רכילות בקטנה: כוכבי הטיקטוק יקבלו תכנית בנטפליקס. לוגו netflix & tiktok

רכילות בקטנה: כוכבי הטיקטוק יקבלו תכנית בנטפליקס

השבוע ב״רכילות בקטנה״: כוכבת הטיקטוק הישראלית שהתארסה, אנג׳ל ברנס חושפת פרט מפתיע על חיי משפחתה, הסדרות החדשות הושקו - אך מי בלטו בחסרונם? וגם: BTS בשיתוף פעולה יוקרתי

אם הייתם עסוקים בללמוד למתכונות לקראת הבגרויות ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

משיקים ושרים

דרמת הנוער החדשה של ״כאן חינוכית״, ״מקיף מילאנו״ כבר צוברת תאוצה, אך השבוע, רגע לפני הטירוף, התכנסו כוכבי הסדרה לצפות יחד בפרק הבכורה ולשיר קריוקי בפלאג אין ברמת החייל. אל האירוע הגיעו אקי אבני, קים אור אזולאי, משה אשכנזי, לירון וייסמן, בועז קונפורטי, נאיה בינשטוק, מיקה צור, אלי נוס, תאיר בוחבוט, אורי ביטון ודפנה לוסטיג שגם כתבה והרבה כוכבי נוער בהתהוות כמו כוכבי הסדרה יונתן ווקס ועילי צ'פמן, היוצרים אבנר ברנהיימר, יאיר פרי ונוי כרמל והבמאי עודד לוטן. מי שבלטה בחסרונה היא השחקנית והיוטיוברית אור יעקב ששוהה עם בן הזוג בחו״ל. כפי שפרסמנו מוקדם יותר השבוע, לאחר שני פרקים בלבד הוחלט כי תהיה לסדרה עם עונה שלישית שתצטלם ממש בקרוב!

© אביב חופי

ליביאנה סטייל

חודש לאחר שהשחקנית ההוליוודית בלה ת'ורן התארסה, גם היא שולפת ומביאה לארוס טבעת! השבוע בנג'מין העלה לאינסטגרם סדרת תמונות וכתב: "היא הביאה לי טבעת אירוסין!" השניים הלכו לקחת את הטבעת ביחד בחנות בבוורלי הילס.

הלהיט הבא?

השבוע הושקה סדרת דרמת הפשע החדשה של yes, "בני אור". אל ההשקה המצומצמת הגיעו מאור לוי, מגן מיניואב, ישי ללוש, אגם אוזלבו, אוראל אטיאס, אמיר זרד, אור פלח, גיא עמיר, אמרי ביטון, מיכל לוי. עמיר בניון ועדן פינס בלטו בחסרונם באירוע.

© רפי דלויה 

מרגש!

הראל סקעת התרגש דאבל השבוע! מעבר לעצם קימה של הופעה גדולה ומשמחת שלו באמפי שוני, הזמר המצליח בישר לקהל באותה ההופעה כי הוא ובעלו חבר הכנסת עידן רול מצפים לבת! התינוקת העתידית תצטרף לבנם הבכור והמתוק - ארי.

 

 הכדור בידיים שלנו

לכבוד יום כדור הארץ שחל אתמול (ה'), ב-MTV ישראל יצאו בקמפיין סביבתי מיוחד, בשיתוף עם האמן PUPIK, להעלאת המודעות לשמירה על הסביבה והכדור שעליו אנחנו חיים. במסגרת הקמפיין הושקו חולצות מיוחדות המעבירות את המסר, אותם גם לבשו כוכבי "סקיי".

© באדיבות MTV ישראל

ביונסה כמו שלא ראינו

ביונסה חושפת סרטונים חדשים שלה כילדה במסגרת קמפיין חדש ל-adidas. בסרטונים נראית ביונסה במגוון סיטואציות מילדותה, בהן מופיע ונשמע גם אביה מתיו נואלס. חברת adidas מכריזה השבוע על השקת קמפיין גלובלי חדש, וחזרה לסלוגן המיתולוגי של המותג משנת 2004: Impossible Is Nothing. את השקת הסלוגן חגגו עם כ-20 סרטונים סביב סיפורי השראה הקשורים לעולמות התרבות והספורט. בין הסיפורים והסרטונים בלט במיוחד הסרטון של כוכבת העל ביונסה. בצעד לא מפתיע בחרה ביונסה לשלב בסרטונה מגוון נשים יוצרות נוספות ומעוררות השראה, כחלק מפועלה ומאבקה לקידום ושוויון נשים בעולם. הסרטון נחתם בוידאו ביתי כובש של בלו אייבי שרה את אחד מהקטעים המפורסמים של אמה.

עובר להקשב!

גל אדם הוא כבר מזמן לא רק אחיו הקטן של הזמר עומר אדם. הבוקר אדם הצעיר התגייס לצבא הגנה לישראל ולצידו, נועם בוהדנה. יממה לאחר שהופיע אל מול קהל של אלפי צעירים, במופע פתיחת מועדון הדזרט בראשון לציון. גל התגייס לצבא לחייל כללי והוא מתרגש לשרת את המדינה ולתת את חלקו.

© צילום מאינסטגרם 

הקיץ בא 

קורל סימנוביץ' הצטלמה לקולקציית בגדי הים של מותג האופנה הספרדי מנגו. סימנוביץ' הגיע לביקור מולדת מספרד עם ביתה הקטנה. הצילומים התקיימו במדבר ביום שרבי במיוחד, מה שלא הפריע לסימנוביץ' לנהוג כמקצוענית תחת השמש החמה ולא להתלונן אפילו לשנייה.

גאה

הכוכבת המוזיקלית הבינלאומית, קהלני, יצאה אתמול (ה׳) רשמית מהארון. הדבר קרה לאחר שקטע מתוך לייב אינסטגרם שלה בנושא (בו חלקה את העדפותיה המיניות) הפך לוויראלי. כעת, היא החליטה להכריז זאת גם באופן רשמי ולהצהיר על היותה לסבית. קהלני שיתפה כי ״אני מניחה שרציתי שכולם ידעו, חוץ ממני״.

 

השילוב שלא צפינו

כחלק מסדרת הסרטונים בערוץ היוטיוב של כוכב הטיקטוק נואה בק, "בקסיט דרייבר", בק אירח את קייטלין ג'נר, אמם של קנדל וקיילי ג'נר. בסרטון בק ראיין את ג'נר, היא סיפרה על חוויות מתקופותה כספורטאית אולימפית, חוויות הפפארצי, והנישואים שלה עם קריס ג'נר. בנוסף שיתפה שלא מתחרטת על התקופה שהשתתפה ב"קרדשיאנס" (מה שהרבה נוטים לחשוב אחרת) ותיארה אותן כשנים נפלאות. תוכנית היוטיוב של בק אולי מתרחשת במכונית, אך לאורך כל הסרטון הם נשארו במקום, בק אמר שהוא מעדיף להיות מרוכז באורח שלו וקצת קשה לעשות זאת עם העיניים על הכביש. אנחנו כבר לגמרי מחכים לאורח הבא!

 

Save the Date

כוכבי העונה האחרונה של ״המירוץ למיליון״, אש ואליס בחרו סוף סוף תאריך לחתונה שלהם! השניים הכריזו השבוע כי לאחר ארבע שנות זוגיות הם יעמדו תחת החופה בתאריך ה-1 בספטמבר 2021. מרגש!

מאורסת!

כוכבת הטיקטוק המצליחה, אמה אביטל, בישרה השבוע לעוקביה כי היא ובן זוגה התארסו! את הבשורה היא העבירה כמובן בסרטון טיקטוק יצירתי ששילב מתוקים, בדיוק כמו שהיא אוהבת!

חיבור יוקרתי

להקת הבנים הקוריאנית האהובה, BTS ממשיכה להפתיע ולהגיע לשיאים. כעת הכריזו הלהקה על שיתוף פעולה עם מותג העל לואי ויטון. על החיבור המיוחד שיתפו הבנים: "להיות שגרירי המותג העולמיים של לואי ויטון הוא רגע מרגש באמת עבורנו״. רק נזכיר כי הלהקה גם השיקה שיתוף פעולה עם רשת מקדונלד׳ס לאחרונה.

 

© gettyimges.IL\Dia Dipasupil

 

חושפת

אנג׳ל ברנס לא מפסיקה לשתף את עוקביה בחייה האמיתיים. השבוע היא בישרה באגביות בסטורי שלה כי אביה, רוני ואמה אלכסה בחרו להתגרש לאחרונה. בשנה החולפת רוני השתחרר מהכלא וחזר לחיות עם משפחתו. כעת, כתשעה חודשים לאחר שחרורו, אנג׳ל בחרה לשתף בהחלטה של הוריה.

טיקטוק בנטפליקס

ברשת הסטרימינג הכריזו כי עולם הטיקטוק יגיע לנטפליקס! בימים אלו הודיעה הרשת כי הם עומלים על תכנית ריאליטי חדשה בכיכובם של חבורת ״הייפ האוס״ הפופולרית שכבשה את העולם בטיקטוק וברשתות. ברשת הבינו את פוטנציאל הדרמות והסקרנות של הקהל בנושא, שכן החבורה סיפקה לא מעט ידיעות רכילותיות בשנה האחרונה. בתכנית יככבו ליל האדי, קובור אנון, תומס פרט, ניקיטה דרגון ועוד. מתי נראה את התכנית על המסך? ובכן, טרם שוחרר תאריך משוער, אך ההפקה יצאה לדרך.

 

© צילום מאינסטגרם @jack.wright21

 

עכשיו ברשמיות

גל גדות חשפה אתמול (ה׳) באופן רשמי כי היא מצפה לבת! התינוקת העתידית תצטרף לשתי בנותיה של גדות ובעלה ירון וורסנו - מאיה ואלמה. הבשורה הרשמית נערכה בראיון לייב עם קלי וריאן.

 

בסטייל

המותג האמריקני טומי הילפיגר TOMMY HILFIGER השיק את קולקציית אביב-קיץ 2021 בחנות הדגל בקניון רמת אביב. בין האורחים המפורסמים - מלי לוי, נועם בוהדנה, שי מיקה, אן זיוי, ירדן ויזל, המוסיקאים עדן מאירי ושחר סאול שגם הצטלמו בשנה האחרונה לקמפיין של טומי הילפיגר בישראל, שחקן הכדורסל עומרי כספי ואשתו שני.

© לנס הפקות

 מחוברים לכולם

בזמן שכולנו משתפים את חיינו בסטורי מדי יום, חבורת ״מחוברים״ החדשה עושה זאת על גבי מסך הטלוויזיה ובלי פילטרים. השבוע הושקה העונה החדשה ב-HOT אליה הגיעו כוכביה - דור רפאלי, מיכל אנסקי, לוסי אהריש, דורין אטיאס ועברי לידר.

© רפי דלויה, באדיבות HOT

שטיפת טאלנטים

רגע לפני שטסה לחופשת יום הולדת, קבלו את נטע אלחמיסטר יחד עם הפרזנטורים סטפן לגר ואלה-לי בצילומים חדשים ל-twentyfourseven. השלושה עברו ״שטיפה״ במסגרת קמפיין הדנים החדש של החברה.

© סער נווה, באדיבות יחסי ציבור

לא מסתירה

השבוע החליטה אותה אלה לי מהאייטם הקודם כי היא מפסיקה להסתיר את האהבה בחייה והכריזה עליה רשמית קבל עם ואינסטגרם. מדובר בטיקטוק מאיה ג׳ריס בת ה-23. השתיים נראות מאוהבות מתמיד ואף חולקות יחד קעקוע משותף.

תגובות