הבינג' השבועי: "ג'ולי והפנטומים" תכניס אתכם לקצב. KAILEY SCHWERMAN/NETFLIX

הבינג' השבועי: "ג'ולי והפנטומים" תכניס אתכם לקצב

מחפשים מה לראות בסוף השבוע הקרוב? קבלו את ההמלצה השבועית שלנו! מה יכול להיות יותר מוצלח מסדרה מוזיקלית וקצת על טבעי? • היכונו לבינג' סוחף וכייפי!

אם אתם טיפוסים של סדרות כמו "השיר שלנו", "או בוי", "גליי" או "ויקטוריוס" אנחנו מאמינים שגם הסדרה הבאה היא בדיוק בשבילכם. ג'ולי מולינה הייתה ילדה רגילה לגמרי, עד שיום אחד פתחה בטעות במחסן ביתה תקליטור ישן שבדיעבד התברר לה שהיה שייך ללהקה מתחילה משנת 1995 אשר כל חבריה מתו מהרעלת מזון. הדבר המפתיע הוא שלאחר שפתחה את התקליטור חזרו חברי הלהקה כרוחות רפאים שרק ג'ולי יכולה לראותם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

למרות שהסדרה היא סדרה מוזיקלית והסדרות בז'אנר זה הן לרוב ריאליסטיות, במקרה זה ישנו טוויסט מעניין והסדרה דווקא לקחה כיוון על טבעי בנוסף למוזיקה והריאליזם, טוויסט שלמרבה הפלא דווקא תרם לסדרה ולמקוריותה ואנחנו אהבנו אותו מאוד.

 

העלילה העל טבעית מעניינת וסוחפת ומאוד אהבנו את השילוב המוזיקה בתוך כל הדבר הזה, יתר על כן ניכר היה שנבחרו שחקנים שיודעים לשיר מצוין ולא רק לשחק. אגב, לא רק אנשים מוכשרים בשירה יש בסדרה אלא גם שירים מדהימים שמובטח לכם שלא יצאו לכם מהראש.

© EIKE SCHROTER/NETFLIX

דבר נוסף שקסם לנו במיוחד בסדרה הוא העובדה שהיו בה קטעים מרגשים ביותר ואיתם קטעים מצחיקים ביותר ובמיומנות רבה הצליחה הסדרה לשלב את שניהם בלי שזה יראה מאולץ ובלי שתפגע בהנאת הצופה.

הסדרה אגב קצרה למדי, היא מונה רק תשעה פרקים בני כחצי שעה כל אחד, אז אם אתם לא בקטע של סדרות ארוכות הסדרה הזו לגמרי בשבילכם. יתר על כן, נכון לעכשיו לסדרה יש עונה אחת בלבד ועוד לא יצאה הודעה רשמית מנטפליקס לגבי עונה שנייה, אז נכון לכרגע אל תצפו להמשך, אם כי בהתחשב בהצלחת העונה הראשונה אין זה מופרך כל כך שנטפליקס תאשר עונה נוספת בשלב כלשהו. לסיום, אם אתם במצב רוח לסדרה מוזיקלית קלילה ונחמדה, ג'ולי והפנטומים זו ה-סדרה!

© KAILEY SCHWERMAN/NETFLIX
תגובות