רכילות בקטנה: תובל שפיר מסתבך עם הקהל?. ניצן דרור

רכילות בקטנה: תובל שפיר מסתבך עם הקהל?

השבוע ב״רכילות בקטנה״: כוכבי הרשת בסדרה חדשה, נועה קירל משיקה, חן אהרוני יוצר הפתעה שנולדה דרך הטיקטוק , האם אדיסון ריי מתחתנת ומי לוהק לפסטיגל 2021? • סיכום שבוע

אם הייתם עסוקים בבגרות באנגלית ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אמא כנה

אוליביה רודריגו היא ללא ספק אחת ההבטחות הגדולות של עולם המוזיקה הבינלאומי ומרגע לרגע היא הופכת לכוכבת על. השיר שפתח לה את הצוהר לפריצה הוא ״רישיון נהיגה״ שהפך ללהיט היסטרי. אך מסתבר שדווקא הקרובים אליה ביותר לא התחברו לשיר בשמיעה ראשונית, כמו למשל אמא שלה. ״כשהשמעתי בהתחלה את השיר לאמא שלי היא אמרה – ׳זה ממש מוזר. חלק מהשיר לא מתאים לשאר השיר׳״, חלקה אוליביה והוסיפה: ״בדיעבד, אני שמחה מאוד שלא הסרתי את החלק הזה. אמא פשוט מאוד כנה״. בהמשך הריאיון מספרת רודריגו כי היא מעריכה מאוד את הכנות של אמה, וכי ״היא הכי טובה בעולם!״.

 

ילד כנה

השחקן כריס המסוורת׳ המזוהה גם כגיבור העל ת׳ור מהיקום של מארוול, חשף השבוע כי דמות הגיבור שלו היא לאו דווקא גיבור העל האהוב על בנו. כריס שיתף באינסטגרם כי הוא שאל את בנו מה הוא ירצה להיות כשיהיה גדול, והוא לא ציפה שבנו יענה דווקא: ״סופרמן!״.

האתגר הבא

כוכבי נוער ורשת אהובים התאחדו לתחרות חדשה בסדרת רשת שיוצאת לדרך בשבוע הבא. הפורמט, שייקרא ״HOUSE OF KASS״ יאתגר את הכוכבים בוילה מיוחדת ומשוגעת כאשר הפרס הוא לצלם קליפ נחשק במיוחד בלונה פארק המקורה הראשון בישראל שייפתח הקיץ - המג׳יק קאס. את התכנית נבחרו להנחות אוראל צברי וירדן ויזל, ואילו המתמודדים הם ריף גרינפלד ומיכל בן דוד, אייל נגר, מאור לוי, מאי פריינטי ונוגה גפן. לצידם יפציעו מדי פעם אורחים מוכרים כמו עמנואל לוי, עידן תלם, משפחת טרסוב, אליאור בילוקס ועוד.

 

הקשב!

כוכב ״רייברדיל״, השחקן קיי.ג׳יי אפא, שרק לאחרונה הכריז על כך שהוא עומד להפוך לאבא, לוהק לדרמה חדשה שתתמקד באקדמיה צבאית. הכוכב יגלם דמות של בוגר תיכון שחצן.

© צילום: Getty Images_IL / Frazer Harrison / Staff

אדיסון מתחתנת?

הכוכבת האהובה בתארחה בתכנית היוטיוב של היילי ביבר והייתה מספיק כנה ופתוחה כדי לחלוק את כל הרגשות שלה. ריי חלקה עם ביבר כי היא מקווה להתחתן עד השנה הבאה ״אני אוהבת אהבה״, סיפרה והוסיפה: ״אני רומנטיקנית חסרת תקנה, אז אני מקווה להינשא עד השנה הבאה״.

 

מתחדשים

רוברטו בן שושן והסוכן רן הברי השיקו ברביעי האחרון את סוכנות הדוגמנים DIVIDED. אירוע השקת הסוכנות התקיים בגג מלון הלייטהאוס, במסעדת הייקו באירוע נוצץ. באירוע נכחו: נועה קירל, בן זיני, אנג׳ל ברנס, רומי אברג׳יל, אייל ברקוביץ, השף טום אביב, השחקן אלעד לוי, דניאל לווין, אודליה סוויסה ובעלה ורבים נוספים.

© נוי לוי

ספורטיבית כמו בעלה

שי זהבי משיקה את חנות הפופ אפ של מותג בגדי הספורט בעיצובה רוז'ה RUZE בקניון רמת אביב תל אביב. בין האורחים שהגיעו לרגל פתיחת הפופ אפ של המותג: בעלה של שי - הכדורגלן ערן זהבי, אופירה אסייג, אסי ישראלוף, יוסי בניון, אבי נימני, מיכל הקטנה, שר פיטנס, דניאל גרינברג, מירן ומאור בוזגלו ונוספים.

© אביב חופי

שיקית

אל קניון עופר רמת אביב נבחרה הפרזנטורית החדשה של קיץ 2021, והיא לא אחרת מאשר ריף נאמן. השחקנית והדוגמנית הצעירה נבחרה להוביל את הקמפיין לקניון שבין מותגי העל נמצאים בו קלווין קליין, פקטורי 54, מייקל קורס, סטיב מאדן, ועוד רבים.

© שי ארבל, באדיבות יחסי ציבור

חלום שמתגשם

הטלנובלה החדשה, ״בעלת החלומות״ (HOT בידור), צפויה לעלות מוקדם מתמיד - כבר בחודש יולי הקרוב! נזכיר כי בימים אלו עדיין נערכים צילומים לסדרה בת 55 הפרקים. בין הקאסט נוכל לראות את אודיה רש – שכולנו זוכרת מסרטי ״צמרמורת״, נציגות ישראלית מאוד מכובדת באמריקה, וכמובן את דניאל ליטמן, אליאנה תדהר, עומר חזן, בר ברימר, מור סרוסי, ליאנה עיון בין ועוד רבים וטובים.

 

 מסתבך?

תובל שפיר הוא מהשמות בתעשייה שאי אפשר לקשר אליהם תגובות רעות או שליליות, אך נדמה שהשבוע הוא נתקל בזה די לראשונה בקריירה שלו. הסיבה? המנון המדינה. רגע לפני שנועה קירל ועומר אדם שחררו את השיר המשותף שלהם הכולל את מילות ״התקווה״, שפיר פנה אליהם בסטורי במסר המעודד אחווה והציע להם להתאים את ההמנון לכל אזרחי המדינה ללא שיוך רק ליהודים. אך, כצפוי, לא כולם ראו בעין יפה את הצעתו של שפיר, (במיוחד לאחר המאורעות האחרונים במדינה) והחליטו לגנות אותו בהודעות אינסטגרם. יום לאחר שפרסם את הסטורי כתב הכוכב:״מחבק חזק את כל מי שמגיב לי, בין אם מסכים איתי ובין אם מתנגד, אבל אני עושה את זה בצורה עניינית, מכבדת ולא אלימה״. ולנו חשוב להדגיש, כי גם אם אתם לא מחזיקים באותה דעה עם מישהו – יש לשמור על שפה מכבדת ושיח הולם, במציאות וברשת!

© צילום מאינסטגרם

התחלה חדשה

השחקן אליוט פייג׳ (״אקדמיית המטרייה״) חושף תמונה ראשונה ללא חולצה לאחר החשיפה המרגשת בשנה האחרונה כטרנסג׳נדר וקיבל תגובות אוהדות באינסטגרם מהקהל ומכוכבים אחרים, מיילי סיירוס הגיבה בפשטות "חתיך", כוכבת יומני הערפד, נינה דוברב הגיבה: "אתה נראה מדהים ובעיקר מאושר״.

מסר חשוב!

השבוע דווח בתקשורת כי קטינים בני 12 פרצו לבית ספר ולגן במטרה לגנוב, זאת לטענתם בהשראת הסדרה החדשה ״בני אור״ המספרת על צעירים משכונה קשה שנכנסים לעולם הפשע. לא מדובר בסדרת נוער אלא בסדרת דרמה לקהל הבוגר, אך בכל זאת שחקני הסדרה לא יכלו להישאר אדישים ופרסמו בשבוע האחרון סטוריז עם מסרים חשובים הקוראים לצופים, ולצעירים שבהם במיוחד, לא לקחת את מה שקורה בסדרה כמודל להשראה ולחיקוי, מדובר בסדרה שבאה דווקא להראות את ההשלכות של המעשים הרעים. ״אל תהיו כמו החבורה - סופם לא נוצץ״, כתב מאור לוי כוכב הסדרה והוסיף: ״תלמדו מהטעויות שהם עושים... תהיו בני אור ולא בני חושך״.

© נטי לוי

מהטיקטוק לבמה

כבר תקופה שחן אהרוני מבצע קאברים לשירים בספרדית בטיקטוק שלו, אשר עיקרם מהטלנובלות האהובות שכולנו גדלנו עליהם (״כמעט מלאכים״, ״קטנטנות״, ״המורדים״ ועוד). אהרוני בעצמו היה מופתע מהביקוש והמצלחת הסרטונים הללו באפליקציה וברחבי הרשת והחליט להרים את הכפפה. הזמר האהוב יצר מופע בימתי חד פעמי בשם ״שר בספרדית״ ובו יבצע את הקאברים שכבשו לנו את הלב והזכירו לנו את הילדות. ההופעה תתקיים ב-27 ביולי ברידינג 3 בתל אביב.

הליהוקים לפסטיגל נמשכים

השבוע חשפנו כי כוכבי ״סקיי״: בר מיניאלי ושחר טבוך, לוהקו לפסטיגל הראשון שלהם. הם כבר נמצאים בשלב של אחרי המשא ומתן ואכן ימצאו את עצמם על הבמה אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון. לא רק הם סגרו: גם אליעד נחום, סטטיק ובן אל וזהבה בן עליהם דווח כאן לראשונה זאת בנוסף לנועה קירל ואליאנה תדהר שאכן יהיו בפסטיגל. שמות נוספים שפורסם השבוע כי נמצאים במגעים: לי בירן (עליו דווח אצלנו לראשונה) ורן דנקר.

© מעין רחימה

חוגגת בגדול

יוצאת האח הגדול, לינור סביניק, חגגה את יום הולדתה ה-26, כמובן בנוכחות חבריה מבית האח הגדול שבאו לחגוג לה וביניהם: גל גברעם, תום חיימוב, יהודה יצחקוב, קארין עליה, ועוד סלבס נוספים.

© אור גפן

כרקוקלי סטייל

האחיות כרקוקלי החליטו לעבור לשלב המתבקש - ולאחר שהן נשאלו לא פעם על חוש הסטיילינג שלהן, הן החליטו ליצור עסק משותף בשם ״Cara closet״ - חנות עפ פריטי ווינטאג׳ מיוחדים שנבחרו בקפידה על ידי השתיים.

סדר ב״אקס״

השבוע היו כמה חדשות מפתיעות מצד התכנית ״אקס פקטור ישראל״: השבוע נפתח בכך שהשתתפותו של סיימון קאוול בעונה בישראל מוטלת בספק. חלק טוענים כי הספק נולד עם המצב בטחוני בישראל עד לפני שבוע וחלק טוענים כי קאוול אחרי ניתוח ומעדיף לא לטוס. החלטה רשמית טרם התקבלה בנושא, אך בינתיים ב״רשת 13״ מיהרו לפרסם את שאר המנטורים בעונה: רן דנקר שעבורו זו תהיה התכנית הראשונה בה הוא משמש כשופט ומירי מסיקה שמנוסה כמעט בכל תכנית ריאליטי מוזיקלית אפשרית ותשב גם כאן על כס במטר הלבחור את הנציג הישראלי הבא לאירוויזיון. אם אתם מבולבלים קאסט השיפוט אכן יהיה גדול מהרגיל ויכלול את סימון קאוול (בהנחה וישתתף), נטע ברזילי, מרגול, אביב גפן, דנקר ומסיקה. לא רק מנטורים - נודע כי לינור ויצמן שמגישה בערוץ את ״האח הגדול״ ו״אהבה חדשה״, נבחרה להגיש את הפורמט לאחר ששלוש עונות עשתה זאת בר רפאלי.

© לוגו התכנית
תגובות