חדשות הקולנוע: סיה בכיסא הבמאית. צילום מסך מהטריילר (Cinemaisrael)

חדשות הקולנוע: סיה בכיסא הבמאית

הזמרת סיה משחררת סרט בבימויה בכיכובה של מאדי זגילר, זאק סניידר בפרויקט חדש וראיין ריינולדס יככב בקומדיה עם וויל פארל - כל מה שקרה השבוע בחדשות הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

וונקה החדש

אחרי שהוכרזה בחודש מאי צאתו של הסרט החדש על ווילי וונקה בצעירותו ("צ'ארלי בממלכת השוקולד") בו עתיד לככב טימותי שאלאמה בתפקיד הראשי, הכוכבים הוותיקים חגגו חמישים שנה למקור ודיברו על הסרט שצפוי לצאת ב-2023. פיטר אוסטרום (ששיחק את צ'ארלי בסרט המקורי) משתף כי גרסת הסרט בכיכובו של ג׳וני דפ הביאה את סרט המקור שוב לפרונט - "דור חדש הכיר את הסרט, וזה הביא קהל שלם של צופים חדשים לסרט" הוא מסביר. "אי אפשר להרוג את הסיפור של ווילי וונקה - אז כל הדבר הזה נהדר. זה סיפור נהדר. ואנשים יהנו מכל גרסה בה יצפו, זה כיף לצפייה. אז אני חושב שכולנו מחכים בקוצר רוח לסרט."

טימותי שאלאמה
טימותי שאלאמה © צילום: באדיבות yes

סיה מגיעה לקולנוע

הסרט "מיוזיק" בבימויה של הזמרת סיה ובכיכובה של הרקדנית מאדי זיגלר צפוי לצאת לאקרנים באוגוסט הקרוב. מיוזיק (מאדי זיגלר) בעלת קשיי דיבור ונמצאת על הספקטרום האוטיסטי. זוּ (קייט הדסון), מחוסרת ניסיון בטיפול באחותה מתקשה להסתגל לתפקידה החדש כמטפלת היחידה של מיוזיק. הסרט מציג סיפור נוגע ללב על כוחה של האהבה ובנוסף לקטעים המוזיקליים הסוחפים בסרט עשרה שירים חדשים של הזמרת. צפו בטריילר:

 

שני הצדדים של גאן

אחד הבמאים הכי מדוברים בימים אלו בהוליווד הוא ג'יימס גאן, הבמאי שהביא לנו את שני סרטי "שומרי הגלקסיה" וממש בקרוב גם את סרט ההמשך של "יחידת המתאבדים". לאחר סקנדל הפיטורים של גאן מ'מארוול' והמעבר שלו למתחרים ב-'די.סי' ההשוואות בין הסרטים לא איחרו להגיע. גם ב-"שומרי הגלקסיה" וגם ב-"יחידת המתאבדים" הסרטים מתמקדים בחבורה של דמויות מוקצנות וצבעוניות אשר שטופות בשיגעון הישר מהמוח של גאן. אבל השבוע בראיון הבהיר גאן כי מדובר בשני סרטים שונים לחלוטין ושיש הרבה מאוד הבדלים בין השניים. בעוד שהסרט "שומרי הגלקסיה"מושפע בעיקר מאופרות חלל וסרטי מדע בדיוני. "יחידת המתאבדים" הוא סרט בעל דירוג R (הצפייה מתחת לגיל 17 בליווי הורה) והוא (לדברי גאן) הרבה יותר אפל ועמוק, כמו סרט מלחמה.  אין ספק שלשני הסרטים יהיה טון שונה, אבל אנחנו עדיין יכולים פות להרפתקה משוגעת ומטורפת כמו שרק גאן יכול ליצור.

יחידת המתאבדים (הראשון)
יחידת המתאבדים (הראשון) © צילום מסך מיוטיוב

נטפליקס - מאחוריכם

מה קורה כששני שחקני קומדיה מהגדולים בהוליווד נפגשים ועושים סרט ביחד? כמובן שסרט חג מולד קלאסי עם טוויסט בחסות 'אפל טי.וי+'. השבוע פרסם ראיין ריינולדס ("דדפול") תמונה ראשונה מסט הצילומים של הסרט "Spirited" שהתחיל את הצילומים שלו ממש השבוע. התמונה מיום הצילומים הראשון מראה את ריינולדס וויל פארל ("תחרות הזמר של האירוויזיון: סיפורה של Fire Saga") מסתכלים אחד לשני בעיניים, אליה הוסיף ריינולדס את הכיתוב: "היום הראשון לצילומים עם אחד מאלילי הקומדיה שלי, וויל פארל. אתם כמעט ולא תבחינו שמדובר בסרט של @אפל!" ריינולדס הפעיל מאוד בטוויטר הוסיף גם בדיחה בסוף הציוץ וכתב: "וגם גרסת iOS 14.6 תתחיל את ההורדה בעוד כ7 שניות…" אין הרבה מידע על הסרט נכון לעכשיו, אך הוא יהיה מחזמר מוזיקלי שיעקוב אחר העבר, ההווה, והעתיד של סיפור חג המולד הקלאסי שנכתב במקור על ידי צ'ארלס דיקנס, תאריך יציאה לאור טרם עודכן. 

שובו של זאק סניידר

לאחר סרטי "באטמן נגד סופרמן", "ליגת הצדק", "צבא המתים" ונוספים, נחשפו פרטים ראשונים על עלילת הפרויקט הבא של זאק סניידר ל'נטפליקס' "Rebel Moon". הסרט, שיהיה מסוג מדע בדיוני, צפוי לעסוק במושבה שלווה בקצה הגלקסיה המאוימת במלחמה על ידי צבאותיו של יורש עצר עריץ בשם בליזריוס. התקווה היחידה שנשארה למושבות היא אישה צעירה עם  עבר מסתורי שנשלחת לגייס לוחמים מכוכבי לכת שכנים כדי להגן על המושבה. האם זו תהיה הצלחה נוספת של סניידר? לנו יש תחושה שכן...

ליגת הצדק
ליגת הצדק © צילום: באדיבות גלובוס מקס
הצצה נוספת לסרט "קינגסמן: ההתחלה"
השבוע שוחררה הצצה נוספת לסרט "קינגסמן: ההתחלה" ששופכת אור על העלילה של הסרט ואיך הכל התחיל... הסרט מגיע אלינו אחרי שני סרטי "קינגסמן" ("קינגסמן: השירות החשאי" ו-"קינגסמן: מעגל הזהב") אבל הפעם ישמש כפריקוול. כלומר הסרט עתיד לספר (כשמו כן הוא) איך הארגון החשאי התחיל. צפו:
 
 
 
תגובות