויזיה (1996, 2015) הוא כמו ששמו מרמז, ג'ינג'י. גם בשם הסדרה וגם בסדרה עצמה מסיבים את תשומת ליבנו מספר פעמים לצבע שערו של אודי גיבור הסדרה ולצבע שערו המיוחד.

 

אנה - האי

"ג'ינג'י" היא לא הסדרה הישראלית היחידה בה יש נציגות של שיער ג'ינג'י, גם אנה מהסדרה "האי" מתהדרת ברעמה ג'ינג'ית מתולתלת לתפארת. אי אפשר לפספס את חוסר הסבלנות של אנה, את הרצון שלה לתשומת הלב מכולם, אבל גם את העקשנות שלה שלפעמים משתלמת וגם יעילה לכולם.

© מתוך האי, ערוץ הילדים

שני בלום והדס - "מורובוט" ו"אליפים"

מאיה ורטהיימר היא ללא ספק ה-ג'ינג'ית של עולם הבידור הישראלי, ואין ספק ששתי הדמויות שגילמה הציגו לנו צדדים אחרים למדי. הדס מ"אליפים" הייתה די מפוחדת וחוששת מכל דבר, בעוד שני בלום הייתה המורה הכריזמטית שיודעת מה היא רוצה, גרסתה הרובוטית הייתה התמימה והכובשת, אבל כזו שרעבה ללמוד ולדעת הכל.

© צילום מסך מהתכנית

שלי - סקיי

בכל סדרה בה בר מיניאלי כיכבה, היא הביאה איתה את הג'ינג'יות המטורפת שלה. אם זה ב"קופיקו" כילדה שובבה, ב"צפוף" כנערה המרדנית או ב"אחותי קפצה כיתה" כתלמידה שמושכת יותר מדי תשומת לב. אבל בימים אלו היא מככבת בסדרת הנוער "סקיי" ומציגה לנו דמות מרשעת במיוחד - שלי שטיבל. שלי היא אחת ממלכות הכיתה, ביצ'ית במיטבה וכזו שלא דופקת חשבון לאף אחד. למזלנו, היא גם מתחילה קצת לשלם את המחיר ונקווה שבהמשך היא עוד תעבור שינוי.

 

אן - האסופית/אן עם הצמות

אן שירלי גיבורת הספר "האסופית", עליו אף בוססה הסדרה של נטפליקס ("אן עם עצמות"), אן עם הצמות, מעמיד במרכזו את אן, נערה דברנית ודעתנית בעלת שיער ג'ינג'י לגמרי, עניין בו נוגעת העלילה פעמים רבות בסדרה ובספרים.

© Ken Woroner/Netflix

מקס - דברים מוזרים

בעונתה השניה של סדרת האימה המצליחה "דברים מוזרים", הצטרפה דמות חדשה: מקס, נערה ג'ינג'ית שהצליחה להשתלב בקלות בחבורת הילדים ולהפוך לחברתה הקרובה של אילבן. אנו מודים שכבר קשה לנו לתאר את הסדרה בלעדיה!

 
תגובות