חופים של סודות 2: מוצלחת יותר מהעונה הראשונה. JACKSON LEE DAVIS/NETFLIX

חופים של סודות 2: מוצלחת יותר מהעונה הראשונה

עברה בהצלחה את מבחן העונה השנייה? סדרת הלהיט "חופים של סודות" חזרה בעונה חדשה אחרי שנה וחצי של ציפייה. זה מה שחשבנו עליה • ביקורת

באפריל 2020, כשכולנו היינו בבתים בתחילת הסגר הראשון, עלתה העונה הראשונה של "חופים של סודות". מהר מאוד הסדרה הפכה ללהיט עולמי ולמרענן הרשמי של תקופה מוזרה שכולנו היינו סגורים בבתים. שנה וחצי אחרי, בשישי האחרון, אחרי שהקורונה הספיקה ללכת ולחזור כמה פעמים, וסוף סוף עלתה העונה השנייה של הסדרה המצליחה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לאלו מכם שקצת שכחו (בכל זאת עברה שנה וחצי), נזכיר שהעונה הראשונה הסתיימה בשיא המתח – לאחר שג'ון בי מואשם ברצח השריף, רצח שלא ביצע, הוא ושרה בורחים מכוחות המשטרה שמחפשים אותם בכל האי. הם בורחים דרך הים, נכנסים לסערה טרופית והסירה שלהם מתהפכת. רק בדקה האחרונה של הפרק ראינו שהם למעשה שרדו את הסערה כאשר ספינת דיג מוצאת אותם ומעלה אותם על סיפונם. מהנקודה הזו בדיוק העונה השנייה מתחילה – בעוד שבאי הם נחשבים כנספים, ג'ון בי ושרה מגיעים לאיי הבהאמה. תמונותיהם כמבוקשים מסוכנים הגיעו עד לשם וכמו שאתם מתארים לעצמכם הם בצרות גדולות.

 

כבר מהצפייה בפרקים הראשונים אפשר להכריז בפה מלא – העונה השנייה מוצלחת הרבה יותר מהעונה הקודמת. כבר בפרק הראשון רואים שיוצרי הסדרה יודעים בדיוק מה צריך לעשות כדי ליצור סדרה טובה ואיכותית. כל מה שעבד בעונה הראשונה והפך את "חופים" להצלחה מסחררת, הם הכפילו פי כמה וכמה. אם העונה הראשונה הייתה מלאה באקשן ובמתח, בעונה החדשה קיבלנו הרבה יותר מזה. העלילה פשוט לא נחה לשנייה וזה בדיוק מה שאנחנו אוהבים.

אל תתבלבלו, גם העונה הראשונה הייתה מעולה – היא הייתה מעניינת ומותחת והציבה רף מאוד גבוה. מה שעושה את העונה החדשה ליותר טובה זה שיוצרי הסדרה לקחו את החוזקות של העונה הקודמת ואת כל מה שעבד בפן העלילתי וגם בפן האישי של הדמויות והעצימו אותו עוד יותר. העלילה הולכת יותר רחוק, הדמויות מתבגרות ומה שעובר עליהן יותר גדול ומשמעותי. עם כמה שזה קשה להתעלות על משהו כל כך טוב, העונה השנייה עברה את הרף הגבוה שהציבה קודמתה.

© JACKSON LEE DAVIS/NETFLIX

על פניו יוצרי הסדרה הלכו על בטוח והשתמשו שוב ב"מתכון" בטוח ונדוש לסדרה ששואפת להצליח בכל העולם – שילוב של פשע, פעולה, אהבה, מתח, מסתורין והרבה מאוד אקשן. כבר ראינו יותר מידי סדרות כאלה ולכן בשביל שהמתכון הזה יעבוד צריך שיהיה משהו מעבר. העונה השנייה של "חופים של סודות" מוכיחה שללא ספק לסדרה הזו יש את זה. השילוב של הקצב המצוין של העלילה, הקאסט המעולה, העריכה והלוקיישנים המדהימים יוצרים תוצאה ממכרת במיוחד.

כשצופים בעונה שוכחים לגמרי שהיא צולמה אי שם לפני שנה, בשיא תקופת הקורונה. מגבלות המגפה פגעו מאוד בתעשיית הטלוויזיה ובצילומי הסדרות ונראה שנטפליקס השקיעו מאמץ רב והתגברו על המגבלות בצורה פשוט מצוינת. קאסט שחקנים רחב במיוחד, מאות ניצבים ועשרות לוקיישנים טרופיים עוצרי נשימה שלוקחים אותנו אפילו עד לאיי הבהאמה. בתקופה שלא כולם טסים לחו"ל, וגם אם כן תחת מגבלות, כיף לראות סדרה עם כאלה נופים על המסך. ההשקעה בסדרה ניכרת בכל סצנה וסצנה ואנחנו מאוד אוהבים לראות את זה!

© JACKSON LEE DAVIS/NETFLIX

צפינו בלא מעט סדרות שפרצו בסערה בעונתן הראשונה והתקשו לעבור את מבחן העונה השנייה. במקרה של "חופים של סודות", הסדרה עוברת את המבחן בהצלחה יתרה ולגמרי היה שווה לחכות שנה וחצי בשביל זה. עונה שלישית לסדרה טרם הוכרזה, אך בהתחשב בהצלחה ובפופולריות של הסדרה סביר להניח שהעונה הבאה כבר נמצאת בעבודה. עד שזה יקרה, יש לנו את העונה השנייה המצוינת להנות ממנה. עם החום של אוגוסט, תדליקו את המזגן, תפתחו את הטלוויזיה ותהנו מבינג' נהדר של עונה מעולה.

תגובות