רכילות בקטנה: הכוכבת שחשפה התאהבות מפתיעה. adobestock (אילוסטרציה)

רכילות בקטנה: הכוכבת שחשפה התאהבות מפתיעה

השבוע ב"רכילות בקטנה": קמילה קביו מסתבכת, כוכב ״בני אור״ בתפקיד חדש, האם ג׳ושוע שחרר עוד שיר על אוליביה? • סיכום שבוע

אם הייתם עסוקים בליהנות מעוד שבוע בחופש הגדול ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

יוצאת להגנה

כאשר קמילה קביו עלתה להופיע עם רקדנית בעלת צבע עור שנצבע לכהה יותר, ההערות הזועמות על ׳בלאקפייס׳ הגיעו מיד. קביו מיהרה להגן על הרקדנית והודיעה: ״הרעיון היה לייצר מראה של האייטיז. וזה אומר, בין השאר, שיזוף בהתזה גרוע. יש לבנים, יש אפרו אמריקאים ויש לטינים. המטרה לא הייתה לגרום לכולן להיראות לטיניות, ויש הרבה אנשים בהופעה שהם לא ממוצא לטיני. המטרה הייתה לייצר מראה של דמות בשנות השמונים, וזה כולל בעלת עור בהיר שמלאה בשיזוף בהתזה כתום לחלוטין".

משולש אהבה שלא נגמר?

אם חשבתם שזהו, אוליביה רודריגו שחררה את האלבום והיא לכאורה כבר לא תשיר על האקס שלה, ג׳ושוע הוציא טעימה ״Never״ והמעריצים לגמרי בטוחים שהשיר מדבר על אוליביה. ג׳ושוע באסט שחרר חלק ממנו בטיקטוק, והתגובות לא איחרו לבוא. ״מעולם לא יצאתי עם אף אחד, אבל עדיין אני מרגיש כאילו אני חלק מפרידה מזעזעת״, כותב טוקבק ומסכם את דעתם של רוב המעריצים.

 

ריבים בהוליווד

טרבור דונובן, כוכב הסדרה "90210", משתף את מחשבותיו בוויכוח אינטרנט בשאלה האם שחקנים מבוגרים צריכים לגלם דמויות מתבגרות. השחקן בן 40 שיחק את התפקיד של טדי מונטגומרי בסדרה, בה הוא היה בן 29 כאשר דמותו הוצגה לראשונה בתור תלמיד תיכון בן 17.
דונובן הוצג בטוויטר השבוע בתגובה לציוץ על שחקנים שהיו מבוגרים מכדי לשחק בני נוער, והחליט להגן על השחקנים שהוצגו שם. הגיל הוא רק מספר, תתגברו עליו. יש אנשים שנראים צעירים יותר", אמר טרבור. עוד נאמר מצד המעריצים "זה תמיד נעשה בהוליווד, כל כך טיפשי לציין זאת רק עכשיו, אנשים שופטים יותר מידי".

© Gettyimages.IL/Dia Dipasupil

עפים לחלל

השבוע התקיים אירוע השקה למוזיאון ספייס פנטזי בהרצליה. להשקה הגיעו מלכת הריאלטי ליהיא גרינר, וחברתה נעמה קסרי, ג׳קי אזולאי וישראל, בני ברוכים, אירה דולפין ועוד.

© שוקה כהן, באדיבות יחסי ציבור

לא לבד

השחקנית נאיה בינשטוק ועידן שלו ("זאת שלי") מצטרפים לעונה החדשה של הסדרה ״לבד בבית״, בכאן חינוכית. נאיה מצטרפת בתור תפקיד אורח בשם שיר, ועידן יגלם דמות בשם ריטבלט.

מצטרף למקיף

אחרי שכבש את המסך בסדרה "בני אור", השחקן אגם אוזלבו לוהק לעונה השלישית של סדרת הנוער "מקיף מילאנו" (ה׳) הוא כבר נפגש עם הקאסט לקראת היציאה לדרך לצילומים שיחלו ממש בקרוב.

© נטי לוי, באדיבות yes

 

תוספות חדשות לתחנה הצבאית

למחזמר ״התחנה״ של תיאטרון חיפה נוספו עוד שני שחקנים, כוכבת תאג״ד 2 - שיר פופוביץ׳ ויונתן רוזובסקי ("אילת", "ספיידרז"). כפי שחשפנו בתחילת השבוע, בקאסט צפויים להשתתף אביב פנקס, דניאל מורשת, גל מלכה, רועי ויינברג ונוספים. נזכיר לכם שהמחזמר אמור לגולל את סיפורם של חיילים המצטרפים לתחנת רדיו הצבאית. מחכים!

© צילום מאינסטגרם

האוהבים הצעירים

השבוע נחשפנו לאהבת ילדות מרגשת במיוחד: מורין אמור, ששיחקה לצד סלוניקו ב״מבצע קיפוד״, חשפה בפניו השבוע שהייתה מאוהבת בו בילדותה ולא עשתה עם כך דבר מאחר ולעומר הייתה חברה. השניים נפגשו בהשקת ״נעלמים״, ושוחחו על העניין ברוח כיפית וטובה ואף תועדו לטיקטוק של פרוגי!

זה ציפור? זה מטוס?

השחקן מייקל בי ג'ורדן עובד בימים אלו על פרוייקט חדש ומלהיב! חברת ההפקה שלו והוא, מפתחים סדרת גיבורי על ל-HBO Max. על פי השמועות נראה כי בי ג'ורדן עובד על פרוייקט סופרמן. בי ג'ורדן ישמש כמפיק בפרוייקט, ואולי גם יככב בו. לנו נשאר רק לחכות.

תגובות