האח הגדול VIP: זה מה שחשבנו על הדיירים המפורסמים. מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

האח הגדול VIP: זה מה שחשבנו על הדיירים המפורסמים

האח הגדול שוב איתנו, מוקדם מהרגיל וקצר מהרגיל. מדובר בעונת מפורסמים עם ליהוקים מצויינים. למי יש סיכוי לזכות ולמי פחות? • ביקורת פתיחה

עונת ה-VIP של ״האח הגדול״ (רשת 13) נפתחה אמש (שבת) והפעם בצורה שונה מהרגיל - שני דיירים נכנסו בכניסה הרגילה בעוד שאר הדיירים הוכנסו לבית מבעוד מועד. גאג ההפתעות היה בהחלט מרענן וחמוד, אבל מאכזב עבור הדיירים שרצו לדפוק כניסה והכינו לוק. מה שכן - סוף סוף קיבלנו פרק פתיחה מעניין ולא משעמם עם תעודות זהות! שנים שאנו אוהבים לרדת על כמה שפרקי בכורה לא מכילים דבר מלבד היכרות עם המתמודדים והפעם היה טוויסט שגיוון את הכל והוסיף עניין וחומר לפרק, ועל כך - שאפו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אורן חזן

אורן חזר לבית, הפעם כדייר מן המניין. יהיה מעניין לראות איך הצופים ישפטו אותו והאם הם יאהבו את דרכו בבית. ללא ספק הוא יהיה אחראי על לא מעט ויכוחים. אבל אולי עכשיו, כשהוא נכנס ״על אמת״, הוא יאפשר להכיר אותו באמת ולא רק יבוא לעשות בלאגן וללכת כמצופה ממנו.

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

דנה רון

ללא ספק אחת הדיירות הבלתי נשכחות בתולדות האח גדול והנה היא חוזרת בגדול. בשאיפה, שלא כמו ב״הישרדות״ היא לא תפרוש. דנה היא מעניינת, פלפלית ומי שיודעת לספק את הסחורה בריאליטי. הסיבוב הקודם שלה בתכנית נגמר לא טוב ועם מקרה לא נעים במיוחד, אבל הנה היא חוזרת. לדעתנו צפויה או יריבות גדולה עם מירי כהן או חברות גדולה מאוד. 

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

ג׳קי מנחם

דנה פגשה פרצוף מוכר בבית - ג׳קי מנחם, זוכה העונה השלישית. מנחם דווקא התרחק מאור הזרקורים בשנים האחרונות, ומפתיע לראות אותו חוזר. אבל פייר? התגעגענו! הוא נחשב לאחד הדיירים הכי אהובים בתכנית, ולנצח ייזכר לו שהוא ניצח את ליהיא גרינר! בכל אופן, מנחם צפוי להיות אהוב גם הפעם (והספיקו לכך כמה דקות שלו בבית כדי להבין את זה) ולא נתפלא אם ינצח שוב.

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

אור שפיץ

אנרגיה מהלכת, כזו שאו שתתחבב על כולם או שתריב. היא מתוקה וכייפית, אבל נראה שיודעת לעמוד על שלה. מה שבטוח - יהיו קרבות על המטבח. על פי רחש ראשוני ברשת יש לה סיכוי להפתיע ולזכות - אבל חובת ההוכחה עליה. 

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

מאיה בצלאל עסיס

הפלפל של העונה, לצד רגעי ההומור שבטוח יגיעו. לא יהיה משעמם איתה ואם צריך להמר ג׳קי יהיה החבר הכי טוב שלה בעונה. היא עשויה איכשהו להגיע לגמר (אולי לקחה כמה טיפים מהשותף לתכנית הרדיו וזוכה בעצמו - קותי סבג), אבל לריב לא מעט בדרך.

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

עומר ברזני

אין מה להגיד, אחרי שתי עונות במירוץ למיליון, עומר ברזני הוא ללא ספק דמות שכיף לאהוב. הוא אייקוני לריאליטי, מייצר משפטים ללא הפסקה והוא ללא ספק יצליח לכבוש את הבית. בקיצור, פוטנציאל לזכייה או מינימום גמר. בכל אופן, השילוב שלו לצד ג׳קי פשוט מושלם.

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

אייל ברקובר

אחרי שניסה את מזלו ב״הישרדות״ וגם בריאליטי מעבר לים, אייל ברקובר שוב מנסה את מזלו בריאליטי המקומי, והפעם ב״האח״. ספק אם יצליח להגיע לגמר, אבל אולי התמימות שלו אכן תוביל אותו רחוק (ראו ערך: אסף גורן).

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

רומי גיאור

אייקונית ואתם לא מבינים כמה הכי מתאימה לריאליטי. באסה ש-2025 לא הצליחה ולא ראו את הפוטנציאל שלה, אך מי שכן ראה יכל להבחין במתמודדת שיודעת את העבודה ומציגה לא מעט רגעים שאנו אוהבים לצרוך בתכניות הללו. היא יודעת לריב ולמשוך אש, כרגע בספק אם אכן תגיע לגמר, אבל לגמרי נשמח להכיר אותה מחדש.

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

מירי כהן

למירי יש כוח עצום ברשת ולא סתם. היא נחשבת לאישיות אהובה במיוחד, אמהית, מחבקת ושלוה - שילוב מעולה לתכניות מהסוג הזה. כל אלו הם מתכון מנצח (ומי כמוה יודע) לניצחון או לפחות גמר ב״האח הגדול״. יהיה מעניין לראות אותה נזרקת למקום זר, כובשת את כולם בזכות עצמה והמטבח, מנותקת מהמשפחה ועומדת בפני עצמה. בואו נחזיק אצבעות שהיא לא תפרוש מגעגועים.

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

תמיר ורדי

הפעם ינצח? תמיר ורדי, פיינליסט העונה הרביעית, כמעט ניצח את קותי סבג בעונה שלו - אבל זה לא קרה. תמיר אולי נשכח בזיכרון הריאליטי המעומעם של כולנו עם כמה רגעי הבהלות מושלמים שתמיד כיף לצפות בהם כל פעם מחדש, ואפילו בכניסה האח דאג לו למזכרת משוחזרת. כיף לאהוב את תמיר ומעניין אם הפעם יצליח להגיע לפחות לאותו המעמד כמו בעונתו הקודמת.

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

ג׳קו אייזנברג

15 שנים לאחר שניצח בעונה הרביעית של ״כוכב נולד״, ג׳קו חוזר בגדול. לטובת הצופים הצעירים נספר שלמרות זכייתו של ג׳קו בתכנית הכי נצפת אז, ראיון אחד שהעניק באותה השנה ובו התבטא בצורה שלא נתפשה טוב בקרב הציבור והתקשורת - גרם לו להישאר מאחור ולקריירה שלו להתרסק. כעת הוא מנסה את מזלו מחדש, ונראה שהוא הולך להיכנס לכולנו ללב. הוא מרגש, אמיתי ובא נקי אך פגוע. נקווה שהפעם הוא יצא מזה מחוזק, ונקווה שילך לו, כי לכל אחד מגיעה הזדמנות נוספת.

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

רועי לולו

התחיל על רגל שמאל ללא ספק. לא רואה תרחיש בו הוא ישרוד (סטגדיש) יותר מדי זמן בבית. אין יותר מדי מה לומר - הוא צריך לעבוד נורא קשה כדי לשנות את הפתיחה העגומה שלו, ובואו לא נתבלבל יש מצב שדנה רון לא רצתה לשלוח אותו לישון בבית המעופף כי היא רצתה לשמור על השיער...

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

ציפי רומנו

ציפי נראת חמודה במיוחד, עם ראש על הכתפיים ונשמה אמיתית. עוד לא קלטנו מה הוויב שיהיה איתה לאורך העונה, אבל אפשר להגיד שהיא תוספת חמודה ומסקרנת.

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

שרית פולק-רוסו

עד כה לא הכרנו את שרית יותר מדי וזה בדיוק הזמן שלה לתת לנו להכנס לעולמה ולא על פי שיוך לסטטיק. קצת מוזר שזה נעשה רגע אחרי החתונה, אבל היי! היו בעבר זוג שנכנס לבית ישר מהחופה. שרית כדיירת חמודה במיוחד, ואנחנו בטוחים שיש לה כמה שפנים בכובע והיא יכולה להפתיע.

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

טיטי איינאו

אחרי שכמעט זכתה ב״הישרדות״, טיטי איינאו מנסה להגיע רחוק גם כאן. ממה שהספקנו להכיר בעבר אפשר לראות שהיא לא פראיירית. לצד היותה דמות שאפש רלהתחבר אליה בקלות, היא ללא ספק לוחמת ועומדת על העקרונות שלה. יהיה מעניין לראות לאן זה יתפתח בבית.

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

אם צריכים לעשות הימור ראשוני ביותר לחמישיית הגמר, נכון לרגע זה מדובר ב: ג׳קי מנחם, תמיר ורדי, אור שפיץ, עומר ברזני ומירי כהן (או טיטי).

אפשר לנחש כי אורן ודנה הוכנסו רק היום כי שניהם הגורמים שיכולים להתסיס את הבית, וחבל לפספס את האקשן לפני יריית הפתיחה הרשמית. בכל אופן אפשר להגיד שמדובר בעונה עם ליהוקים מעולים במיוחד. יש כמה וכמה מתמודדים עם פוטנציאל זכייה. זו פתיחה מרעננת, מיוחדת וכזו שהכניסה באמת עניין וצבע לבכורה. הפעם מדובר בעונה קצרה, אבל על פי התרשמות ראשונית זו עונה שהיינו רוצים שתהיה שלמה. אגב, כמות דיירים לגמרי מספיקה גם לאחת כזאת, אז בואו נתפלל לאיזה טוויסט של האח להארכה (מה שלא באמת יקרה).

תגובות